5 Ιουν 2006

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΦΙΛΕ;;;;;

Η ερώτηση είναι τελείως ρητορική. Ξέρω πολύ καλά γιατί, αυτό που δεν ξέρω είναι τί δουλειά έχω εγώ σε αυτήν την θλιβερή χώρα, την πατρίδα μου, την Ελλάδα.

Ο Μαύρος Γάτος, αν και διαθέτει αυτοκίνητο, και μάλιστα όχι από τα συνηθισμένα, κυκλοφορεί συνήθως με ένα μπλέ ποδήλατο. Το βασικό (το πιό φτηνό) μοντέλο του Decathlon του Merignac, πάνε πιά σχεδόν οχτώ χρόνια που το αγόρασα, τότε που μόλις είχα φτάσει στο Bordeaux. Το ποδηλατάκι μου είναι λοιπόν εκτός από απλούστατο και σχετικά παλιό, είναι όμως ακμαίο και καλοφροντισμένο, και με πάει παντού. Αφού αλώνισε το Bordeaux, γνώρισε το Χαϊδάρι, το Δαφνί και το Όρος Αιγάλεω, και μετά την Θεσσαλονίκη και τα περίχωρα, την παραλία ως την Περαία και ως το Καλοχώρι, το Σέιχ Σου. Και φυσικά όλο το κέντρο της πόλης, αφού το χρησιμοποιώ καθημερινά για τις μετακινήσεις μου. Κι ας μένει παραπονεμένη κι αραχνιασμένη η Λετίσια, το μπλε αυτοκίνητο, που κινείται σπάνια, και μόνο για μεγάλες αποστάσεις.

Χτες το βράδυ, γυρίζοντας από την έκθεση βιβλίου στην παραλία, άφησα για κάναδυό ώρες το ποδήλατό μου έξω από το πανεπιστήμιο, μπροστά από το κτίριο της Φιλοσοφικής. Είναι ένα μέρος πολύ φωτισμένο, και με αρκετά μεγάλη κίνηση πεζών και αυτοκινήτων. Το ποδήλατο ήταν δεμένο σε μια κολώνα ηλεκτροφωτισμού με κλειδαριά-συρματόσχοινο, όχι από τις πολύ απλές.

Όταν επέστρεψα, είδα το ποδήλατό μου μισοπεσμένο, σε περίεργη θέση. Σκέφτηκα ότι μάλλον δεν το στήριξα καλά και έπεσε. Εξετάζοντας την κλειδαριά είδα ότι κάποιος είχε προσπαθήσει να την παραβιάσει. Αν και την είχε καταστρέψει, δεν μπόρεσε να την παραβιάσει. Ευτυχώς λέω, χαλάλι η ηρωική μου κλειδαριά, αφού σώθηκε το ποδήλατο.

Πάω να φύγω, μπλοκάρει η αλυσίδα, δεν πιάνουν τα φρένα.

Ο ΣΚΑΤΟΨΥΧΟΣ άνθρωπος που προσπάθησε να κλέψει το ποδήλατό μου, αφού είδε ότι δεν μπορεί να σπάσει την κλειδαριά, μού κατέστρεψε τον δίσκο των ταχυτήτων και τα φρένα.

Όμορφη χώρα, ηθική, πολιτισμένη, η αγαπημένη μας Πατρίδα.
Τι χαρά, τι ευτυχία, να ζεις στην Ελλάδα του 2006...


17 σχόλια:

Dormammu είπε...

Και που να δεις τις γρατζουνιές που έκαναν κάτι τέτοιου είδους ανθρωπάρια στο καινούργιο μου αυτοκίνητο πριν απο μερικά χρόνια. Την μία, την πιό βαθιά την έχω αφήσει άφτιαχτη και την βλέπω καθημερινά. Για να θυμάμαι το κόμπλεξ που κουβαλούν ορισμένοι...

NinaC είπε...

