22 Μαρ 2008

ΉΛΙΕ ΜΟΥ, ΉΛΙΕ ΜΟΥ

.
Δεν ξέρω τί λέει, κι έτσι έγραψα τους στίχους που ένιωθα
Ξέρω μόνο πως κάθε φορά που το ακούω κλαίω...


Ήλιε μου
Ήλιε μου


Φώς γλυκό του Κόσμου, μόνο μη μ' αφήνεις
Το Σκοτάδι διώχνεις και τη Νύχτα σβήνεις
κάψε την Ασχήμια μέσα στην Καρδιά μου
μη μ' εγκαταλείψεις, γύρνα κοντά μου
Βασιλιά του Κόσμου, που τη Μέρα ντύνεις
Βασιλιά μου Ήλιε, Φίλε κι Αφέντη

Ήλιε μου, Ήλιε μου

Εσύ, που γεννάς τη Ζωή, από του Χρόνου το Τίποτα
Εσύ, που κινείς τη Ροή, που ορίζεις τ' Ανείπωτα
Βασιλιά μου

Φλόγα Ανέσπερη, πύρινη Δικαιοσύνη, μπες στην Ψυχή μου
Ομορφιά μου, Ήλιε
Βασιλιά μου,
Ήλιε, παλιέ, καλέ μου Φίλε

Φίλε

Αφέντη

Φώς γλυκό του Κόσμου, μόνο μη μ' αφήνεις
Το Σκοτάδι διώχνεις και τη Νύχτα σβήνεις
κάψε την Ασχήμια μέσα στην Καρδιά μου
μη μ' εγκαταλείψεις, γύρνα κοντά μου
Βασιλιά του Κόσμου, που τη Μέρα ντύνεις
Βασιλιά μου Ήλιε, Φίλε κι Αφέντη

Ήλιε μου
Ήλιε μου





Μουσική: Omar Faruk Tekbilek ("Sultan of Hearts", παραδοσιακό των Σούφι)
Στίχοι: Μιλτιάδης Θαλασσινός 2008
ελεύθερη αναδημοσίευση, με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος

4 σχόλια:

skoinovatis είπε...

Κάποιος τον άκουσε
να ψιθυρίζει τ' όραμα στον ήλιο
για να ξορκίσει τη σκιά του.
Άλλο δεν ξέρω.

Όμορφοι στίχοι, tsok giuzel to κομμάτι του
Τekbilek!
Eύχομαι να 'σαι καλά!

Μιλτιάδης Θαλασσινός (Μαύρος Γάτος) είπε...

Άστα φίλε μου, κι έπαθα μιαν ηλίαση σήμερα (σοβαρά!)

Σ;-)))

skoinovatis είπε...

Περαστικά Γάτε Μαύρε!
Να φοράς καπελάκι, όταν βολτάρεις με το μάουντενμπάϊκ!
Και βάλε στο χεράκι κανα Μάρτη...!

Ανώνυμος είπε...

O Mάρτης πώς θα είναι φτιαγμένος? Με κλωστές ή χάντρες? Αν είναι με χάντρες, 3 κόκκινες, 3 άσπρες.
Άντε, και καλές βουτιές!!!!