31 Ιαν 2007

ΓΙΑ ΤΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΤΗΣ ΧΤΕΣΙΝΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥΠΟΛΗ

.

Τί πέτυχαν με τις αηδίες τους, τα ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ αυτά, που ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ να αυτο-αποκαλούνται "ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ";;;

1. Παρενόχλησαν με χυδαίο τρόπο ανθρώπους που ασκούσαν τη θρησκευτική τους λατρεία.

2. Έδειξαν πόσο εγωκεντρικοί και πόσο υπερφίαλοι είναι, αφού θεωρούν ότι μόνο αυτοί κατέχουν την Αλήθεια, ΚΑΙ ΌΛΟΙ ΟΙ ΆΛΛΟΙ ΕΊΝΑΙ ΗΛΊΘΙΟΙ.

3. ΑΣΚΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ, έδειξαν πόσο ΑΥΤΑΡΧΙΚΟΙ και πόσο ΒΙΑΙΟΙ είναι, αυτοί οι δήθεν "αντιεξουσιαστές", που υποτίθεται ότι δήθεν καταδικάζουν κάθε Εξουσία και κάθε Αρχή, και φυσικά τον ΣΤΡΑΤΟ και την ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.

4. Εξαγρίωσαν για άλλη μια φορά τον μέσο Έλληνα ενάντια σε κάθε "άθεο", "αριστερό", "αναρχικό", "επαναστάτη", δίκαιο και άδικο.

5. Μάς έδειξαν λοιπόν για άλλη μια φορά πόσο μαλάκες είναι.

6. Για να μην τα βλέπουμε όλα μαύρα: Τουλάχιστον, έκαναν καλή φιγούρα στις γκόμενές τους.

Μαύρος Γάτος, ΑΘΕΟΣ, αλλά ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.
31-1-2007

56 σχόλια:

Λύσιππος είπε...

Μάλλον πρόκειται για τα ίδια κωλόπαιδα για τα οποία έγραφα κι εγώ. Περίπου 100 άτομα δηλαδή που δε μπορεί να τα χώσει η αστυνομία στη φυλακή παραδειγματικά. Ισως, γιατί πολλοί αστυνομικοί είναι αδέρφια αυτών των κωλόπαιδων. Ισως, γιατί κι οι όποιοι κυβερνώντες είναι κωλόπαιδα.

Μαύρος Γάτος είπε...

Και μάλλον γιατί η λέξη "ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ' ακούγεται εξωγήϊνη στα ελληνικά αυτιά, Θοδωρή...

Lion είπε...

Καλα οσα λες Μαυρε Γατε. Την φωτογραφια δεν την καταλαβαινω.
Τι σχεση εχουν τα ομορφα γουρουνακια της φωτογραφιας μ' αυτους που περιγραφεις;

Μαύρος Γάτος είπε...

Την περίμενα την παρέμβασή σου Καπετάνιε, κι έχεις απόλυτο δίκιο. Είναι όμως κι εκείνο το παλιό 'αντιεξουσιαστικό' σύνθημα που γίνεται μπούμεραγκ για τους ανεγκέφαλους αυτούς...

Σ;0)

Κωστής Γκορτζής είπε...

Επιεική σε βρίσκω... ΦΑΣΙΣΤΕΣ του κερατά είναι οι κατα διαταγή αφιονισμένοι κουκουλοφόροι!

Μαύρος Γάτος είπε...

Είπα να το πω λίγο πιό ...κομψά (μαλάκες!), Καπετάνιε νο2....

Σ;))))

Γιωργος Μανουσακης είπε...

Γιατί όμως όλοι εμείς να δεχόμαστε αβίαστα την τηλεοπτική περιγραφή και τα ρεπορτάζ ΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;

Απ΄ότι ξέρω, τα πράγματα δεν έγιναν καθόλου έτσι όπως τα παρουσίασε ο ιερέας στην τηλεόραση. Δεν ασκήθηκε βία, η λειτουργία έγινε κανονικά, απλώς φωνάχτηκαν κάποια συνθήματα και γράφτηκαν κάποια στους τοίχους.
Επαναλαμβάνω ότι ΔΕΝ ΑΣΚΗΘΗΚΕ ΒΙΑ και δεν έπαθε κανείς το παραμικρό.

Μην ξεχνάτε επίσης, πως χωρίς συγκρούσεις και αντιπαραθέσεις η κοινωνία δεν προχωρά. Χάρη σ΄ αυτές τις συγκρούσεις μπορούμε και δηλώνουμε κάποιοι δημόσια άθεοι. Διαφορετικά, θα μας καίγανε ακόμα σαν μάγισσες.

Και όλα αυτά βέβαια παίρνουν τεράστια δημοσιότητα, την στιγμή που κανένα κανάλι (αλλά και ελάχιστοι μπλόγκερ) δεν ασχολείται με τους 2 απεργούς πείνας που χαροπαλεύουν στο γενικό κρατικό, αγωνιζόμενοι γι΄ αυτά που το ελληνικό κράτος έχει προσφέρει ήδη απλόχερα σε Γιοσάκηδες, μπουρμπούλιες, αδαμόπουλους και σία. ΝΤΡΟΠΗ! ! !

