16 Φεβ 2006

ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑ ΠΡΟΧΤΕΣ






8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παλι λαθος φαρμακο σου εδωσε ο γιατρος. Αυτο ειναι ληγμενο.

Μαύρος Γάτος είπε...

Θοδώωωωραααα Σ;)))))

Δεν ξέρω αν είναι ληγμένο, πάντως τώρα που το σκέφτομαι, είναι ένα φάρμακο για την... ακράτεια!!!!!!!

Φυλάξου έρχεται κι άλλο πόστο...

Σ;)

ViSta είπε...

Eιναι η Raffinata, και σε στεναχωρησε το δεν εχω κινητρο της;

Μαύρος Γάτος είπε...

Είναι... εκείνη.

Κάποτε την έλεγαν Μαρίνα.
Μετά αλλιώς.

Τώρα... δεν την λένε.

Δεν είμαι στεναχωρημένος, ο Ήλιος λάμπει...

Σ:)))))

Rodia είπε...

Χμμ.. το φεγγαράκι είναι μάλλον..
Ωραίο το σκίτσο σου Γατούλη!

:-)

Ανώνυμος είπε...

Με φώναξες ή είναι η ιδέα μου; Δεν ήμουν εγώ η ανώνυμη.Εγώ σε διαβαζω σιωπηλά. Γιατί καθε φορά που σου στελνει ενα τρελο μηνυμα μια ανωνυμη ο νους σου παει σε μενα;Είμεθα δικηγοροι ουχι εγκληματιες.

Μαύρος Γάτος είπε...

Επειδή είσαι πειραχτήρι βρε.

Το εξώδικο εστάλη, όπως είδες. Νομίζω πως θα είναι περίπατος η δίκη. Έχουμε μαζί μας και την Ραφιννάτα που είναι μάρτυρας κανόνι.

Σ;)))))))))))))))))))

Ανώνυμος είπε...

Ναι, ωραίο εξώδικο.
Βρε που έμαθες να γράφεις εξώδικα; Μηπως εισαι συναδελφος και το κρυβεις;Θα μας παρεις τη δουλεια.

Εχετε ενα διαβολεμενο κεφι τον τελευταιο καιρο κι εσυ και η Ραφφινναττα, εχω παρατηρησει.Γιατι σας διαβαζω εγω, μη νομιζετε.