Εγώ θέλω να πιστεύω πως δεν έχει να κάνει με την Ελλάδα και τους Έλληνες αυτό, αλλά με τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα του καθενός.

Αρνούμαι να παραδεχτώ πως σε μια χώρα με τόσο ήλιο γεννιούνται σκοταδόψυχοιάνθρωποι.

Είμαι αηδιαστικά αισιόδοξη και αφελής, γιατρέ μου???

Μαύρος Γάτος είπε...

¨Αλλο κεφάλαιο αυτό με τις γρτατζουνιές, Dormammu.... πονεμένο κι αυτό.

Σίντυ κουκλάρα μου, δεν με εξέπληξε η απόπειρα κλοπής, είμαι προετοιμασμένος ότι κάποια μέρα θα μού το κλέψουν. Και σε μερικές "ευτωπαϊκές" χώρες οι κλοπές ε΄θιναι ακόμα πιό συχνές.

Αυτό που με θύμωσε, ήταν η ΚΑΚΙΑ. Αυτό που δεν μπόρεσαν ναλέψουν, έπρεπε να το καταστρέψουν...

members of the Lilipoua Oua-Oua tribe είπε...

Μαυρεγάτε!

Καλησπέρα, απ΄ό,τι βλέπω μπλε ποδήλατο-μπλε αμάξι!

γι'αυτό σου αφιερώνω το Blue Monday των New Order μια και είναι μια ψιλοπικραμένη Δευτέρα χάρη στο μακρυχέρη συνάνθρωπο..

Ναταλία είπε...

Υπάρχει ακόμα καλύτερη πλευρά....:

Σήμερα προσπάθησαν να κλέψουν το κοριτσάκι μιας φίλης μου από το νηπιαγωγείο.

Το δελέασαν με καραμέλες για να φτάσει μέχρι την πόρτα αλλά οι δίδυμες φώναξαν τη δασκάλα "επειδή η μαμά έχει πει να μην παίρνουμε καραμέλες από αυτούς που δεν ξέρουμε"...

Πότε έχεις γενέθλια να σου πάρω ένα ποδήλατο;

Θα βάλω και βοηθητικές ρόδες για να θυμηθείς τα νειάτα σου!!!



:ΡΡΡΡρρρρ

Rodia είπε...

Ευκαιρία να ομολογήσω το αμάρτημά μου: Χάραζα με μανία, με κλειδιά ή ό,τι αιχμηρό έβρισκα πρόχειρο, τα αυτοκίνητα που ήταν παρκαρισμένα στις γωνίες των πεζοδρομίων ή και πάνω στα πεζοδρόμια και εμπόδιζαν τη διέλευσή μου όταν περνούσα με τα καροτσάκια των μωρών μου, αναγκάζοντάς με να κατεβαίνω στο οδόστρωμα διατρέχοντας κίνδυνο να παρασυρθούμε απο διερχόμενα οχήματα. Τιμωρούσα (αυτοδικία δε λέγεται αυτό;) μια πολύ σοβαρή παράβαση και παραβίαση του δικαιώματός μου ως πεζού ανθρώπου να περπατώ χωρίς κίνδυνο πάνω στο πεζοδρόμιο. Το ότι έσερνα και μωρουδιακό καροτσάκι με έκανε έξαλλη επειδή ο κίνδυνος επεκτεινόταν και στα μωρά παιδιά.
Τότε, ευχόμουν να είχε εφευρεθεί ένα μαύρο σπρέϊ ανεξίτηλο με το οποίο να μπορούσα να καταστρέφω τα παρμπρίζ....

Συμπάσχω Γατούλη, αλλά πρόσεχε πού παρκάρεις, αν και είμαι σίγουρη ότι σέβεσαι το συμπολίτη σου!:-)

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Aφου στο Ελληνισταν ζουμε,τι περιμενεις;;;

Ανώνυμος είπε...