Υ.Γ. Κατά τη γνώμη μου Κωλόπαιδα δεν είναι τα παιδιά που έχουν ιδέες, στόχους, ιδανικά και αγωνίζονται γι΄αυτά, έστω και με λάθος τρόπο. Κωλόπαιδα είναι τα παιδιά που μοναδικό τους ιδανικό έχουν την καλοπέραση και το βόλεμα σε μια ζωή με ανέσεις και χρήμα.

Κωστής Γκορτζής είπε...

g.manoussakis, η βία δεν ασκείται μόνο με το ξύλο.
Και αγώνες κουκουλοφόρων δεν έχουν σχέση με ιδέες στόχους και ιδανικά γιατί αν είχαν θα γινοντουσαν στο φως της ημέρας.
Ο φασισμός του κράτους δεν είναι για μένα άλλοθι για τον φασισμό των, 'κατα διαταγή' οποιουδήποτε, κουκουλοφόρων αλητών και μπούχτισα πια από δήθεν δημοκρατικά μαθήματα και συμβουλές.
Αν το 'ντροπή' απευθύνεται και σε μένα, το επιστρέφω συνημμένο ως απαράδεκτο!

Μαύρος Γάτος είπε...

Ακριβώς αυτά που ήθελα να πω τα είπε ο Ημίαιμος. Μα ΑΚΡΙΒΩΣ.

Το 'ντροπή" απευθύνεται στα κανάλια, και όντως υπάρχει ένα τεράστιο θέμα με την 'συνωμοσία σιωπής' που καλύπτει το θέμα των απεργών πείνας. Όμως αυτό είναι ένα άλλο θέμα, και μάλιστα αρκετά περίπλοκο - η πληροφόρησή μου για το ποιοί ακριβώς είναι οι απεργοί και για ποιό λόγο ακριβώς κρατούνται δεν είναι τέτοια ώστε να μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Ανώνυμος είπε...

θα συμφωνήσω με τον g.manoussakis...

Μαύρος Γάτος είπε...

Δεν μπορώ να δεχτώ ότι αυτά τα παιδιά που τα βλέπω γύρω μου να κυκλοφορούν με το ύφος δεκαεφτά Τσε Γκεβάρα και που πετάνε την σκούφια τους για φασαρία, που γεμίζουν τους τοίχους με εξωφρενικά συνθήματα χουλιγκανικού ύφους (και καμμιά φορά, καθαρού χουλιγκανικο΄θυ περιεχομένου λχ 'Λευτεριά στον οπαδό του Άρη') είναι παιδιά με ιδανικά. Το βασικό ιδανικό είναι νομίζω η Ελευθερία και ο Αλληλοσεβασμός, κι αυτά τα πράγματα είναι άγνωστα στους ανθρώπους αυτούς. Εξ όνυχος τον λέοντα. Τα άκρα συγκλίνουν, και αυτό ΔΕΝ είναι θεωρητικολογία...

Κωστής Γκορτζής είπε...

raresteak, σεβαστό. θα ήθελα, όμως, από τον αγωνιστικότατο gmanoyssaki (χωρίς ειρωνία) να μας πεί αν ξέρει τη γνώμη του αγωνιστικότατου συμπατριώτη του και αρχιεπαναστάτη του Βραχασίου κατά της κρατικής αυθαιρεσίας Κώστα Ζουράρι επί του συγκεκριμένου θέματος. Και αν ξέρει πόσες σελίδες έχει αφιερώσει ο εκδότης της μεγαλύτερης βορειοελλαδίτικης εφημερίδας Κώστας Ζουράρις στους δύο απεργούς πείνας πριν να καταθέσει μομφή σε οποιονδήποτε μπλόγκερ που δεν 'σηκώνει' το θέμα.

Και κανείς, ούτε δημοσιογράφος, ούτε μπλόγκερ, ούτε καν περίεργος δεν ρώτησε τι γίνεται ο ιδιοκτήτης του βιβλιοπωλείου που έκαψαν οι συνδιαδηλωτές του κοινωνικού Φόρουμ εκείνι το καλοκαίρι στην Εγνατία της Θεσσαλονίκης. Έχετε ακούσει βιβλίο να καίγεται; Τσιρίζει σαν άνθρωπος...

Επιλεκτικές ευαισθησίες δεν είναι ευαισθησίες. Και αυθαιρεσίες που καταλύουν την ειρήνη του οίκου σου δεν πρέπει να είναι αποδεκτές από όποιον κι αν προέρχονται.
Όχι μόνο κόντρα στην κρατική αυθαιρεσία ορέ Βραχασιώτες! Γιατί οι δικοί σας νέοι δεν δοκιμάζουν να αγωνιστούν με τον ίδιο τρόπο στο χωριό σας να δούμε πόσα απίδια χωράει ο σάκκος;
Με ειλικρινή αγάπη και πίστη στη νέα γενιά τα λέω αυτά. Γιατί οι αντίστοιχοι δικοί μας 'αγωνιστές' είναι τα μεγαλύτερα φασισταριά της εποχής.

Lion είπε...

Ενα, ενα και με την σειρα.

Επι προσωπικου σαν αρχη: δηλωμενος αθεος και φανατικος μη θεατης οποιουδηποτε καναλιου (δεν εχω τηλεοραση).

Α. Ολοι συμφωνουμε στην ελευθερια της εκφρασης. Αρκει να μην εμπεριεχει βια.

