28 Ιουν 2006

"ΛΙΓΟΙ ΚΑΛΟΙ, ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΟΙΡΑΙΟΙ"... ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ, ΔΗΜΟ ΜΟΥΤΣΗ;

Ναι, Krotkaya, αγαπημένο...
και ναι, ούτε μια λέξη περιττή...
3.42 MB mp3

Μια φυσαρμόνικα που κλαίει
Με την ανάσα ενός παιδιού
Σημάδι ετούτου του καιρού
που μας φοβίζει και μας καίει

Μια φυσαρμόνικα που κλαίει
ειν' η δική μας παρουσία
τον ύμνο ακούγοντας να λέει
Χαίρε, ω, χαίρε, ελευθερία

Κι είναι οι φωνές μας στον αέρα
Αλήθεια, ποια είναι η αλήθεια;
Έτσι που ζεις από συνήθεια
Μια μέρα ακόμα και μια μέρα

Μια φυσαρμόνικα που κλαίει
σπάζουν τ'αγάλματα κομμάτια
ψυχές που κράζουνε βοήθεια
κι έχουν ορθάνοιχτα τα μάτια

Κι ο ουρανός που μας σκεπάζει
μια φυσαρμόνικα που κλαίει
κι εμείς ανυποψίαστοι κι ωραίοι
μέσα στο θαύμα που βουλιάζει

Λίγοι καλοί κι αυτοί μοιραίοι
Παραιτημένοι κατά βάθος
ω, με πόση ένταση και πάθος
γίνονται πρώτοι οι τελευταίοι


Μια φυσαρμόνικα που κλαίει
ακολουθώ τα βήματά σου
μέσα στην ερημιά του κόσμου
κι έρχομαι πλάι εκεί κοντά σου

Μια φυσαρμόνικα που κλαίει
πάνω που δείχνει να χαράζει,
αγάπη μου, ώρα για ύπνο,
άρχισε κιόλας να βραδιάζει...



10 σχόλια:

Μαρκησία του Ο. είπε...

Ευχαριστούμε για το υπέροχο τραγούδι.
Δήμος Μούτσης αγαπημένος...πολύ.


Έτσι λοιπόν και ξαφνικά και έτερον ουδέν
Μα εγώ μικρό μου είμαι πολύ μακριά
Μην το ψάχνεις, δεν πειράζει


...σε κάποια κασέτα των φοιτητικών μου χρόνων, και κυρίως, μέσα στο μυαλό μου.

Καλό βράδι :)

Μαύρος Γάτος είπε...

Το διαθέτομεν και αυτό το υπέροχο άσμα, Μαρκησία....

προσεχώς Σ;)

ViSta είπε...

Πολύ ωραίο, σε ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου για το κομάτι.
Αλήθεια συνεχίζει να κάνει μουσική ο Δήμος Μούτσης; Είναι κρίμα, αλλά ιδέα δεν έχω πλέον από την σύγχρονη ελληνική μουσική :-(

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Thanks που με ταξιδεψες για ακομη μια φορα...

oistros είπε...

"Πάει μας τέλειωσε πια..."
τώρα η ανάγκη ενός θεού είναι κοντά
όχι που η εκδίκηση γυρεύει
μα ενός θεού να 'ρθει να γεννηθεί ξανά

Κι αν υπάρχουν μερικοί
που δικαίωση προσμένουν
δηλαδή ικετεύουν για μια κάποια
πληρωμή και περιμένουν
κι όλο ελπίζουν για τ' αλλού
ας ελπίζουν... "τη εξαιρέσει εμού"

Πάλι Δήμος Μούτσης
:)

Μαύρος Γάτος είπε...

Χαίρομαι που συμμερίζεστε τον θαυμασμό μου για τον Δήμο Μούτση, φίλοι.

Έχω σχεδόν όλα του τα έργα, και τα ακούω τακτικά...

Πού έχει χαθεί, όμως, Οίστρε;;;

Γιατί δεν υπάρχει πουθενά;;;

Σ;(((((

Νicola Beerman είπε...

Eyxarιστουμε φιλε για το τραγουδι.

Μαύρος Γάτος είπε...

Γειά σου και σένα Νικόλα! Οι ευχαριστίες στον Δήμο...

Σ;))))

kyriaz είπε...

www.poiein.gr

Καλή σας ημέρα.

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ!