20 Φεβ 2008

ΜΙΑ ΚΟΤΡΩΝΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ


Σε κάθε πολιτισμένη χώρα του κόσμου, ο πρώτος που θα την έβλεπε, θ' ακινητοποιούσε το όχημά του στην άκρη του δρόμου, θα έπαιρνε την κοτρώνα, και θα την άφηνε στην άκρη.

Στον Τρίτο Πολιτισμικό Κόσμο όπου ανήκει και η Ελλάδα μας, συμβαίνουν τα εξής:


Ο Ελληναράς βλέπει την κοτρώνα. Την αποφεύγει τελευταία στιγμή, κατεβάζοντας όσες χριστοπαναγίες του βρίσκονται πρόχειρες.

Αυτό επαναλαμβάνεται χ φορές, ώσπου κάποια στιγμή...

... ένας απρόσεχτος/άτυχος Ελληναράς δεν βλέπει την κοτρώνα. Πού να τη δει, αφού μιλούσε με το γκομενάκι στο κινητό;

Ο απρόσεχτος/άτυχος Ελληναράς πατάει την κοτρώνα. Τού σκάει/ δεν τού σκάει το λάστιχο, ανάλογα με τα κέφια του (του λάστιχου).

Ο απρόσεχτος/άτυχος Ελληναράς κατεβάζει ό,τι χριστοπαναγίες του βρίσκονται, και καλεί (ναι, με αυτήν την σειρά):

α-ω) ΤΑ (ιΔΙΩΤΙΚΑ) ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ

β) Τον Χαρδαβέλα ("Οι Πύλες του Ανεξήγητου")

γ) Το Μάκη (γιατί μπορεί την κοτρώνα να την έβαλε εκεί ο Θέμος)

δ) την Αστυνομία

ε) την Πυροσβεστική

στ) τα ΜΑΤ / ΕΚΑΜ

ζ) Το Μηχανικό του Στρατού

η) Τα ΟΥΚ ("Ομάδα Υποβρύχιων Καταστροφών" του Πολεμικού Ναυτικού)

θ) Την Πολεμική Αεροπορία

ι) τους ΜΙΒ ( Men In Black)

κ) Την Οδική Βοήθεια

Οι αρμόδιες Αρχές που επιλαμβάνονται του θέματος (αφού το έπαιξαν και τα κανάλια, αλλιώς σιγά να μην), προβαίνουν στις ακόλουθες ενέργειες:

α) Συλλαμβάνουν την κοτρώνα (ατάκα κι επιτόπου, όχι παίζουμε - μηδενική ανοχή, δεν το είπαμε;)

β) Διατάσσουν ΕΔΕ (Ένορκη Διοικητική Εξέταση) για να διαπιστωθούν τυχόν ευθύνες για την μυστηριώδη παρουσία της κοτρώνας στο οδόστρωμα.

γ) Προκηρύσσουν Δημόσιο Μειοδοτικό Διαγωνισμό για την απομάκρυνση της κοτρώνας από το οδόστρωμα.

δ) Στο μεταξύ, περιφράσσουν προληπτικά την κοτρώνα με συρματοπλέγματα και απαγορεύουν προσωρινά την κυκλοφορία σε ολόκληρο τον δρόμο (για κάνα δυό χρόνια μόνο, ώσπου να οριστεί ο εργολάβος για το Έργο).

δ) Προσπαθούν ευσυνείδητα να εξασφαλίσουν κονδύλια από τα ΚΠΣ (Κοινοτικά Πλάισια Στήριξης) για το Μέγα αυτό Αναπτυξιακό Έργο της Ελληνικής Περιφέρειας.

Ο αδικοπαθών/απρόσεχτος/άτυχος Ελληναράς Πολίτης, μεταφέρεται στο εφημερεύον Νοσοκομείο για να συνέλθει από το σοκ. Την επόμενη μέρα, ζητώντας αποζημίωση για το αυτοκίνητο και για την ψυχική οδύνη (τη δική του και του γκομενακίου, που άκουγε από το ανοιχτό κινητό), θα κάνει μήνυση:

α) στον Δήμαρχο

β) στην Κυβέρνηση

γ) στον Άρειο Πάγο

δ) στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης

ε) στον ΟΗΕ

στ) στην Γαλαξιακή Αυτοκρατορία

ζ) ή έστω, στον Παπαδάκη και στον Αυτιά (πού να τρέχεις τώρα στην Ανδρομέδα...).


ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

...η Κοτρώνα θα είναι ακόμα εκεί.

Τυχόν προσπάθεια ν' απομακρυνθεί, θα προσκρούσει σε Κ.Π.Σ.Ι.Κ. (Κινήσεις Πολιτών για τη Σωτηρία της Ιστορικής Κοτρώνας) και σε αγανακτισμένους πολίτες, υπέρμαχους της Κ.Π.Κ. (Κοτρωνικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς) του τόπου....

Το ποδήλατό μου, σήμερα το πρωί


26 σχόλια:

corto είπε...

Μέσα σ' όλα, η μεγαλύτερη ομορφιά είναι το ποδήλατο... :)
Όσο για τα υπόλοιπα, είναι πραγματικά μυστήριο πώς αυτή η τόσο μεγάλη κοτρώνα βρέθηκε εκεί... Μήπως να καλέσουμε και τον κύριο Χαρδαβέλα να μας μιλήσει γι' αυτό;
:)

Μαύρος Γάτος είπε...

Ρε σύ πώς τον ξέχασα!

Να επιληφθούν αμέσως του θέματος "Οι Πύλες του Ανεξήγητου" Σ;-))))

Να σού πω κι ένα μυστικό: Η φωτογραφία είναι στημένη, εγώ την έβαλα εκεί την κοτρώνα. Την αληθινή κοτρώνα τη συνάντησα κάνα μισάωρο πιό πέρα, και φυσικά σταμάτησα και την κουβάλησα στην άκρη, αλλά βαρέθηκα να την φωτογραφίσω - ήταν και ανηφόρα και ήμουν αναψοκοκκινισμένος/ιδρωμένος...

η ψυχη μου το ξερει είπε...

Παρέλειψε(ελπίζω όχι σκοπίμως) να αναφέρεις και μια ακόμα αντίδραση του Ελληνάρα :δ)Αποφεύγει με μπαντιές τελευταία στιγμή την πέτρα,δοξάζοντας το Θεό, που τον προίκισε με αυτήν την ακαταμάχητη οδηγική δεινότητα να αποφεύγει τις μλκς του κάθε Έλληνα μλκ:))

Την καλησπέρα μου!

υ.γ.:Στην 4η περίπτωση ανήκω εγώ:(

Λου είπε...

Μου θυμησες χρονια πριν στην εθνικη οδο Πρεβεζας - Ηγουμενιτσας στην περιοχη της Παργας....εναν Γερμανο τουριστα να σταματαει το τζιπακι του για να σωσει ενα χελωνακι που σουλατσαριζε στον δρομο.....Ποσοι Ελληναραδες πισω του τον εβρισαν δεν μπορεις να το διανοηθεις.
Λαμπροι απογονοι του πολιτισμου μας....ευγε.
Αλλα ξερω οτι φταιω κι εγω....κι εσυ...ολοι μας.

Μαύρος Γάτος είπε...

Ψυχή μου, σκοπίμως την παρέλειψα! ήθελα να τον αναγκάσω να σταματήσει για να συμβούν όλα τα υπόλοιπα... Αλλά φυσικά και έχεις δίκιο, αυτή είναι η πιό συνηθισμένη αντίδραση. Ως τη στιγμή που κάποιος πιό άτυχος ή πιό απρόσεκτος θα πατ΄ήσει τελικά την Κοτρώνα.

Λου, όχι, εγώ δεν φταίω! Εγώ σταμάτησα και την μάζεψα την κοτρώνα. Αυτό το θέμα είναι πολύ μεγάλο, της Ευθύνης, δες αν θέλεις κάτι που είχα γράψει παλιότερα:

"Φταίμε όλοι" σημαίνει "δεν φταίει κανείς"

Μαύρος Γάτος είπε...

Corto, Ψυχή μου, ενσωμάτωσα τις ποροτάσεις σας στο κείμενο Σ;-)))

An-Lu είπε...

Επέζησε το ποδήλατο;

Μαύρος Γάτος είπε...

Μα φυσικά, δεν μιλούσα στο κινητό, Γοργόνα μου Σ;-)))

Φαίδρα Φις είπε...