Β. raresteak και g.manoussakis, αν εγω μπω στο σπιτι σας την ωρα που εσεις τρωτε, κοιμοσαστε, χαιδευετε την γυναικα σας και αρχισω να φωναζω τα συνθηματα μου - χωρις να εξασκω βια - θα με ανεχτειτε εν ονοματι της ελευθεριας τηε εκφρασης; (να ξερω τι θα κανω δλδ.)

Μια εκκλησια μπορει να εχει τις πορτες τις ανοιχτες αλλα για μερικους ειναι ενας ΙΕΡΟΣ χωρος. Και προσφερει το ιδιο ασυλο με αυτο ενος σπιτιου. Σε περιπτωσεις πολεμου μαλιστα ισχυροτερο ασυλο.

Ελευθερια της εκφρασης δεν σημαινει οτι ολοι μπορουν να κανουν τα παντα (ατιμωρητα).

Ο καθε ανθρωπος εχει κατι που να θεωρει ιερο. Οσο δεν το επιβαλλει στους αλλους, ΠΡΕΠΕΙ να ειναι σεβαστο. Ειναι συνταγματικος κανονας της ανθρωπινης αξιοπρεπειας.

Το να ενοχλησω μια λειτουργια (δλδ. κατι ιερο για μερικους συνανθρωπους μου) ειναι αλητεια. Οχι ελευθερια της εκφρασης. Να ξεκαθαρισουμε τους ορισμους.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ακόμα μία φορά θα συμφωνήσω απόλυτα με τα γραφόμενά σου. Ένας ακόμη άθεος ταυτίζεται με την ανάγκη σεβασμού των ιδεών και των απόψεων των άλλων.

Γιωργος Μανουσακης είπε...

@στον ημίαιμο

Δεν μπορώ να ξέρω πόσες στήλες έχει αφιερώσει η "Μακεδονία" τους 2 απεργούς, γιατί πολύ απλά βρίσκομαι στην Κρήτη και εδώ δεν κυκλοφορεί.
Αυτό όμως που ξέρω σίγουρα είναι ότι ο Κώστας Ζουράρις στέκεται πάντα στο πλευρό των κοινωνικών αγωνιστών, με κάθε κόστος, κι΄ αυτό αποδεικνύεται από το ότι πήγε μάρτυρας υπεράσπισης του Γιωτόπουλου πριν δύο χρόνια,γνωρίζοντας ότι κάποιοι θα τον χλευάσουν και θα τον κατηγορήσουν ακόμα και ως τρομοκράτη.

Νομίζω πως η θεώρηση μας (εμένα και εσένα) περί της ιστορίας και των γεγονότων που την διαμορφώνουν, απέχει παρασάγγας. Και στην Γαλλική επανάσταση κάηκαν βιβλιοπωλεία, καταστράφηκαν περιουσίες και σκοτώθηκαν πάρα πολύ αθώοι (κυρίως ιερωμένοι), όλοι όμως σήμερα αναγνωρίζουν ότι η Γαλλική Επανάσταση άλλαξε την ανθρώπινη ιστορία και κατοχύρωσε ανθρώπινες ελευθερίες και δικαιώματα. Μην ξεχνάς ότι η επανάσταση αυτή δεν ξεκίνησε και δεν έγινε από την πλειοψηφία του Γαλλικού λαού, αλλά από έναν όχλο, ανθρώπους που τους ονόμαζαν τότε αβράκωτους. Στην συνέχεια ακολούθησαν και άλλες μικρότερες εξεγέρσεις του Γαλλικού λαού, μια από τις οποίες περιγράφει πολύ γλαφηρά ο Β. Ουγγώ στους "Άθλιους". Όλοι αυτοί, θα μπορούσαν κάλλιστα με τα δικά σας δεδομένα να χαρακτηριστούν "φασίστες". Ο φασισμός όμως είναι έννοια που δεν αφορά σε τρόπο δράσης, όπως εσύ λανθασμένα του αποδίδεις, αλλά αφορά σε ιδεολογικό περιεχόμενο δράσης.

Όσον αφορά στις παραινέσεις για τους αγώνες στο Βραχάσι, θα σε παρακαλούσα να μην κρίνεις εξ αποστάσεως, χωρίς να γνωρίζεις καθόλου το αν εμείς - τώρα που η κρατική αυθαιρεσία στην περιοχή μας αποκρούστηκε- συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε ενάντια στα οικονομικά συμφέροντα που θέλουν να καταστρέψουν τον τόπο μας στον βωμό της τουριστικής αξιοποίησης.

Γιωργος Μανουσακης είπε...

@ Dralion

Από που προκύπτει ότι οι διαδηλωτές φοιτητές μπήκαν μέσα στο ναό; Από τις δηλώσεις του ιερέα;Δεν νομίζω!

Θα ήθελα επίσης να πω, ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η ΕΚΚΛΗΣΙΑ (όχι μόνο η ηγεσία και οι ιερωμένοι, αλλά και το πλήρωμα) απουσίαζε παντελώς από την αντίσταση ενάντια στην χούντα και από το Πολυτεχνείο, συμβιβαζόμενο απόλυτα με την εξουσία της χούντας. Πάλι κάποιοι "φασίστες" σύμφωνα με την λογική σας κατέλαβαν το Πολυτεχνείο και προξένησαν και μεγάλες ζημιές. Οι λογική του αλληλοσεβασμού του εξουσιαζόμενου και του εξουσιαστή, είναι μάλλον ασύμβατη με τους κοινωνικούς αγώνες. Με αλληλοσεβασμό και ανταλλαγή επειχηρημάτων, καμιά κοινωνική αλλαγή δεν επιτελέστηκε, κανένα εργασιακό δικαίωμα δεν κερδίθηκε, καμιά κοινωνική ελευθερία δεν κατοχυρώθηκε. Βέβαια, πολύ από εσάς μπορεί να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την σημερινή δομή της κοινωνίας, οπότε...

