ΜΑΖΊ ΣΟΥ ΑΝΤΡΈΑ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΛΆΔΑ ΝΈΑ: ΤΑ ΈΡΓΑ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΊΑ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΠΆΝΤΑ...
Το 1985 ο Αντρέας Παπαντρέας εξαγγέλλει πανηγυρικά "την μετατροπή των βασικών οδικών αξόνων της χώρας σε αυτοκινητόδρομους"
η ταμπέλα έγραφε τότε:
Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΊΑ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΉ
ΤΑ ΈΡΓΑ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΠΆΝΤΑ.
Εικοσιδύο χρόνια μετά: από τα 500 χιλιόμετρα του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη, έχουν κατασκευαστεί με βάσανα και δάκρυα περίπου τα 350, με άθλια χάραξη, που σε πολλές περιπτώσεις υποχρεώνει σε όρια ταχύτητας ακόμα και ογδόντα χμ (σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο!) Η ποιότητα του οδοστρώματος είναι ακόμα χειρότερη και αθλιότερη... Κακοτεχνίες και κίνδυνοι παντού. Εξάλλου, στα τρία πιο επικίνδυνα και αιματοβαμμένα κομμάτια του δρόμου, στον Πλαταμώνα, στα Τέμπη και στον Μαλιακό, δεν έχει αλλάξει ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΤΊΠΟΤΕ. Εκτός από τα έργα στον Μαλιακό που σπάνε νεύρα, με συνεχείς επικίνδυνες παρακάμψεις και μέσο όρο ορίου ταχύτητας τα 60χμ.
.
Συμπέρασμα;
ΤΑ ΈΡΓΑ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ
Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΊΑ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΠΆΝΤΑ...
2 σχόλια:
Pragmatiko hali!Kai o dromos apo igoumenitsa pros thessaloniki ti sas leei? Thn egnatia odo kai vrika idia kai aparalahti opos tis afisa perisi to pasha...krima ...meta apo tous aytokinitodromous tis gallias kai tis italias, ftanontas me to ploio stin igoumenitsa... mpaineis se katastaseis diskoles...kai ntrepesai...ellada pou mas pligoneis ligo ligo........
Nαι, γατε, αυτο ειναι το τελικό συμπέρασμα, που λες: τα εργα με τον τροπο που υλοποιούνται θα ειναι προσωρινά και θα ταλαιπωρούμαστε μια ζωη. Εδω στην Χαλκιδική εφτιαχναν επι 3 μήνες ενα κομμάτι δρομου, και την επόμενη μέρα της παράδοσης του έργου, φανηκαν οι ολες κακοτεχνίες και η προχειρότητα -ο δρομος ειχε υποστεί καθίζηση σε δεν ξερω ποσα σημεια! Φυσικά το θεμα θα εμενε ετσι, αλλα το κυνήγησαν λιγο τα τοπικά ΜΜΕ και τελικά μετα απο καμια εβδομάδα "ξηλωσαν" τον ολοκαινουργιο κατα τα αλλα δρομο, και τον εστρωσαν παλι απο την αρχή. Αυτος ο δρομος ειναι κομμάτι της Εγνατίας Οδου. Βρηκα ενα αρθρο στην Μακεδονία, σχετικά με το θεμα, που βρίσκεται εδώ.
Δημοσίευση σχολίου