25 Μαρ 2006

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΒΡΕΧΕΙΣ;;;;;

Γιατί, ρε, βρέχεις;

Ξέρεις πόσες και πόσες πωλήτριες των δώδεκα ωρών την ημέρα και των 400 Ευρώ το μήνα, περιμέναν πώς και πώς να πιούν έναν ανοιξιάτικο καφέ;

Ξέρεις πόσοι δούλοι των Εταιρειών περιμέναν πώς και πώς μιά λιακάδα, για να αναπνεύσουν;

Ξέρεις πόσα παιδάκια περίμεναν πώς και πώς να παρελάσουν;

Πόσοι περίμεναν να δούν τα παιδιά τους να παρελαύνουν;


Πού θα παρέλαυνε, όμως, αλήθεια, φέτος, ο μικρός Άλεξ;

Πού θα παρέλαυναν τα 21 παιδιά του Λυκείου Μακροχωρίου;


Πού θα παρέλαυνε το Παιδί
που πεθαίνει κάθε πέντε λεπτά
από ΠΕΙΝΑ;

Φτου σου, ρεζίλη. Ξαναφτού σου.

Tlaloc (Τλάλοκ), ο Θεός της Βροχής των Αζτέκων


*Μετά από ΑΝώριμη πρωινή σκέψη, αποφάσισα να μην αποσύρω την χτεσινή μου πηγαία εξομολόγηση. Να μην αυτολογοκριθώ.

ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΜ', ΚΑΛΟΜ', απαγορεύεται να σχολιάσεις από Αραφάτ και πέρα!

Καλό βροχερό Σ-Κ

15 σχόλια:

Xνούδι είπε...

Καλημέρα. Γιατί βρέχει ε;;;;;;

Πως θα βγουν βολτούλα οι ανάπηροι που είναι κλεισμένοι μέσα 9 μέρες;;


Καλημέρα γατουλή μου.

Τι έχεις;;;;;

lemon είπε...

Γατούλη, όλοι εδώ είμαστε...
Σε θαυμάζω πολύ που έχεις την τόλμη αλλά και τον τρόπο, να εκθέτεις αυτά που νιώθεις(-θουμε)(μιλάω για την ΔΥΝΑΜΗ...).
Δεν πειράζει που βρέχει, θα περάσει κι αυτό, μόνο ντρέπομαι που τα επιχειρήματα μου για το οτι δεν πειράζει η βροχή αφορούσαν εμάς, που έχουμε παρέα εμάς, και δεν σκέφτηκα όλους τους άλλους που χανουν τη διασκέδασή τους, όπως το σκεφτήκατε εσύ και η χνούδι..
Του κυρίου Καλβίνο δεν έχω διαβάσει τίποτα-κι αν δεν έχω διαβάσει στη ζωή μου...Αυτό στη μέση της Κόλασης, δεν είναι Κόλαση, και κάνε να διαρκέσει, δώσε του χώρο είναι κατι που ήξερα-τώρα εσύ του έβαλες λόγια, ευχαριστώ!

Ολοι εδω είμαστε....

Spark D' Ark είπε...

εμένα μ'αρέσει η βροχή.
έμαθα να ζω μαζί της
και 1 φίλος μου γράφει καταπληκτικά όταν βρέχει...

http://anthologio.iphorum.com/topic/o-u--69.html

mario είπε...

καλημέρες γάτε. ψυχραιμία φίλε μου
καλό Σ/Κ να έχουμε

raffinata είπε...

εμένα που άπλωσα μπουγάδα (ανήμερα του ευαγγελισμού και της εθνικής γιορτής) ήθελε να τιμωρήσει ο θεός της βροχής ;))

Ναταλία είπε...

Ήμουν σίγουρη πως ξυπνώντας το πρωί, θα ήθελες να σβήσεις...
Έκανα και μια κατινιά... άφησα σχόλια σε όσα με άγγιξαν για να έχω λόγους ότι τάχα μαζί με το ποστ έσβησες και το σχόλιό μου κι έτσι θα είχα λόγους να σε μαλώσω....

Πες μου ότι δεν το κατάλαβες... :ο)

Άσε λίγο την αλυσίδα χαλαρή και μην πληγώνεις τον εαυτό σου...
Θα ήταν άδικο να αισθάνεσαι χωρίς να το ομολογείς.
Είναι κι αυτό μια φάση....

Εδώ γύρω είμαστε όλοι μας....

Μάκια στα μουστάκια!

Παπαρούνα είπε...

φαντάζεσαι βροχή με παρέλαση;Βρεγμένες σημαίες, τακούνια και επισήμοι, δημάρχοι,βουλευτές να τρέχουν πανικόβλητοι,ανήλικα κορίτσια νευριασμένα που το μαλλι κομωτηρίου χάλασε και πάει κλαίγοντας...;
πατρίς, θρησκεία, οικογένεια και κουραφέξαλα...

Ανώνυμος είπε...

Απαντηση στο Χνουδακι του οποιου λατρευω τα ποστ του , αν περιμεναμε εμεις οι αναπηροι να βγει ο ηλιος για να βγουμε απο το σπιτι μας τοτε .....αλοιμονο μας.......αντε καβαλαω το ατι μου τωρα ουπςςς , το αναπηρικο μου αμαξιδιο ηθελα να πω , κ παω για καφε...........ακου 3 ατομα για να λουστει.........πωωωωωωω.......
Σ`ευχαριστω Γατουλη για τη φιλοξενια :))))))))))

northaura είπε...

γάταρε...δίπλα σου

NetKerveros είπε...

Αυτό το καλοκαίρι δεν λέει να έρθει ε; Υπομονή!

lemon είπε...

Που είσαι απο το πρωί μαυρογατούλη? Ελπιζω να περνάς καλά :)

Λαμπρούκος είπε...

Καλά του τα πες! Τον ρούμπωσες. Αφού για να καταλάβεις σήμερα ξεσκίστηκε στη λιακάδα. Χέστηκε σου λέω...

Rodia είπε...

Χμμμ... ο Γατούλης μας ακόμα στεγνώνει.. μάλλον...

:-)

raffinata είπε...

που 'ναι ο γάτος; οεο
που 'ναι ο γάτος;
ακόμα να στεγνώσει τη γούνα του;
:)))))))

NinaC είπε...

Γατούλη :)))))))))))))