Μαύρος Γάτος είπε...

g. (Γιώργο; ), δεν είπε κανείς ότι μπήκαν μέσα στο ναό. Σημασία έχει η βιαιότητα της παρέμβασής τους, που είναι αδιαμφισβήτητη (και βιαιότητα δεν σημαίνει υποχρεωτικά ξύλο!). Από την άλλη, έχεις δίκιο για τον ρόλο της Εκκλησίας στη Χούντα γενικώς, αλλά τέτοιου είδους γενικεύσεις και προκαταλήψεις εκτός από άδικες είναι και επικίνδυνες, αγγίζουν τον ρατσισμό. Ας κρίνουμε τα άτομα και όχι τα ράσα.

Επιμένω ότι στην περίπτωση αυτή εξουσιαστές με όλη την έννοια της λέξης ήταν οι επιτιθέμενοι... δήθεν αντιεξουσιαστές. Και άσκησαν την εξουσία της βίας και του - πνευματικού, ευτυχώς - λυντσαρίσματος. Και ας μην συγκρίνουμε τα ασύγκριτα, την κατάσταση στην Γαλλία κατά την Γαλλική Επανάσταση και την σημεριθνή στη χώρα μας....

Δείτε αν θέλετε και αυτό.

Kapetanios είπε...

Μαύρος Γάτος said... Μάς έδειξαν λοιπόν για άλλη μια φορά πόσο μαλάκες είναι...

Τσάκα μια υπογραφή και από μένα!
Τώρα για το .."Ο φασισμός όμως είναι έννοια που δεν αφορά σε τρόπο δράσης"
λαϊκώς μεταφραζόμενο σε .."ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" με αφήνει άναυδο!!!!
Οτιδήποτε απόλυτο αγαπητέ μου είναι και φασιστικό συνάμα!
Και αυτό ισχύει είτε πρόκειται για την δράση( άσκηση εξουσίας) είτε για την αντίδραση.
Και σε καιρό πολέμου ακόμη υπάρχουν κάποιοι κανόνες συμπεριφοράς.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Αφού gmanoussaki δεν ξέρεις, να σου πώ εγώ. Καμμία σελίδα δεν αφιέρωσε ο Κώστας Ζουράσις ως εκδότης της μεγαλύτερης εφημερίδας στη Βόρεια Ελλάδα... Μπράβο του για τους αγώνες του στο Βραχάσι (ειλικρινά), μπράβο του που δεν φοβήθηκε τη χλεύη και πήγε μάρτυρας στον Γιωτόπουλο γιατί έτσι ένοιωθε και πίστευε. Μήπως κάτι ξέρει και δεν γράφει για τους απεργούς πείνας; (ερώτηση κάνω, δεν υποννοώ τίποτα)
Τώρα, αν συγκρίνεις τις συνθήκες που προκάλεσαν την Γαλλική Επανάσταση με τη σημερινή πραγματικότητα, και τους λεβέντες που έκραξαν τον παπά με τον Μαρά, ε, παραδίνομαι! Δεν έχω τόσο ισχυρά αντεπιχειρήματα εκτός από μια πρόταση:
Για να πετύχει και ο νέος Βραχασιακός αγώνας, να κάνετε κατάληψη στην εκκλησία του χωριού σας (αφού φροντίσετε να έχετε πάρει την πιστόλα του παπά σας που είναι και λεβέντης απ' όσο γνωρίζω).

Μαύρος Γάτος είπε...

Πω πω τρεις Καπετάνιοι μαζεμένοι απόψε Σ;))))))))))...

Kapetanios είπε...

ego.. απλός μούτσος, το καπετάνιος το έβαλα για μούρη χαχαχαχα
Άκου σαν την Γαλλική επανάσταση.....το άλλο με τον τοτό το ξέρεις?

tsopanis είπε...

Ρε παιδιά, καλώς ή κακώς ,ο ναός υπάρχει μέσα στην Παν/λη στη Θεσσαλονικη.
Το να γίνει αυτό θέμα, άντε να το καταλάβω (άσχετα αν οι διαδικασίες πάλι έπρεπε να ναι διαφορετικές, είτε με ψηφίσματα γεν.συνελεύσεων φοιτητών, Πρυτανείας κλπ κλπ).
Αλλά ,να ρωτήσω τον φίλο από την Κρήτη.. Τι πετύχανε δηλαδή οι (για μένα) τάχα μου "αντιεξουσιαστές"; (και λέω για μένα γιατί γνώρισα πάρα πολλούς όντας φοιτητής, και οι περισσότεροί τους -όχι όλοι βέβαια- φόρεσαν πρώτοι γραβάτες, άστε το αυτό, μεγάλη κουβέντα και δε βγάζει πουθενα...).

