2 Ιουν 2006

Ε ΡΕ ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΎΣΕ

...Ο ΝΙΚΌΛΑΣ Ο ΑΣΙΜΟΣ...
.
Εγώ με τις ιδέες μου, κι εσείς με τα λεφτά σας
νομίζω πως τα θέλετε μονά-ζυγά δικά σας
δέ θέλω την κουβέντα σας, ούτε τη γνωριμιά σας
.
θα πατήσω εκεί που σας πονάει
κανένα δέ θ'αφήσω εμένα να κερνάει
θα με χρίσω ιππότη και τζεντάι
και άμα ξεμεθύσω, σας λέω και γκούντ μπαϊ
.
και οι θεοί σαν πείθονται εάν υπάρχει ανάγκα
για πόλεμο δεν έκανα ποτέ εγώ το μάγκα
και ούτε νεροπίστολο δεν έχω στην παράγκα
.
θα τραβήξω το δρόμο μου όσο πάει
κανένα δε θ'αφήσω εμένα να κερνάει
θα κολλήσω κι όποιον με περγελάει
χιλιάδες δυό αλήθειες ο πόνος μού γεννάει....

...πόσο μου λείπεις, Νικόλα, που δε σε γνώρισα πότε... Σ'έναν κόσμο γεμάτο βολεμένους ιδεολόγους...
.
Ευχαριστώ τον Cyrusgeo και την Composition Doll που μού έστειλαν το τραγούδι!!!!!
Εγώ το έχω μόνο σε lp, αλλά παό καιρό δεν έχω πιά πικάπ....
Σ;)))))))))

10 σχόλια:

Filotas είπε...

Καλημέρα Μαύρε Γάτε!
Ευφρόσυνη κάθε πρωινή συνάντηση μαζί σου!!!

Alkyoni είπε...

Θα δανειστώ τις φράσεις της/του angelito
μόνο που -λόγω ώρας που σε διαβάζω- θα προσθέσω Ευφροσύνη κάθε πρωινή "συνάντηση" για καφέ μαζί σου
Από Άσιμο σε mp3 έχω μόνο το "Μπαγάσα" και το "βαρέθηκα"
Αν θες ίσως κάποιο απ αυτά....χτύπα την πόρτα
Καλή σου μέρα

An-Lu είπε...

Καλημερούδια!
Χρειάζεται λίγος Άσιμος να κλείσουμε αυτή την εβδομαδα...

Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής είπε...

Καλημέρα Γάτε!
Βρε, τόσα πόστ πότε πρόλαβες;
Κι είχα μείνει στα γατάκια...

Μόλις προχθές το άκουσα:
Είχε κατέβει ο διηγών να προωθήσει τη δουλειά του σε δισκογραφική εταιρία και καθώς καθόταν στο γραφείο του διευθυντή, μπαίνει μέσα ένας άπλυτος, λέει-δεν τον ήξερε τότε, ατημέλητος και πετάει δυο κασέττες πάνω στο γραφείο του διευθυντή.
-Άστες Νικόλα, θα τις ακούσω... του λέει ο διευθυντής.
-Δεν θέλω να τις ακούσεις, έρχεται η απάντηση. Λεφτά θέλω. Δώς μου 2.000 να φύγω
...........

(Ο ...που γνώρισες... ήταν φίλος του Άσημου και έχει δυο αυθεντικές κασσέτες του-ίσως να 'ναι μέσα το τραγούδι...)

αερικο είπε...

Αυτο πα να πει τυχη Μ.Γ. ! Να 'χεις φίλη που 'χε φιλο που ηταν φιλος του Νικολα! :-)

(Εχω και γω μερικα τραγουδια του αλλα δε νομιζω να 'ναι αυτο που ζητας μεσα..)

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα παιδιά!

Σάς ευχαριστώ όλους, εκ μέρους του Νικόλα. Χαίρομαι που βλέπω ότι είμαστε πολλοί που τον θυμόμαστε και τον αγαπάμε...

Σ:)

Παπαρούνα είπε...

ο Αλαμανής είχε γράψει μια εξαιρετική βιογραφία του Άσιμου:"Δίχως καβάντζα καμιά" από τις εκδόσεις Κέδρος, αν δεν κάνω λάθος.

cyrus είπε...

Τσέκαρε το ημέλι σου...

Μαύρος Γάτος είπε...

Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τον Cyrusgeo και την Σίντυ που μού το έστειλαν!

Το ανεβάζω πάραυτα στο yousendit.

Σ;))))))))))))))))))))))))))))))

Ανώνυμος είπε...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»