Μίλτο γεια, για πέρνα από το blog μου,στη thalassa έχω αναρτήσει ένα κειμενάκι για την ηθική.
Δες το και πες μου...

φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου Μίλτο μου....παρεπιπτόντως πολύ μου άρεσε η απάντησή σου στο προηγούμενο πόστ σου....αλλά πάρ αυτά συνεχίζω να είμαι απίστευτα θυμωμένη για το θέμα 'Μακεδονία'....έ,δεν έχεις και άδικο...είναι τα υνηθισμένα 'κόλπα'των ελλήνων ή αλλιώς των ελληναράδων όπως τους αποκαλείς και εσύ...ή θα το κάνουμε βούκινο κάτι που λένε ως εκεί που δεν παίρνει (και θα το μάθουν μέχρι και στον πλανήτη Άρη χχαχχχχααααααχαχχα!)ή θα αδιαφορούμε σε βαθμό αηδίας και εκνευριστηκά για αυτό το κάτι (όπως στη περίπτωση αυτή η πέτρα) και θα το αφήνουμε να χειροτερέυει όλο και περισσότερο κάθε μέρα...έτσι είναι οι έλληνες Μίλτο μου...ή του ύψους ή του βάθους που λένε....χρόοοοοονια ολόκληρα έχουν αυτή την ενοχλητική,χοντροκομέννη,πεπερασμένη,σκουριασμένη νοοτροπία...και δεν εννοούν να την αλλάξουν επιτέλους ούτε στο έτος 2008!!...ούφ Μίλτο μου πάλι μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι!! συγχύστηκα πάλι....το κείμενο τέλιο...μ αυτή την άψογη αίσθηση του χιούμορ που πάντα έχεις...αλλά η φωτό με το ποδήλατο στον πρωινό ήλιο.....είναι το καλύτερο του πόστ αυτού πιστέυω..είναι όλα τα λεφτά...Αθανασία.

Sissi Soko είπε...

Για σου Μαύρε Γάτε, έγραψα κι εγώ κάτι καινούργιο για την ηθική, αυτή τη φορά πιο εξηγηματικό.
φιλιά

- είπε...

Έχεις δίκιο. Και για να κάνω την αυτοκριτική μου και εγώ έχω προσπεράσει τέτοιες περιπτώσεις... Πρέπει πριν κρίνουμε τους άλλους, να κρίνουμε πρώτα τους εαυτούς μας. Η αδιαφορία, είναι αρρώστια για την κοινωνία.

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Ναι ναι τοσα κι αλλα τοσα.
Δυνατα δυνατα, γινοντ'ολα δυνατα
τ'αδυνατα στην Ελλαδαρα μας!

november είπε...

Επιτρέψτε μου να φλυαρήσω λίγο.

Όταν τον περασμένο Ιούλιο σταμάτησα με αλάρμ (και τρίγωνο παρακαλώ) για να μετακινήσω μια κοτρώνα ανάλογου μεγέθους από επαρχιακό δρόμο της Χαλκιδικής, μου συνέβησαν τα εξής: τουλάχιστον τρεις φορές γλίτωσα από του Χάρου τα δόντια (φυσικά κανείς δε σταμάτησε να βοηθήσει μια γυναίκα 50 κιλών που προσπαθεί να μετακινήσει μια κοτρωνάρα μεγαλύτερη από την ίδια) και επιπλέον με "στόλισε" κανονικά ένας οδηγός φορτηγού - με επίθετα που δεν είχα φανταστεί ότι υπήρχαν, γιατί... δε με είδε και θα με χτυπούσε!

Από τότε δεν ξανασταμάτησα.

Νοέμβριος

Mariel είπε...

Έίσαι περίπτωση γατούλη, πέθανα στο γέλιο! Ομολογώ πως ένα Χαρδαβέλα θα τον φώναζαν να εξετάσει αν η πέτρα είναι γήινης προελεύσεως..!

brexians είπε...

σου διεφυγαν οι gostbasters....
μεγα λαθος τραγικο...
επισης οτι πεφτεις με το σαραβαλο σου πανω στην πετρα και κανεις μυνηση στο Δημαρχο/Κοινοταρχη μπας και σου φτιαξουν το αυτοκινητο τσαμπα.......
πολυ καλο το θεμα...γελας απο τα νευρα σου...