Καταλαβαίνω ότι μιλάς θεωρητικά στα περί αγώνων και είμαι μαζί σου στο ότι οι ανακατατάξεις πρέπει να περάσουν απ'το πεζοδρόμιο...

Αλλά για basta λιγάκι, γιατί στο Ελλάντα γίνεται αυτό που λέει ο φίλος μου ο Αλκίνοος..."με τόσα χρώματα που ντύθηκαν οι λέξεις...."
Αγώνας αντιεξουσιαστικός είναι να γράφω ότι μαλακία-βρισιά μου κατέβει στο κεφάλι, προκαλώντας και μόνο;;;
Αγώνας αντιεξουσιαστικός είναι να καίω βιβλιοπωλεία, αυτοκίνητα κλπ κλπ κλπ;
Αγώνας αντιεξουσιαστικός είναι να πληρώνω extra ασφάλεια στο αυτοκίνητο για "τρομοκρατικές ενέργειες";;;

Εντάξει ,αν είναι έτσι, πάσο..

Φίλε μου, μιας και αντιπαρέβαλες Γαλλικές επαναστάσεις κλπ. να σου πω ότι, τότε υπήρχε μια διαφορά... Υπήρχε όραμα ,ιδέες και ιδανικά...
Και το σημαντικότερο;;; ΔΕΝ υπήρχαν κάμερες και αυτά τα γαμημένα "15 λεπτά" της δημοσιότητάς μας...
Φιλικά.

tsopanis είπε...

Στο ΕΜΠ όχι στη Θεσ/νικη βρίσκεται ο ναός, κεκτημένη ταχύτης :P
+συγχώρεσον+

ΠανωςΚ είπε...

Να με σχωρνάτε, αλλά να πεταχτώ σαν τσόντα, για ένα ζήτημα που ακροθίχθηκε (περί του αριθμού των σελίδων του στη Μακεδονία του -"αριστερο"εθνικιστή, προσωπική μου γνώμη αυτή, προσοχή παρακαλώ στα εισαγωγικά- Ζουράρι): Η εφημερίδα Μακεδονία, και συγκεκριμένα στην εβδομαδιαία (κάθε Τετάρτη) σελίδα "Εκτός γραμμής", έχει ασχοληθεί με την αντισυνταγματική και αντιδικονομική συνέχιση της προφυλάκισης των Ζαντορόζνι, Κυριακόπουλου, Κατσαδούρα. Μόνο που είναι ντροπή, τον πόνο, τα βάσανα που περνάνε αυτά τα παιδιά κάποιοι -ακούσια- να τα χρησιμοποιούν ως επιχείρημα σε μια διαδικτυακή συζήτηση, για να αποδείξουν άραγε τι;
Και για να αντιστρέψω την ερώτηση: πόσο είναι το ποσοστό των μπλόγκερ που έχουν ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη ιστορία; Ειδικά όταν σε άλλες περιπτώσεις (πιο ανώδυνες πολιτικά) έχουν αντιδράσει σε κάθε μορφής παραβίαση ελευθεριών και δικαιωμάτων;
Όσον αφορά την ουσία, σαφώς οφείλουμε σεβασμό στην πίστη του άλλου. Αλλά όπως είπε και ο Γ.Μανουσάκης, χωρίς συγκρούσεις ο κόσμος δεν προχωρά. Και σαφώς μια κινητοποίηση συγκρουσιακή γίνεται για να ευασθητοποιηθεί ένα ευρύτερος αριθμός πολιτών. Αρα όταν αυτοί οι πολίτες-στόχος, έστω παραπλανημένοι από τα κυρίαρχα ΜΜΕ, τα οποία έχουν το μαχαίρι και το καρπούζι δικό τους, δεν επικροτούν την κινητοποίηση, σημαίνει ότι αυτή δεν έπρεπε να γίνει. Καθαρά μεθοδολογικά λοιπόν για μένα αυτή η κίνηση δεν έπρεπε να γίνει -η εισβολή στο ναό- γιατί κάθε άλλο παρά προσέλκυσε το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης στην καθεαυτήν αιτία της κινητοποίησης.

ΥΓ. Μαυρε Γάτε, να με συμπαθας, αν παραφλυάρησα.

Γιωργος Μανουσακης είπε...

@panokatos

η αναφορά στην απόκρυψη της απεργίας πείνας από τα Μ.Μ.Ε έγινε επειδή το αρχικό post του Μαύρου Γάτου στηρίχθηκε στα ρεπορτάζ αυτών των ΜΜΕ, των οποίων η αξιοπιστία και τα κίνητρα είναι αμφισβητήσιμα. Επίσης οι 2 απεργοί πείνας είναι θύματα λογικών σαν αυτής του λύσιππου που παραπάνω αναφέρει: "Περίπου 100 άτομα δηλαδή που δε μπορεί να τα χώσει η αστυνομία στη φυλακή παραδειγματικά".

Ακόμη, αλίμονο αν οι ενέργειες των κοινωνικών αγώνων προσδιορίζονται με αποκλειστικό στόχο την "ευαισθητοποίηση" της πλατιάς μάζας. Δεν θα γινόταν ποτέ και τίποτα. Καλό είναι η ευαισθητοποίηση να προκύψει στην πορεία, δεν είναι δυνατόν όμως αυτός να είναι ο μοναδικός στόχος.

