18 Μαΐ 2009

ΑΝ ΕίΝΑΙ Να ΚΥΝΗΓάΣ ΚΟΥΝέΛΙΑ, ΤάΙΣΕ ΤΟ ΝΟύ, ΕίπΕ ΤΟ ΠΟΝΤίΚΙ ΤΟΥ ΑΓΡΟύ (AUTOPLAY)

.

Το ένα σε ψηλώνει
το άλλο σε κάνει πιό κοντό
και της μαμάς το χάπι
τελείως άχρηστο
ρώτησε και την Άλις
το τέρας τρίμετρο


Κι αν κυνηγάς κουνέλια
και πέσεις στην παγίδα
αν μια ναργιλεκάμπια
σε έστειλε αλλού
κάλεσε την Άλις
σε μέγεθος κουμπιού


Κι όταν οι άνθρωποι-πιόνια
σού δίνουν διαταγές
κι είσαι ζαβλακωμένος
απ' ό,τι έχαψες
ρώτα την Άλις
κάτι ξέρει, δες


Σαν λογική και μέτρο
τινάξουν πέταλα
αν ο Λευκός Ιππότης
ανάποδα μιλά
κι η Ντάμα Κούπα
κόβει
κεφάλια στη σειρά
θυμήσου το ποντίκι του αγρού:

ΤάΙΣΕ ΤΟ ΝΟύ!


ΤάΙΣΕ ΤΟ ΝΟύ!



Jefferson Airplane - White Rabbit
μετάφραση Μάυρος Γάτος του Τσεσάιρ


2 σχόλια:

Μιχάλης Ρ. είπε...

Σάκηίίίίίίίίίίί Γιατί μας τόκανες αυτό;! Κουφάλες ευρωπαίοι ανθέλληνες συμμορίτες. Παναώτη κάνε κάτι χανόμαστε…

Αθανασία είπε...

Γειάσου αγαπητό μου γατί...αα,τι ωραίο ποστάκι!...πολύ ωραίο και οι Jefferson από τους αγαπημένους μου!...αλλά και το 'Νανούρισμά' σου (που ακούω τώρα)...πανέμορφο! καλά λέω εγώ γατί μου ότι έχεις ταλέντο..και πολύ κιόλας!(κι ας μη το παραδέχεσαι συ!)..αν το δουλέψεις λίιιιγο ακόμη,θα γίνει τέλιο!είμαι σίγουρη...μου έλειψες! γατί μου απόδώ και πέρα θα με βρίσκεις εδώ-www.mikriahtida.wordpress.com έτσι;;;...φιλάκια πολλά....