29 Μαρ 2006

ΕΊΜΑΙ ΑΝΈΚΔΟΤΟ...

ΚΚ Πιτσιρίκον...ενταύθα.

Αναρωτιέμαι αν σού πέρασε καν από το μυαλό (που έχεις), ότι για να έχουμε στραφεί τόσο πολλοί άνθρωποι εναντίον σου, ίσως η μόνη αιτία να μην είναι η μικροψυχία μας.
Η άποψή μου, θεώρησέ την όσο μικρόψυχη θέλεις (αφού στη δική σου γλώσσα μικρόψυχος είναι οποίος δεν σε λιβανίζει και δεν ανέχεται τον φασισμό σου),
είναι ότι θα μείνεις στην ιστορία, σαν ο πρωτοπόρος έλληνας μπλόγκερ, που αφού ανέβηκε στην κορυφή, και κέρδισε τα έντυπα, καβάλησε το καλάμι, και έχασε όλους τους υπόλοιπους, αλλά και τον εαυτό του.

Θά σού απαντούσα στο δικό σου blοg, αλλά πρώτον από τότε που αντιλήφθηκα τι είδους λογοκρισία πέφτει στα σχόλιά σου αποφάσισα να μην σε ξανασχολιάσω. Δεύτερον είμαι εκτός γραφείου και γράφω από κινητό.

Λαμπρούκομ' βάψ'τα μαύρα... Δεν μας παίζουνε λέει οι εκδόται επειδή.. την έχουμε μικρή...
Την ψυχή βρε κουτό, όχι την άλλην...
Είμαστε λέει μικρόψω.. Σόρρυ μικρόψυχοι, δι αυτό οι κκ Εκδότε δεν μας παίζνι. Στό'χα πει εγώ ότι έτσι που πάμε θα γίνουμε ανέκδοτα...
Άντε βρε μην κλαις, άμα με το καλό βγεις νομάρχης θα εκδοθούμε αρχοντικά και Νομαρχιακά.
Σ;)))))))))))

9 σχόλια:

Unknown είπε...

Γιατί τόση πρεμούρα βρε παιδιά για έκδοση;;;

Λαμπρούκος είπε...

Γιατί ρε συ λύσαξες με τον πιτσιρίκο? Εντάξει καταλαβαίνω ότι τον τελευταίο καιρό (ειδικά από τότε που άρχισε να βάζει αυτά τα περί δημοφιλίας των ελληνικών μπλογκ) εμφανίζεται μάλλον υπερφύαλος, αλλά σε τελική ανάλυση έχει δίκιο. Κατάφερε κάτι με το σπαθί του και μαγκιά του γι αυτό.

Αλλωστε και σε δε νομίζω ότι αναφέρεσαι απαξιωτικά στο ταλέντο του (το οποίο αδιαμφισβήτητα διαθέτει).

Άσε που δε νομίζω βέβαια ότι εννοούσε έμάς όταν έλεγε ότι δε θα εκδωθοούμε (γιατί εμείς είναι γνωστό ότι εκδιιδόμαστε ήδη πτος 50€ κάθε βράδυ έξω από το Ωνάσειο).

Λοιπόν βγάλε φλας και προσπέρασε. Είναι ανθρώπινο και να την ψωνίζουε όλοι μας που και που. Εμένα 10 σχόλια μου γράφουνε και νομίζω ότι κατέκτησα το σύμπαν. Αφού σκέφτομαι πως αμα ποτέ βγάλω και γω βιβλίο σα το πιτσιρίκο θα κυκλοφορώ στην Τσιμισκή με άλογο!!

Ανώνυμος είπε...

πες τα ρε Λαμπρούκο!
τι λυσσάξανε, να πούμε, όλοι;

Unknown είπε...

Ρε παιδιά... δώστε βιβλιογραφία πού έγραψε τί...

Μαύρος Γάτος είπε...

Λαμπρούκομ' σίγουρα είδες που έλεγε ότι "κάποιοι bloggers πρόσφατα έχασαν την ευκαιρία να εκδοθούν επί χρήμασι γιατί σε μιαν έκρηξη μικροψυχίας εκφ΄ραστηκαν αρνητικά" κτλ...