@ Kapetanios

Είναι εμφανές στα λεγόμενα μου, ότι η αναφορά στην Γαλλική Επανάσταση και στους "Άθλιους" δεν γίνεται σε παραλληλισμό με το συγκεκριμένο επεισόδιο στην εκκλησία, αλλά σε σχέση τις ζημιές και τις απώλειες που προξενούνται από έναν κοινωνικό αγώνα, όπως δηλαδή με το κάψιμο του βιβλιοπωλείου στην Θεσσαλονίκη.
Στο οδόφραγμα που περιγράφει ο Β. Ουγκώ, οι επανταστάτες φοιτητές (ο ενζολωράς, ο Μάριος και οι υπόλοιποι, οικονομικά εύρωστοι φοιτητές) καταλαμβάνουν μια ταβέρνα, η οποία καταστρέφεται ολοκληρωτικά και τελικά η εξέγερση αποτυγχάνει. Σύμφωνα με τα κριτήρια σας, οι ήρωες τωμ "Αθλίων" πρέπει να θεωρούνται κωλόπαιδα που δεν έχουν με τι να ασχοληθούν και τα σπάνε.

@ Imiaimos
Προσωπικά, είμαι σίγουρος ότι από γεγονότα σαν και το προχθεσινό, έχει προκύψει η θρησκευτική ελευθερία που εσείς επικαλείστε. Αλλιώς, θα καίγανε ακόμα μάγισσες.
Θέλω ακόμη να σου τονίσω ότι δεν είμαι αυτόκλητος υπερασπιστής των απόψεων του Κ. Ζουράρι, με τον οποίο διαφέρουμε απόλυτα όσον αφορά στις θρησκευτικές αντιλήψεις.

@ Μαύρο Γάτο

Κατά την γνώμη μου άλλο ιδεολογικός φανατισμός, άλλο φασισμός και άλλο ρατσισμός. Ο καθένας διαλέγει και παίρνει...

Επαναλαμβάνω, ότι θεωρώ άδικο να κρίνουμε τέτοια γεγονότα και να αποδίδουμε τέτοιους χαρακτηρισμούς (κωλόπαιδα, μαλάκες κλπ,) έχοντας ως πηγή πληροφόρησης για το τί έγινε, τα αμφισβητούμενης αξιοπιστίας ρεπορτάζ των τηλεοπτικών καναλιών και τις δηλώσεις του ιερέα. Τα κανάλια προέβαλλαν έντεχνα το συγκεκριμένο γεγονός, την ίδια στιγμή που θάβουν την απεργία πείνας. Από αυτό και μόνο μπορείς να κρίνεις την αξιοπιστία και τα κίνητρα τους.

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα.

Για τους απεργούς πείνας: επαναλαμβάνω ότι βρίσκω απαράδεκτη τη "συνωμοσία της σιωπής"σχετικα΄με την απεργία πείνας τους. Αλλά ως εκεί. Δεν ξέρω (κυριολεκτικά) τίποτα παραπάνω, για το αν η κράτησή τους είναι αντισυνταγματκή ή όχι. Αν έχετε κάπου να με παραπέμψετε για ν αενημερωθώ θα το εκτιμήσω.

Ο χαρακτηριμός 'φασίστας' νομίζω ότι ταιριάζει σε αυτόν που δεν ΄σεβεται την ελευθερία του άλλου...

Μαύρος Γάτος είπε...

Πανωκάτω, λέμε το ίδιο πράγμα με διαφορετικά λόγια:

Εξαγρίωσαν για άλλη μια φορά τον μέσο Έλληνα ενάντια σε κάθε "άθεο", "αριστερό", "αναρχικό", "επαναστάτη", δίκαιο και άδικο.

Είδες αυτό το λινκ που έδωσα παραπάνω;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Αν μου επιτρέπετε, καλό είναι -ιδιαίτερα στην μπλογκόσφαιρα- να πληροφορούμεθα λίγο καλύτερα για το τι ακριβώς έγινε, προτού εκφέρουμε γνώμη. Ακριβώς επειδή όποιος ανοίγει μπλογκ, αμφισβητεί την κυριαρχία και την αξιοπιστία (και την αισθητική!) των ΜΜΕ. Διάβασα εψές ότι έξω από το εκκλησάκι ήταν οι νεολαίοι του ΣΥΝ. Σιγά! Είδα, όμως, με τα ματάκια μου το σβησμένο σύνθημα «Μην φτιάχνετε εκκλησίες, φτιάξτε εστίες!». Με το οποίο μάλλον ελάχιστοι διαφωνούν, ιδιαίτερα όσον αφορά τον περίβολο μιας πανεπιστημιούπολης.
Μην τα καταπίνουμε αβίαστα. Δεν σούβλισαν, δα, και κάναν παπά! Απλά τα ΜΜΕ έκαναν την τρίχα-τριχιά για τους δικούς τους λόγους. Πιθανότατα για να επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τη δημόσια συζήτηση για το άρθρο 16 και το πανεπιστημιακό άσυλο.
Επαναλαμβάνω: πρώτα να μαθαίνουμε και μετά να καταγγέλουμε.

