16 Ιαν 2006

Ο ΜΑΥΡΟΓΑΤΟΣ ΚΑΡΑΒΟΓΑΤΟΣ



MTS ODYSSEUS
Πού νά'σαι τώρα, Οδυσσέα
πού να γυρίζεις, σε ποιά γωνιά του κόσμου ν'αρμενίζεις
μακριά από την Ιθάκη
Στων στεριανών τους αγώνες, τις αγωνίες, αμέτοχος
Στην καθημερινότητά τους, ξένος
Ούτε καλός, ούτε κακός. Χωρίς πατρίδα.
Αεικίνητος
Τόσο μακριά από κάθε Ιθάκη
Γιατί Ιθάκη, μού'χες πει, σημαίνει Θάνατος
Γιατί Ιθάκη, μού'χες πει, σημαίνει Τέλος
κι εσένα, σπίτι σου είναι τα κύματα
κήπος σου τα πέλαγα
αρχαίος ταξιδιώτης σ'ανήσυχες θάλασσες
από λιμάνι σε λιμάνι να περνά η ζωή σου ταγμένος
Σεπτέμβρης 1995
Ο Μαυρόγατος διετέλεσε *και* καραβόγατος, στο εικονιζόμενο κρουαζιερόπλοιο, για λίγο, το 1995. Τώρα η εταιρία (ROC) έχει κλείσει, και το πλοίο έχει πουληθεί, και έχει αλλάξει όνομα... το μόνο σίγουρο είναι ότι κάπου ταξιδεύει...
*{Σ:-)

4 σχόλια:

ViSta είπε...

Που ειναι το συγκεκριμμενο κρουαζιεροπλοιο δεν ξερω αλλα ο δικος μου ο Οδυσσεας (σχεδον τεσσαρων χρονων;-) ειναι διπλα μου και διαβαζει ενα Πινοκιο και πως τα καταφερε να ξεφυγει απο την κοιλια του κητους.

Tην καλησπερα μου:-)

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα Αντίκλεια! Να τού πάρεις όμως και την Οδύσσεια, πήρα μία εικονογραήμένη για τα βαφτιστήρια μου τα Χριστούγεννα αλλά δεν θυμάμαι εκδόσεις. Και να του πεις ότι Λισσαβώνα (Ολλισαβόν>Λισμπόα) βγαίνει από το Οδυσσέας, γιατί οι Πορτογάλοι πιστεύουν ότι αυτός την ίδρυσε!

Καλό βράδυ
Σ:)

ViSta είπε...

Σε ευχαριστω για την Λισσαβωνα, δεν το ηξερα.
Την Οδυσσεια την εχουμε εικονογραφημμενη αλλα στα ιταλικα, για να του την διαβαζει ο μπαμπας του.
Θα αγορασω ομως μια στα νεα ελληνικα για να την ξαναδιαβασω εγω (εκτος απο το σχολειο που την ειχαμε, την εχω διαβασει στα γερμανικα και σε μια παραλλαγη του Luciano de Crescenzo).

Χαιρετισμους ξανα μανα :-)

Αθήναιος είπε...

Σας έστειλα ε-μέηλ.