Ε αυτό δεν μπορεί να μείνει ασχολίαστο. Περιττό να σού πω ότι το μυαλό μου πήγε αμέσως σε ΄σενα, και στο ποστ σου "Εκδίδομαι", και όχι φυσικά σε μένα, που και να εκδιδόμουν, θα ήμουν αμελητέα ποσότητα εμπορικά (βλέπε "Αυτοψία", όσοι έκαναν το λάθος και το διάβασαν, δεν το ξαναδιάβασαν)...

Για την προσπέραση που λες, σε διαβεβαιώνω ότι χέστηκα τόσο για το άτομο, όσο και για τον Εκδότη του εννοείται. Όχι όμως και να μας πουλάει τέτοιου είδους μαγκιά. ¨Ακου εκεί "έχασαν την ευκαιρία γιατί είναι μικρόψυχοι" Ρε άντε γαμήσου, σιχαμένο παλιομόμολο.

Μαύρος Γάτος είπε...

". Νομίζω πως πρόσφατα ένας blogger έχασε μια καλή ευκαιρία να εκδοθεί επί …χρήμασι γιατί σε μια έξαρση μικροψυχίας έγραψε χυδαιότητες για άλλους bloggers. Φυσικά κανένας εκδοτικός οίκος δεν θέλει να συνεργαστεί με κάποιον που καταφεύγει σε μικροπρέπειες."

Για του λόγου το αληθές.

Λαμπρούκος είπε...

Μαυρόγατε...

Κατ' αρχήν το ποστ μου εκδίδομαι ήταν εγκωμιαστικό για την προσπάθεια και το αποτέλεσμα των δύο παιδιών τα οποία και χαίρομαι, και ζηλεύω (με την καλή έννοια).

Απο εκεί και πέρα δε μπορώ να πειθαρχήσω την ανεξέλεγκτη ορμή μου να σατυρίσω τα πάντα (και βέβαια αυτό το γεγονός δε θα μποούσα να το αφήσω ασχολίαστο). Άλλωστε από ότι βλέπεις, σε όλα μου τα ποστ είμαι αυτοσαρκαστικός (όσο μπορώ) πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν πάντα το υποκείμενο της σάτυρας μου είμαι εγώ.

Πίστεψε με δεν έχασα καμία ευκαιρία να εκδοθώ γιατί ποτέ κανείς μέχρι σήμερα δε με έχει πλησιάσει γι αυτό το λόγο (άλλωστε τα κείμενα μου είναι αθυρόστομα και γι αυτό "επικύνδινα").

Προχωρω όμως και σου λέω πως, εντάξει ο τρόπος που το έθεσε ο πιτσιρίκος ήταν ασεβής, όμως αυτό δεν είναι και ο ίδιος...

Σατυρικός και προπάντων ασεβής. Δώσε κλπωτσο να γυρίσει και ας ζήσουμε το δικό μας παραμύθι. Στα μπλόγκια φίλε μου, στα μπλόγκια...

Απολλώνια είπε...

Περί έκδοσης δεν έχω να κάνω.

Το blogging είναι πολύ προσωπικό, κάτι σαν μια δωρεάν ψυχανάλυση.

Βέβαια, η έκδοση βοηθά να βρείς χρήματα για έναν καλό ψυχαναλυτή!.

:)

Καθένας με τα θέλω του γατούλη, μη σπαταλάς χρόνο.

Κατά το αρχαιοελληνικό: Ύβρις - Μήνις - Νέμεσις.

;)

Μαύρος Γάτος είπε...

Νομίζω ότι επειδή γενικά δεν είμαι πολύ καλά, καλή μου Απολλώνια, τον έκανα λίγο χτες σάκο του μποξ... όχι ότι δεν τού αξίζει, ή ότι παίρνω πίσω κάτι από αυτά που είπα...

Απλά σού εξηγώ (και στον εαυτό μου μαζί...) για΄τι κάθησα και ασχολήθηκα...

Σ;)

Λαμπρούκομ' ελήφθη όβερ Σ:(