@ημίαιμος: το κατάπτυστο και «κάφρικο» κάψιμο του βιβλιοπωλείου στη Θεσσαλονίκη το 2003 καμία σχέση δεν είχε με κανένα κοινωνικό φόρουμ, το οποίο εκείνη τη στιγμή ήταν(ήμουν) στο Βαρδάρι. Κάνα-ενάμιση χιλιόμετρο μακριά.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Με την άδεια του οικοδεσπότη, Πανωκάτω, τόσα έγραψε κι ο Τράγκας...

Εκτιμώ την ορμητικότητα και την αγωνιστικότητα του κρητίκαρου και της παρέας του που, ακούσια, όμως, περιβάλλεται και από τον δογματισμό που χαρακτηρίζει τους νέους κάθε εποχής. Εγώ γι αυτό προσπαθώ να δείξω και μια πιό πλατιά πλευρά φέρνοντας για παράδειγμα τη δική τους 'κοινωνία'.

Είμαι βέβαιος ότι ο g.manousakis όσα δίκια κι αν έχει, όσο αγωνιστικό πάθος κι αν τον διακατέχει, ΔΕΝ θα πάει να φωνάξει στον παπά της ενορίας του αυτά που φώναζαν οι νεαροί στην εκκλησία του Πανεπιστήμιου. Αν μπορέσει να απαντήσει το γιατί δεν θα το κάνει, στον εαυτό του, τότε θα έχουμε μια κοινή βάση για να συζητήσουμε.
Και η επανάσταση έχει τα όριά της.
Κι εμείς την αγαπήσαμε, κι εμείς την κάναμε στα τυφλά, κι εμείς την κάνουμε με ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ γιατί έχουμε καεί από κάτι συν-επαναστάτες του τίποτα...

Επί προσωπικού:
-Επικαλούμαι το δικαίωμα να πιστεύει ο καθένας ό,τι θέλει και θεωρώ ΦΑΣΙΣΤΑ όποιον τον τρομοκρατεί γι αυτά που πιστεύει.
-Ανέφερα τον Ζουράρι για πολλούς λόγους, στηρίχτηκε από τον gm αρχικά ως συναγωνιστής και μάρτυρας του Γιωτόπουλου, κρατάμε και πισινή όμως ότι δεν μας εκφράζουν τα πιστεύω του περί θρησκείας. Μην τον 'απομακρύνετε' σύντεκνε, συνέβαλε τα μέγιστα στην επιτυχή έκβαση του αγώνα σας. Εγώ δεν τον ανέφερα για να τον κατακρίνω. Τον ανέφερα γιατί η δική του στάση μπορεί να σας πείσει για το σωστότερο πάνω στα θέματα των φασιστοειδών νεαρών αλλά
και των δύο απεργών πείνας.

Και τελειώνοντας, Πανωκάτω, καλό το ρητό 'χωρίς συγκρούσεις ο κόσμος δεν προχωρά'. Κι ο Μπους γι αυτό 'συγκρούεται';
Ε, νομίζω ότι υπάρχουν πολλών ειδών συγκρούσεις. Ανάμεσα σ' αυτές που θεωρώ ανήθικες σαν του Μπους, είναι και των αφιονισμένων κουκουλοφόρων φασιστών.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Μαντρόσκυλε, από πότε φοράς γυαλιά είπες;;; Από τα 11;;;; :))))))

(γράφω οι 'συνδιαδηλωτές' του κοινωνικού φόρουμ... Ξεκάθαρο νομίζω. Και δεν ταυτίζω το φόρουμ με τα κουκουλοφόρα φασιστάκια)

Γιωργος Μανουσακης είπε...

@Ημίαιμος-Imiaimos

Δεν απομακρύνθηκα από τον Ζουράρι, δεν είναι όμως δυνατόν να απολογούμαι εγώ για το τί γράφει και τί δεν γράφει η "Μακεδονία". Ο Κωστής δεν συνέβαλλε απλά τα μέγιστα στην επιτυχή έκβαση του αγώνα μας, αλλά ενδεχομένως, αν δεν ήταν αυτός, ο αγώνας μας να είχε σταματήσει από το 2001.

Η έκφραση σου περί "απομάκρυνσης", μου θυμίζει πολιτικό συντάκτη που σχολιάζει τις δηλώσεις κυβερνητικού εκπροσώπου. Μήπως είσαι τέτοιος;

Μαύρος Γάτος είπε...

Τι λες ωρε Σύντεκνε! Ο Καπετάνιος μας δημοσιογράφος;;;; Μεγάλη προσβολή αυτή Σ;))))))))

Κωστής Γκορτζής είπε...

Ούτε 'τέτοιος', ούτε πολιτικός συντάκτης, ούτε κυβερνητικός εκπρόσωπος! (καθόσον δεν διευκρινίζεται η απορία σου έτσι όπως την έθεσες.
Απλός Σαλονικιός, γαμπρός σε Γρεβενιώτισσα και με κουμπάρο Κρητικό λεβέντη. Φτάνουν αυτά;;;
:)))))

Αλλά έχει σημασία;

Κωστής Γκορτζής είπε...

Και, συγνώμη. Σωστά υπέθεσα αρχικά ότι ο Ζουράρις είναι 'ειδικού βάρους' για τον τόπο σας. Το ότι δεν γράφει κάτι δεν το ανέφερα επικριτικά. Για προβληματισμό σας το ανέφερα και μάλιστα ρώτησα 'μήπως αυτός ξέρει κάτι και δεν γράφει;' χωρίς, όπως τόνισα, κανένα υποννοούμενο.

