11 Σεπ 2008

ΑΓΙΑΣΜόΣ

.

Original Art (watercolour on ceramic) & Photo Manipulation by Miltiadis Thalassinos


.... όμως εγώ, δεν ξέχασα
πώς μυρίζει η καινούργια, άδεια τσάντα
πώς βουίζει η αυλή, μετά τρεις μήνες ερημιά
πώς αρχίζει ξανά η "κανονική" ζωή

μ' ένα νούμερο παραπάνω παπούτσια,
μ' ένα νούμερο παραπάνω τάξη κι ηλικία,
με νέες χαρές και νέα βάσανα
-λίγο πιό κοντά στους μεγάλους, κάθε φορά...

Τα τέλειωσα όλα μου τα νούμερα, πάει καιρός
όμως, εγώ, δεν ξέχασα
πώς είναι να είσαι παιδί

Σήμερα, λοιπόν, που ξαναρχίζει το σχολείο
πήρα τις καινούργιες μου νερομπογιές
και ζωγράφισα σ'ένα όστρακο
το καλοκαίρι που πέρασε, και τη Θάλασσα

Καλή μας σχολική χρονιά!

.




5 σχόλια:

ATHENA είπε...

ΟΥΦ, ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΟ, ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΠΑΛΙ!

ΦΙΛΙΑ

Dormammu είπε...

Κι εμένα....

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου γατουλίνι μου...τί ωραίο!! πολύ όμορφο!!ααα,βλέπω εκτός από μουσικές και στιχουργικές και συγγραφικές ικανότητες και ανησυχίες έχουμε και καλλιτεχνικές;;εε;; πολύ ωραία τα έργα σου....να μας φτιάξεις και άλλα τέτοια!!φιλάκια,ζωγραφιστά,Αθανασία.

Ανώνυμος είπε...

Sensible.
Τη καλητερη αρχη΄!!

κακτος ερημου είπε...

απιθανο:)