6 Ιουν 2006

*ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ* ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΖΩΑΚΙ... ΚΑΜΜΙΑ ΝΑ ΜΕ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ;;;

Η Σκράτς, Τσίκα-φλίκα;;;;


Όποιος δεν είχε ποτέ ένα ανώτερο θηλαστικό για κατοικίδιο - γάτα, σκύλο, άλογο, δεν μιλάμε για μια αράχνη ταραντούλα ή για ένα χρυσόψαρο! - δεν μπορεί να καταλάβει πόσο μπορεί κανείς να δεθεί με μία γάτα, για παράδειγμα. Έρχεται συχνά στο μυαλό μου εκείνη η συμφοιτήτρια και φίλη που μου είχε πει κλαίγοντας, μια κατά τα αλλά ωραία μέρα, πολλά χρόνια πριν, πως «πέθανε ο Τιτίνης». Εγώ το τέρας είχα γελάσει κυνικά, και της είχα πει «μην κανείς έτσι, ένας γάτος ήτανε μόνο». Πού να ξέρω ο δύστυχος τότε πόσο ζωτικής, κυριολεκτικά, σημασίας, μπορεί να είναι ένας γάτος… η μια γάτα.

Αντίθετα με το τσιγάρο, ένα κατοικίδιο, μια γάτα, ωφελεί σοβαρά την υγεία. Ιδού, σε απευθείας σύνδεση με το περιοδικό «Γαβ» (χωρίς πλάκα), οι 12 κυριότεροι λόγοι που κάνουν μια γάτα τόσο σημαντική:

Μας κάνει καθημερινά να χαμογελάμε. Λειτουργεί σαν αντίδοτο κατά της μοναξιάς. Λειτουργεί σαν σύμμαχός μας στη ζωή γενικά. Είναι ένα ζωντανό σχολείο για τα παιδιά. Ανεβάζει την αυτοεκτίμησή μας. Συμβάλλει στην συναισθηματική μας σταθερότητα. Μπορεί να βοηθήσει πολύπλευρα τα παιδιά με προβλήματα ανάπτυξης. Είναι εργαλείο ανάπτυξης της κοινωνικότητας, μειώνει την συστολή, σπάει διαπροσωπικούς φραγμούς. Όσοι έχουν γάτα ανταπεξέρχονται πολύ καλύτερα σε απώλειες, πένθη, διαζύγια. Μας φέρνει πιο κοντά στην φύση και στην άθληση. Μειώνει τις επισκέψεις στο γιατρό και τις μικροασθένειες κατά 10% (αυξάνει όμως τις επισκέψεις στον κτηνίατρο…). Και τέλος, κάνει καλό στους καρδιοπαθείς: μετά από ένα σοβαρό καρδιακό επεισόδιο, οι έχοντες έχουν διπλάσιες (!) πιθανότητες να επιζήσουν από τους μη έχοντες.
Καμμιά εθελόντρια να με υιοθετήσει;;;;;;;
Μαύρος Γάτος
Σ;)))))))))))))))))))))))))))))))

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κι αναρωτιόμουν πότε θα εκδηλωθείς! Χαχααχαχαχαχαχα!

vasvoe είπε...

συμφωνώ... ποτέ δεν το περίμενα πόσο θα "δεθώ" με τη γάτα μου...
όταν είμαι κουρασμένη δεν βλέπω την ώρα να γυρίσω σπίτι να με πάρει αγκαλιά η ζουζούνα μου *καρδούλες*

Marina είπε...

ψι, ψι, ψι

Debby είπε...

Ευχαρίστως!
Μόνο που πρέπει να μετακομίσετε τέρμα νοτιοανατολικά!!

ralou είπε...

Ax ! Εδώ είναι σαν στο σπίτι μου!

Να συμπληρώσω ότι είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό.
Και επίσης σου δίνουν καθημερινά ενα καλό μάθημα για το τι σημαίνει αυτάρκεια και αξιοπρέπεια αλλά όχι με παθητικό τρόπο!

Katerina ante portas είπε...

Όταν χάσαμε τη μάνα μου ο αδελφός μου κουβάλησε στο σπίτη ένα γατάκι τη Ριρή (που αποδείχτηκε Ριρής κάποτε) και ανέθεσε στον πατέρα μου τη φροντίδα του. Ήξερε αυτό που αποδείχτηκε, πόσο κατευναστικά ενεργεί η συνύπαρξη με έναν άνθρωπο, έναν άνθρωπο λυπημένο, μετέωρο.
Καλημέρα!

An-Lu είπε...

(( αγκαλίτσες ))
Να σε υιοθετήσουμε μαζί με την σκράτς; έχουμε και μια μαυρόασπρη ημίαιμη...θα αντέξετε;

Lion είπε...

Μαυρε Γαταρε εγω δεν θελω να σε υιοθετησω - τοσες ομορφες μπλογκογατουλες εχουμε ;-) Να σε υιοθετησουν αυτες.

Να προσθεσω μονο κατι με την βαρυτητα της επιστημονικης γνωσης. Στους γνωστους μου περιλαμβανονται γεροντολογοι, απο τους οποιους εχω τις πληροφοριες:
α) οποιος εχει ζωο ζει περισσοτερο. Το ζωο χαριζει χρονια ζωης.

β) ηλικιωμενοι σε νοσοκομεια και γηροκομεια που εχουν ζωο, χρειαζονται την μιση (ΝΑΙ) ποσοτητα φαρμακων απο οσους δεν εχουν. Και αυτο ανεξαρτητα απο την ασθενεια.

γ) οσοι (νεοι και γεροι) εχουν ζωο, δηλωνουν στατιστικα περισσοτερο ευτυχισμενοι απο οσους δεν εχουν.

Επαναλαμβανω: αυτα ειναι κοινως παραδεκτα αποτελεσματα επιστημονικης ερευνας. Οχι τιποτα εμπειρικες, προσωπικες εκτιμησουλες. Δεν εχω τον χρονο να φερω λινκς και βιβλιογραφια, αλλα μπορω να το κανω αν χρειαστει.

Μαύρος Γάτος είπε...

Ήταν αδύνατο χτες να γράψω μήνυμα! Σάς ευχαριστώ όλες και όλους....

Αλλά πρόλαβε και με καπάρωσε η Σκράτς- Τσίκα Φλίκα....

...και τελικά μάλλον ΛΙΖΑ!!!!!