5 Φεβ 2008

ΕΝΑ ΚΟΡίΤΣΙ ΓίΝΕΤΑΙ ΓΥΝΑίΚΑ: Απόσπασμα από "Τα απομνημονεύματα της Σάντυ (τέως Κούλας)"

Αγαπημένο μου Ημερολόγιο

Σήμερα συνέβη επιτέλους αυτό που περίμενα τόσον καιρό!!!!!! Η απόδειξη ότι δεν είμαι πιά παιδί, αλλά ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!! Επιτέλους!!!!!! Θα σκάσουν όλες στο σχολείο μόλις το μάθουν. Και να φανταστείς ότι δεν έκλεισα ακόμη καλά καλά τα έντεκα! Όχι σαν εκείνο το ζώον την Έβελυν (τέως Βούλα), που κοντεύει δώδεκα κι ακόμα. Ητ μάι ντάστ, μόμολο!!!! ΈΓΙΝΑ ΓΥΝΑΙΚΑ! Ζήτω!!!!! Να τρελλλλαθώ τώρα;;;; Τρελλλλλλαίνομαι!!!!!

Η μάνα μου με είχε προετοιμάσει, με πήρε παράμερα πριν από λίγο καιρό, και μού μίλησε, ποτέ δεν την είχα ξαναδεί τόσο σοβαρή: "Σάντυ", μού είπε, "το ξέρεις κι εσύ πως άλλαξες πολύ τελευταία, μεγάλωσες πιά, σε λίγο θα γίνεις κι εσύ γυναίκα- πρέπει λοιπόν να σού εξηγήσω ορισμένα πράγματα". Το περίμενα λοιπόν, αλλά κόντεψα να λιποθυμήσω από την ευτυχία όταν τελικά έγινε πραγματικότητα. Ήταν σήμερα το πρωί, μόλις σηκώθηκα από το κρεβάτι- τί χαρά!!!! Ήταν ακριβώς όπως το περίμενα: κόκκινο κόκκινο, λαμπερό λαμπερό, εντυπωσιακό εντυπωσιακό, σούπερ ντούπερ γαμάτο.

Γουάου!!!!! Τί απίθανο, το πρώτο μου KATAKOKKINO ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ!!!!!

..........................................................................................................................................
Εννέα στα δέκα παιδιά 12 με 15 ετών έχουν κινητό τηλέφωνο
του Βασίλη Ζήρα από την Καθημερινή (5-2-2008)

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα καλέ μου Μίλτο....έμ,έτσι είναι πέρασαν ανεπιστρεπτί;; οι καιροί που τα παιδάκια πηδούσαν από τη χαρά τους επειδή απέκτησαν ένα καινούριο αυτοκινητάκι,μιά κούκλα ένα παιχνίδι...ή ένα βιβλίο για το σχολείο...τώρα το νέο 'παιχνίδι'των παιδιών είναι το κινητό τηλέφωνο...έχουν μπεί πλέον και αυτά σε αυτό το αθλιο και βρώμικο παιχνίδι των μεγάλων εταιριών κινητής τηλεφωνίας που το μόνο που αποσκοπεί είναι να δώσει όσο περισσότερα χρήματα γίνεται στις εταιρίες αυτές.....τώρα πλέον ένα παιδί δεν θα λέει πιά-'α,κοίτα τί ωραία κούκλα έχω'ή 'πήρα ένα πολύ ωραίο παιχνίδι'αλλά-'κοίτα τί ωραίο κινητό που έχω'....είναι η νέα μόδα της εποχής αυτή...μπήκαν και τα παιδιά πλέον σε αυτό το γαιτανάκι που έχει μανία κατανάλωσης,πανάκριβα και άχρηστα αντικείμενα...άχρηστα παιχνίδια που καταστρέφουν τον ψυχικό του κόσμο πολλές φορές και δεν του προσφέρουν απολύτως τίποτε...χρήσιμο...απέραντη λύπη...όπως λές κι εσύ πολλές φορές...πρέπει να σκεφτούμε σοβάρα κάποτε πόσο επηρρεάζουν τα παιδιά μας αυτά που βλέπουν γύρω τους και στις γελοίες και τρισάθλιες διαφημήσεις της τίβί.....και να κάνουμε κάτι γι αυτό όσο ακόμη είναι καιρός.....Αθανασία.

An-Lu είπε...

Εκπληκτικό και ανατριχιαστικό συνάμα...

Αθήναιος είπε...

Βρίσκω ενδιαφέρον που σχολιάζεις την είδηση φέρνοντας για παράδειγμα ένα παιδί γένους θηλυκού και όχι αρσενικού που ως αρσενικού γένους εσύ ο ίδιος, θα ήσουν σε καλύτερη θέση να σαρκάσεις το φαινόμενο.

Devilio είπε...

Είναι λογικό να φέρνει για παράδειγμα μια γυναίκα γιατι προσωπικά τέτοιο πάρτυ έκανα μόνο όταν αδιαθέτησα πρώτη φορά....(που να'ξερα) Μόνο κάτι τέτοιο μπορούσα να φανταστώ σαν κατάληξη κ πραγματικά έμεινα..

Μήπως λέω μήπως έχουμε χάσει την μπάλα τώρα τελευταία...λέω εγώ τώρα...

Κ η αδερφή μου εχει κινητό στα 13 κ δεν μου αρέσει, αλλά ξέρω ότι οι δικοί μου έχουν ένα δίκιο γιατί έχει προβλήματα υγείας κ το σχολείο της είναι σε άλλο χωριό απ'ότι το σπίτι, αλλά κ πάλι...

Αθήναιος είπε...

Αδιαθέτησες; Μπα, έτσι αποκαλείται την περίοδο οι νεότερες γυναίκες που κάνατε και πάρτυ όταν σας ήρθε; Εν έτει 2008 δεν χρησιμοποιείτε καν τη λέξη; Τώρα κατάλαβα γιατί οι βασιλιάδες της χυλόπιτας, ταυτίζουν την παιδική ανοησία με το γυναικείο φύλο.

Devilio είπε...

Ακουσε να δεις! της εχουν δωσει τα απιστευτα ονόματα οπότε δεν κολλάω να το πω οπως θες! θες περιοδο? περιοδο! θεσ αδιαθεσια? αδιαθεσια! καταρακτες του νιαγαρα που μου ελεγε μια φιλη μου στο δημοτικο? πες το κ ετσι! εμμηνο ρηση? κ αυτο ισχυει! κ το θεικοτερο όλων που άκουσα σήμερα: Τ(περίοδος στη γλώσσα της φυσικης)οπότε χαλάρωσε κ μην το παιρνεις στραβα! διακριτικη ονομασία ήταν...

Όσο για το πάρτυ, κάθε κοπέλα κάνει ενα μέσα της μόλις γίνει... Τι να κάνουμε δηλαδή?

Μιλτιάδης Θαλασσινός (Μαύρος Γάτος) είπε...

Αθήναιε, μάλλον σάς διέφυγε ότι εμείς οι "βασιλιάδες της χυλόπιτας" (για ανδροφάγο σας κόπτω, μπάι δε γουαίη) δεν διαθέτουμε καταρράκτες του Νιαγάρα ούτε και κάποιο άλλο σημαδιακό γεγονός που να καθορίζει συμβολικά τα όρια της ενηλικίωσης, όπως η πρώτη περίοδος στα κορίτσια. Το τελευταίο πράγμα που θα φανταζόμουν ήταν πως κάποια γυναίκα θα προσβαλλόταν επειδή χρησιμοποίησα ένα κορίτσι κι όχι ένα αγόρι- εννοείται πως τα αγόρια στην ηλικί ααυτή είναι πολυ΄πιό ανώριμα από τα κορίτσια. Αλλά εσείς αν κατάλαβα καλά με καταγγέλετε για σεξιστή; Μήπως στραβοκοιμηθήκατε ή στραβοκατάπιατε, και μετά με στραβοδιαβάσατε, αγαπητέ;

Σ;-)

Ανώνυμος είπε...

Kαλό .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

καληνυχτα .

Αθήναιος είπε...

Σε καταγγέλω; Hardly. Είσαι γνωστός αντισημίτης και σεξιστης δεν σε ανακάλυψα τώρα.

Το "βασιλιάς της χυλόπιτας" το είπα για τον αντίθετο λόγο από αυτόν που κατάλαβες. Διαβάζω συνεχώς ότι μοιράζεις χυλόπιτες δεξιά-αριστερά γιαυτό και σε αποκάλεσα έτσι.

Έλα ντε, για να σχολιάσει κάποιος το γεγονός ότι για να περιγράψεις μια ανόητη συμπεριφορά χρησιμοποιείς μια γυναίκα. Πες μας ότι είναι και κολακευτικό.

Μιλτιάδης Θαλασσινός (Μαύρος Γάτος) είπε...

"Είμαι γνωστός αντισημίτης και σεξιστής"

Πείτε μας τί πίνετε (και μή μάς δίνετε).

Έλεος πιά.

Αντισημίτης είμαι υποθέτω επειδή είπα ότι η Ισραηλινή εισβολή στο Λίβανο ήταν έγκλημα, όπως και η επί δεκαετίες κατοχή της Δυτικής Όχθης και της Γάζας, η ύψωση ενός τείχους αίσχους στα κατεχόμενα, κλπ κλπ. Παλιά ιστορία κι ας μην την ξαναπιάσουμε από την αρχή, ούτε εγώ θα σε πείσω ούτε εσύ εμένα.

Σεξιστής όμως δεν το είχα καταλάβει ότι είμαι. Προφανώς αυτό συμβαίνει επείδη χαρακτήρισα έναν συγκεκριμένο τύπο γυναίκας 'ανδροφάγα'.

Όσο για τις χυλόπιτες... Είναι γνωστό ότι το σερβίρισμά τους είναι πλεονέκτημα των γυναικών. ¨Ετυχε όμως αν μοιράσω καναδυό κι εγώ, ναι- σε ποιόν δεν έτυχε; Αφου΄ο άτιμος ο ¨Ερως όλο πάει και μπερδεύεται, αυτοί που θέλουμε δεν μας θέλουν, κι αυτοί που δεν θέλουμε μάς θέλουν, έτσι λειτουργεί το σπορ, από αρχαιοτάτων χρόνων...