18 Φεβ 2008

ΑΤΛΑΝΤίΔΑ


Ρωτάς αν υπήρξε η Αρχαία Ατλαντίδα
σού λέω δεν ξέρω αν υπάρχω εγώ

και νά 'τη ξανά η Aρχαία Ρυτίδα
στα μάτια σου, γέλιο, σημάδι ακριβό



Ρωτάς αν υπάρχουν Παράξενοι Ξένοι
καβάλα σε Ούφο, ή στο Κέντρο της Γης

υπάρχουν, φοβάμαι, και είναι κρυμμένοι
στα βάθη του Νου, στις γωνιές της Ψυχής



Στ' Αστέρια, μού λες, είναι όλα γραμμένα
μ' Αίμα και Μέλι, με Σίγμα και Νι

μα κοίτα μπροστά σου, αμέτρητοι Δρόμοι
ανοίγονται πάντα, διαλέγεις Εσύ.



Μιλτιάδης Θαλασσινός, 2000
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνο με αναφορά της πηγής

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ανταποκρίθηκα στο κάλεσμά σου για την ηθική, Μίλτο!

Surrealist είπε...

Θα είναι η επόμενη ανάρτησή μου, αν μου επιτρέπεις... "νομίζω" μου άρεσε πολύ!

Δεν αθα μπορούσα να το γράψω,είναι διαφορετικό - με ωραία νοήματα, τα οποία θα ήθελα να είχα σκεφτεί και αποδόσει...

Να είσαι καλά!

Μιλτιάδης Θαλασσινός (Μαύρος Γάτος) είπε...

Καλημέρα Σύλβια, τώρα βγαίνω έξω αλλά θα έρθω το συντομότερο!

Σου-μου, χαίρομαι που σού άρεσε- το άλλαξα λίγο, τί λες;

Ανώνυμος είπε...

Poly.. marese poly ..
Kali ebdomada.. na eisai panta kala, th einai auta mou mas xarizeis..

Surrealist είπε...

Δεν κατάλαβα αλλαγή , συγνώμη ίσως άλλαξες μια λέξη, ενημέρωσέ με, ο ρυθμός και οι έννοιες είναι ίδιες, επίσης τα νοήματα που εισέπεραξα ίδια παρέμειναν.

Μήπως έβαλες κεφαλαίο στην Α (αρχαία ρυτίδα) :} ?

καθοδήγησέ με να δω την αλλαγή (συγνώμη που δεν αντιλήφθηκα)

Ναι μου αρέσει πολύ...

Α το είδα, "Σίγμα και Νι" το έγραψες ολόκληρο.

ΟΚ!

Kαλή συνέχεια, ισχύει,πήρα και την άδειά σου, Thanx!

Αρης Δαβαράκης είπε...

"μα κοίτα μπροστά σου, αμέτρητοι Δρόμοι
ανοίγονται πάντα, διαλέγεις Εσύ".

Πως ,μπορεί να είναι κανείς στίς μαύρες του και να γράφει έτσι; Αποκλείεται!
Η μέρα προχωράει, ας την εξερευνήσουμε να δούμε τι μπορεί να μας δώσει!
Νάσαι καλά!

Μιλτιάδης Θαλασσινός (Μαύρος Γάτος) είπε...

Σύλβια, με κούφανες λίγο- δεκτόν όμως Σ;-)

((((Ξυπόλητη)))) (embrazo Σ;-)

Σού Μου, άλλαξα λίγο τον τελευτάιο στίχο Σ;ο)))

Άρη, μεγάλη μου τιμή που σού άρεσε - δυστυχώς το έγραψα σε φάση καλύτερη από τη σημερινή, αλλά το θυμήθηκα τώρα για να με ανεβάσει λίγο. Σ ευχαριστώ και πάλι.

Σ;-)))

skoinovatis είπε...

Πολύ όμορφο φίλε Μίλτο!
Τι ωραία γραφή!
Μπράβο γάτε!
Να περιμένουμε κι άλλα;
Καλό βράδυ, χαθήκαμε μη διορίσω!

Μαύρος Γάτος είπε...

Φίλε μου Σκηνοβάτη, αφού το ζητάς εσύ! ¨Ερχεται...

Chimaikon είπε...

Καλά...είναι καταπληκτικό...
Πώς τα χώρεσες όλα αυτά σε λίγες αράδες, τόσο καλά δουλεμένα;!!
Χειροκροτώ...

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα!

Κα΄τι τέτοια μού γράφετε, και παίρνω φόρα και το ξαναηχογραφώ- ή σήμερα ή αύριο Σ;-)))))

Chimaikon είπε...

Ξαναηχογραφείς;;
Πες μου τώρα ότι έχει και μουσική!;

Chimaikon είπε...

Ξέχασα να σου στείλω την καλημέρα/νύχτα μου!
Είναι που έχω μπερδευτεί λίγο με το πότε λέμε καλημέρα και πότε καληνύχτα... (8-S

Μιλτιάδης Θαλασσινός (Μαύρος Γάτος) είπε...

Και βέβαια έχει μουσική! Το έχω σε ηχογράφηση από σύνθι, δεν μού αρέσει- θα το ξαναγράψω στο πιάνο και θα σάς το χαρίσω Σ;-)))

Chimaikon είπε...

Πολυτάλαντο γατώνι γουί αρ λούκινγκ φόργουορντ!

dapnipako είπε...

wow!!! apla teleio!!!