4 Μαρ 2006

ΑΕΡΙΚΟ

Αφιερωμένο στην Τρελλή Ροδιά,
που έχει το όνομα (και μάλλον και την χάρη)
της πρώτης μου αγάπης (Μαρίνα)
και με παρότρυνε να βγάλω στον αέρα "κάτι δικό μου"



ΑΕΡΙΚΌ

Στίχοι: Μυρτώ

Μουσική: Μαύρος Γάτος


Επιδιώκεται σφόδρα η ακρόαση
Απαγορεύεται κάθε επαγγελματική χρήση
και φυσικά τυχόν «ιδιοποίηση»
των στίχων, της μουσικής ή των σχεδίων




Συγχωρέστε μου παρακαλώ τις ατέλειες.
Η ηχογράφηση έγινε με μια φωτογραφική μηχανή(!)
σε ένα γκρεμισμένο πιάνο
(το σύνθι - Κ2000 - είναι αποσυνδεμένο, και το καλό πιάνο αλλού).


Καλή αποκριά! ΚΑΨΤΕ ΤΟ!
Σ;ο)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Καπετάν Μαύρος Γάτ(ζ)ος

12 σχόλια:

Λαμπρούκος είπε...

Γατούλη, υπέροχη η μουσική σου.
Με αιφνιδίασες.
Τελικά πόσο περίεργοι είμαστε όλοι μας, και τι κρύβουμε...

Λαμπρούκος είπε...

Μήπως μπορώ να πάω με αυτό στη Eurovision?

ViSta είπε...

Πολυ ωραια η μελωδια και το πιανο και ο ηχος και ο θορυβος της ηχογραφισης του παει πολυ....:-)

Την καλημερα μου και εχω την εντυπωση (βλεποντας το χιονι να πεφτει εξω) πως δεν θα το καψω ουτε σημερα... Εκτoς και εαν εννοεις το υγραεριο για να ζεσταθει το σπιτι ;-)

raffinata είπε...

δεν καταβαίνει, συγχίστηκα, είμαι και άρρωστη σωματικά και ψυχικά :((

Μαύρος Γάτος είπε...

Άντε πάλι αυτή η φωτογραφία!

Περαστικά με ένα τραγουδάκι (που αφορά και το προηγούμενο σου σχόλιο):

Στίχοι: Τάσος Σαμαρτζής
Μουσική: Νότης Μαυρουδής
Ερμηνευτές: Τάνια Τσανακλίδου


Ποτέ δεν είν' αργά για να γλιτώσεις
ποτέ δεν είν' αργά για να χαθείς,
μια πόρτα πίσω σου για πάντα να κλειδώσεις
κι απ' ότι έζησες να φύγεις να σωθείς...

Ποτέ δεν είν' αργά για να ξεχάσεις
ποτέ δεν είν' αργά να θυμηθείς,
το δρόμο αυτόν που χρόνια γύρευες να πιάσεις
μα σε σταμάταγε ο φόβος της στροφής...

Ποτέ δεν είν' αργά για να ματώσεις
ποτέ δεν είν' αργά να γιατρευτείς,
κι από παιδί όσα σε μάγευαν να σώσεις
και πάλι αυτά που σε ρημάξαν ν' αρνηθείς...

Ποτέ δεν είν' αργά για να μιλήσεις
ποτέ δεν είν' αργά για να κρυφτείς,
πίσω απ' αυτά που σου 'χουν πει να κουβαλήσεις
πίσω απ' αυτά που σου 'χουν πει να ονειρευτείς...

Μαύρος Γάτος είπε...

Λαμπρούκο ευχαρίστως, με τον όρο να παίζει ταυτόχρονα πιάνο και ηλεκτρική κιθάρα ο Καρβέλας και να σού κάνει φωνητικά η Βίσση. Στο τέλος ο Καρβέλας θα ανατινάξει το πιάνο.

Σ;DDDDDDDDDDDD

ViSta καλή μου χαίρομαι που σού άρεσε!!!! Υπόσχομαι να το βελτιώσω και να σού το στείλω.

Σ:0)

hardrain είπε...

το κατέβασα, το άκουσα και μετά το φύλαξα στο desctop για το έχω πρόχειρο.

Αύριο Δευτέρα, -εκτάκτως- από τις 9. Να είσαι εκεί , θα είναι ''μαζί''μας και η Stevie Nicks όπως μου την έστειλες, αλλά και σε μία σπάνια σύμπραξη με τον κύριο Dylan.

A!...ρίξε μια ματιά στο ''Τι είμαι για σένα''...

:-)

Rodia είπε...

Γατουλίνι μου, παραπολύ όμορφο!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩ
:-))

..τό'λεγα πως είσαι μεγάλος μάγος..

ΙΔΕΑ!!! δε σκαρώνουμε ενα ηχοblog να συνθετουμε διαδικτυακά.. ανταλλάσσοντας στιχους και μουσικούλες..?

παράδειγμα τα φίδια που έγιναν με αυτό τον τρόπο από μένα και το φίλο μου τον Ηλία (MDP).

raffinata είπε...

γάτε, μετά απ' αυτό που άκουσα σου αναθέτω επίσημα τον ύμνο των "Ανώνυμων Μελαγχολικών" καθώς και το τραγούδι του γάμου μας (πότε παντρεύονται οι γάτοι, το Μάϊο?)

υ.γ. αφού δε σου άρεσε η φάτσα μου, έβαλα ... πλάτη ;)))))

raffinata είπε...

δεν ξέρω αν είναι από τα δέκατα του πυρετού, αλλά ακούγοντας τη μουσική σου από το 47ο δευτερόλεπτο εως περίπου το 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα... νόμιζα πως μου έλεγαν οι νότες: μη φοβηθείς, μη φοβηθείς, μη φοβηθείς....γατί, δεν πάω καλά ;)

Μαύρος Γάτος είπε...

Αυτό έλεγαν!!!!!!

Πας πολύ καλά. Συνέχισε!!!!!!!!!!

Γιώργο, θα είμαι εκεί. Σ:)))))))))

Μαρίνα, ωραία ιδέα. Θα το συζητήσουμε. Χαίρομαι πολύ, με τιμά που σού άρεσε η αφιέρωσή μου!

Μαύρος Γάτος είπε...

Μαράκι έρχεται ο Ύμνος!

Λέει

"Σύλλογος Μεγάλος
δεν υπάρχει άλλος
δεν υπάρχει άλλος πιο μοναδικός
και χιλιάδες Φίλοι
τρώνε το σταφύλι
τι καλά να είσαι Μελαγχολικός!!!!!"

Αλλά επειδή η μελωδία είναι πιασμένη και μάλιστα από... εχθρική ομάδα, Σ;))))))))))))))

Έχω ένα άλλο πολύ καλύτερο! Ανάμενε.