γατε,περνουσα ενα πρωινο απο τα δικαστηρια με το αυτοκινητο και ειδα την εξης σκηνη:πιτσιρικι που περπατουσε στο πεζοδρομιο,αγνωστο για ποιον λογο,ριχνει μια κλωτσια στην πορτα ολοκαινουργιου σταθμευμενου,κανονικα,οχηματος και αφηνει ενα βαθουλωμα ΝΑ!!!Στα καλα καθουμενα.Κοντεψα να τρακαρω αυτον που ηταν μπροστα μου.Μην τη ψαχνεις.Καλη καρδια.

αερικο είπε...

Εμενα μου το κλεψανε μεσα απ' την πολυκατοικια μας ενω το ειχα δεμενο στο καγκελο της σκαλας με αλυσιδα και κλειδαρια..δεν ξαναπηρα ποδηλατο απο τοτε..:-(

Lion είπε...

Καλημερα φιλε μου. Μην αφηνεις τον οποιο σκατοψυχο να σου μαυριζει την καρδια.
Δικιο εχεις μ' αυτα που γραφεις. Το να κλεψει γιατι πειναει το καταλαβαινω. Αλλα να καταστρεψει κατι απο καθαρη κακια, ποτε δεν το καταλαβα.

Προς Ροδια: αλλο η αυτοδικια - την οποια εφαρμοζω αρκετα - και αλλο η καθαρη μοχθηρια. Αυτο που εκανες εσυ ηταν αυτοδικια και αυτοαμυνα.

Χαρουμενη μερα να εχουμε.

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα παιδιά! Σάς ευχαριστώ όλους για την συμπαράσταση.

Όταν μπήκαν στο σπίτι μου και το έκαναν άνω κάτω (δεν είχει και πολλά να πάρουν, μερικά... κέρματα και ένα ασύρματο τηλέφωνο..), δεν αισθάνθηκα τόσο άσχημα όσο προχτές με το ποδήλατο.

Αλλά αυτά ας είναι τα προβλήματα. Πάμε μπροστά. Να είστε όλοι καλά.

An-Lu είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
An-Lu είπε...

Η κακία των ανθρώπων δεν παύει ποτέ να με εκπλήσει...μήπως πρέπει να αλλάξουμε οπτική; (που πουλάνε τέτοιου είδους γυαλιά;)

Marina είπε...

Οτι δεν μπορείς να το αποκτήσεις, κατάστρεψέτω..νέα φιλοσοφία για τα μυαλά των νεοελλήνων..πάλι καλά γάτε που σου μείναν ανέπαφα τα λάστιχα!!

Κωστής Γκορτζής είπε...

Αν, λέω αν, τον έβλεπες από μακρυά να το κάνει, τι θα έκανες;
Πρόσεξε τι θα απαντήσεις γιατί παραμονεύουν μερικοί να σε χαρακτηρίσουν ποικιλοτρόπως...

Σίγουρα θα τον ρωτούσα κι εγώ "γιατί ρε φίλε" αλλά αφού ξυπνούσε από τη νάρκωση στο νοσοκομείο.

members of the Lilipoua Oua-Oua tribe είπε...

..α και κάτι ακόμα, προς αερικό 'ξαναπάρε ποδήλατο, μη μασάς'

και προς όλους να πω το δράμα μου. 2 χρονια στο Αμστελοδαμο πριν 3 βδομάδες αγόρασα το όγδοο ποδήλατο μου.
όχι, δεν έχω 8 ποδήλατα, δεν κάνω συλλογη, τι να κάνεις όμως.. αφου τα κλέβουνε!

Και τώρα μου'ρθε στο μυαλό ατάκα τσιγγάνας μάνας προς τα κανάλια μιλώντας για το γιο της τον οποίο μόλις είχανε συλλάβει για κλοπή "ο γιος μου δεν την έκλεψε την τηλεόραση, την πήρε!"

Μαυρεγάτε, και μπλε τοίχο στο σπίτι βλέπω.. σου αφιερώνω λοιπόν τη 'Rhapsody in Blue' του George Gershwin.

merdinhas είπε...

I would like to understand what you are saying...