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα! Αρχίζω από το τέλος:

Δημήτρη, άστο πονάει- ποιός τους θυμάται πιά τους Ghostbusters; Προδίδουμε την ηλικία μας Σ;-)

Mariel, βρε καλώς την! Είμαι πιά στις καλές μου και θα γράφω πιό συχνά σατιρικά, τέρμα οι μελαγχολίες! Ο Χάρντυ βγάζει εγγυημένο γέλιο και μόνο να τον αναφέρει κανείς Σ;-)))

Νοέμβρη μου πάλι καλά που επέζησες! Επικίνδυνο σπορ, στο συγκεκριμένο δρόμο υπερβολικά extreme... Θυμάμαι ένα βράδυ που είδα ένα τεράστιο κούτσουρο πάνω στην Εγνατία, από Βέροια προς Θεσσαλονίκη, πάνω ακριβώς στη στροφή, σε τυφλό σημείο- τηλεφώνησα στην αστυνομία, ελπίζω να το μάζεψαν- δεν ήμουν τρελλός να σταματήσω.. Θα ήθελα όμως να έχω μπροστά μου τον ανεγκέφαλο που του "έπεσε'....

Εξωαπτονκύκλο, τίποτα δεν είναι αδ΄νατο στην Ελλαδάρα μας!

Στέφανε, όσο μπορούμε να παρεμβαίνουμε- χωρίς φυσικά να πάμε γυρεύοντας για τα θυμαράκια... Γιατί κανείς δεν θα σε βοηθήσει, ούτε θα σε προστετεύσει. Δεν χωράει το μυαλό του ¨Ελληνα οδηγου΄το αυτονόητο. Είναι σαν τις διαβάσεις πεζών: Πόσες φορές δεν έχω σταματήσει άδικα για να περάσει πεζός- δεν περνάνε με τίποτα, με κοιτάνε, με ξανακοιτάνε... ώσπου ν αρχίσει η χορωδία από τις κόρνες των απο πίσω...

Σύλβια το είδα, πολύ καλό

(((Ηλιαχτίδα μου)))

Φαίδρα μου, σπεύδω Σ;-))))

Xνούδι είπε...

Α να χαθείς με πεθάνες ορέ. Εχω πέσει στα πατώματα.

(Εγώ τους θυμάμαι τους Ghostbusters. Θα σου'ρθω να πάμε ποδηλατάδα)

Γατί μου καλησπέρες.

Ανώνυμος είπε...

Αψογος γάτε φίλε μου

Του Ελληναρα ο τράχηλος λογική δεν υπομένει

Πρώτα ο Φιντέλ, τώρα και η Αλέκα; Ο άνεμος του Τσίπρα σαρώνει ότι είχαμε για δεδομένο! :-)

Ανώνυμος είπε...

na'sai kala gate gelasa poly me tin kotrona sou!
akou kati pou mou etyxe emena me kapoion pou nomize oti tin kouvalouse sta pantelonia tou tin kotrona:)
me diplaronei mia mavri mercedes sta fanaria tis glyfadas kai anoigei ta fime ta tzamia enas geros kai kati elege.leo ki ego tha thelei na rotisei kati o anthropos.katevaso to tzami kai tou leo'thelete kati?'mou leei 'nai,thelo na sou po oti tin exo 20 pontous'.ataraxi loipon i dikia sou tou leo'20 pontous e?e tote kane mou ti xari kai diplose tin kai valtine ston k..o sou!'
se pliroforo oti o geros epese kato apo ta gelia kai synexise akathektos sto epomeno autokinito na pei ta idia.
to ti mporei loipon na dei kaneis stous ellinikous dromous einai pera apo kathe fantasia....:)

soula vroxopoulou

Ανώνυμος είπε...

ti oreo podilato!!!

Ανώνυμος είπε...

Kalisperasou Milto

Simfono apolita me ton Corto;;
Poly omorfo to podilato, kai epishs
kratai mistirio, pantos eisai poly tuxeros,, thn Kalimera mou.
))prosexe min trexeis((

Μαύρος Γάτος είπε...

Το πρώτο μου ποδήλατο! Από το 1992 που ήμουν φοιτητής στη Θεσσαλονίκη... κρατάει ακόμα μια χαρά Σ;-))))

Γιώργο τί έπαθε η Αλέκα; ΜΗ ΜΟΎ ΠΕΙΣ;;;;; Δεν θα το αντέξω- και τώρα, τί θα κάνουμε χωρίς Αλέκα; Σ;----)

(((((Χνουδάκι)))))

(((((Ξυπολητάκι)))))

Καλημέρα σε όλους!

Ανώνυμος είπε...

Αθήνα
Στείλε το άρθρο με emailΤύπωσε το άρθρο
Συζητήσεις γύρω από το θέμα της ηγεσίας έχουν ανοίξει στο ΚΚΕ και δεν είναι άσχετες με την ανάδειξη του Αλέξη Τσίπρα στην προεδρία του Συνασπισμού.

Ωστόσο, το ζήτημα δεν έχει ακόμη ωριμάσει, αφού η Κεντρική Επιτροπή του κόμματος, που έχει και την ευθύνη για την εκλογή του γενικού γραμματέα, δεν έχει θέσει ζήτημα αντικατάστασης της Αλέκας Παπαρήγα.

Όπως γράφει την Τετάρτη η εφημερίδα Τα Νέα, το θέμα της διαδοχής δεν έχει τεθεί επισήμως ούτε στο Πολιτικό Γραφείο του ΚΚΕ, ωστόσο το έχει βάλει στο τραπέζι της συζήτησης η ίδια η κα Παπαρήγα στη διάρκεια κατ' ιδίαν συναντήσεών της με στελέχη που ανήκουν στην ηγετική ομάδα του κόμματος.

Μέχρι πρότινος, η γενική γραμματέας του ΚΚΕ και μακροβιότερη πολιτική αρχηγός, αφού έχει ήδη συμπληρώσει 17 χρόνια στο «τιμόνι» του κόμματος, δήλωνε, όταν της ετίθετο ερώτημα περί αλλαγής ηγεσίας, ότι «τις αποφάσεις τις λαμβάνει η Κεντρική Επιτροπή» και πώς η ίδια θα δεχόταν όποιο ρόλο θα της ανέθετε το κόμμα «ως απλός στρατιώτης».

Το τελευταίο διάστημα όμως η κ. Παπαρήγα έχει πει σε στενούς της συνεργάτες (ανάμεσά τους, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Δημήτρης Γόντικας και ο Δημήτρης Αρβανιτάκης) ότι θα επιθυμούσε να αποχωρήσει από την ηγεσία του ΚΚΕ, αφενός διότι έχει κλείσει ήδη ένα μεγάλο κύκλο στην προεδρία και αφετέρου διότι επιθυμεί να διευκολύνει το κόμμα και να συμβάλει και η ίδια με πρωτοβουλία της στην ανανέωση.

Οι σκέψεις αυτές άρχισαν να διατυπώνονται με μεγαλύτερη συχνότητα μετά και την εκδήλωση της υποψηφιότητας Τσίπρα και τη διαμόρφωση νέων δεδομένων στο πολιτικό σκηνικό. Ακόμη και τη Δευτέρα, ως καλεσμένη σε εκπομπή της ΝΕΤ, η γενική γραμματέας του ΚΚΕ απέφυγε να διαψεύσει ότι ανοίγει θέμα ηγεσίας, επαναλαμβάνοντας ότι δεν είναι κακό να αλλάζουν οι κομματικοί ρόλοι.

Οι σκέψεις αυτές της κας Παπαρήγα συναντούν ενστάσεις, που αφορούν κυρίως στο πρόσωπο που θα τη διαδεχθεί, αφού αυτή τη στιγμή δεν φαίνεται να έχει εντοπιστεί το στέλεχος εκείνο που θα μπορούσε να αλλάξει την κατάσταση στον Περισσό.

Newsroom ΔΟΛ

Μαύρος Γάτος είπε...

Πάει, έρχεται το τέλος του κόσμου (as we know it Σ;-))))

κακτος ερημου είπε...

τυπικα πραγματα στην ελλαδα:P
στανταρ φραση:"μα καλα που βρεθηκε η γαμιμενη μες στη μεση του δρομου?"

ζουμε για να διαβαζουμε τετοια;)