Συμπληρωματικό βιογραφικού: Με κάποια χρόνια στην Κρήτη, αρκετά για να αναρωτιέμαι γιατί δεν έχουν διόδια οι δρόμοι εκεί; :))))

ΠανωςΚ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΠανωςΚ είπε...

Λιγο πιο επιγραμματικά, για να είμαι πιο ξεκάθαρος:
Γενικά είμαι υπέρ των συγκρουσιακών κινητοποιήσεων. Ειδικά αυτή που έγινε δεν με βρίσκει σύμφωνο για αυτό που αναφέρει ο Μαύρος Γάτος (σημείο 4).
Τα περί Μπους δεν τα σχολιάζω. Νόμιζα πως αναφερόμασταν σε κοινωνικές συγκρούσεις και όχι σε άλλου είδους (Μπους -απλά να πω ότι θεωρώ τα "δυτικά" στρατεύματα στο Ιράκ δυνάμεις κατοχής). Όβερ εντ άουτ. Την καλησπέρα μου σε όλους.

Ανώνυμος είπε...

http://www.indymedia.org/en/index.shtml

για τους απεργους πεινας καθως και για αλλα ενδιαφεροντα το παραπανω

Sissi Soko είπε...

Πρταγματικά, δεν ξέρω...
Βρίσκουν τα πάντα να αμαυρώσουν τον ΣΥΝ.
Ποιοι;;;

Μαύρος Γάτος είπε...

Ίρος, ευχαριστώ. Κάτι πιό ουδέτερο από το indymedia; (χωρίς κανένα υπονοουμενο το λέω)

Σύλβια, ο ίδιος ο ΣΥΝ, ίσως;

Σ;((((((((((

Χρίστος είπε...

Ωραίο το λινκ στο ινδυμεδια..
Και σκέφτεσαι τώρα..:
Εδω η οποιαδήποτε επίφαση δημοκρατίας βρίσκεται προφυλάκισμένη 6 μήνες (προφυλακισμένος 6 μήνες? Χωρίς δίκη? Ξέρει κανείς τι θα πει προφυλακισμένος, χωρίς κατηγορία και ποινή? Και μετά μιλάμε για τους κακούς αμερικάνους και το Γκουαντάναμο...
Και ο προφυλακισμός (σύμφωνα με την δικονομία) είναι μέτρο που χρησιμοποιείται ΜΟΝΟ κατ'εξαίρεση, για επικίνδυνους για την δημόσια ασφάλεια εγκληματίες ή ύποπτους φυγής)...
Και με προφυλακισμένους Δεκαεπτά Αθώους (προσοχή- δεν μιλάμε για καταδικασμένους τώρα, μιλάμε για αθώους που σαπίζουν στην φυλακή 6 μήνες - και , όπως όλοι μας, είναι αθώοι μέχρι να κριθούν ένοχοι - μας ενοχλούν οι φωνές των φοιτητών που χάλασαν την σεμνή τελετή, και μιλάμε για απειλή στη δημοκρατία? Μακάρι αυτοί να απειλούσαν την (κατά τα άλλα) άψογη δημοκρατία μας...
(Σόρυ, δεν είδα ειδήσεις και δεν ζω στην Ελλάδα, αλλά κατάλαβα ότι κάποιοι φοιτητές "διατάραξαν" κάποιες θρησκευτικές τελετές - σωστά??)

Lion είπε...

ΕΛΑ ΜΟΥΝΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ
(συγνωμη Γατε μου για την αθυροστομια).

Φτασαμε στο σημειο εμεις οι ακαπνοι, οι αμουσταγοι και οι ανικανοι να κανουμε μαθηματα κοινωνικης επαναστασης στον Ημιαιμο. ΣΕ ΠΟΙΟΝ; Στον Ημιαιμο.

Και ο Σεμνος αντι να μας δειξει με τι αγωνιστη εχουμε να κανουμε (αρκει και μονο να φανερωσει το αληθινο του ονομα), καταδεχεται να ανοιγει κουβεντα με τα νιανιαρα. Και μετα απο 40 σχολια ακομα προσπαθουμε να τον μαθουμε, πως να κανει επανασταση.

ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕ....

Χρίστος είπε...

Ο καθένα έχει τις ευαισθησίες και τις εμμονές του...
Και συζητά για ότι τον αφορά - και με όρους που τον αφορούν (και κυρίως και πάνω από όλα, τον χαρακτηρίζουν)
Καλημέρα μπαρουτοκαπνισμένοι συναγωνιστές (και με πλούσια τριχοφυία...:), και καλή - κοινωνική ή άλλη - επανάσταση!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Διάλειμμα για διαφημίσεις.

Δείτε εδώ το υπέροχο σκίτσο του Δ.Χ. στα «Νέα»
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18754&m=N07&aa=1

Κωστής Γκορτζής είπε...

Κράτει όλα καπτανδρακολέοντα...
Οι συνομιλητές εδώ, νομίζω θα συμφωνήσεις, είναι τουλάχιστον ευπρεπείς και παραθέτουν θαρραλέα τα επιχειρήματά τους.
Η προσωπική ιστορία του καθενός δεν έχει τόση σημασία όσο το πώς διαχειρίζεται τα συμπεράσματά της... Ευχαριστώ, πάντως.

Ενοχλητικές, αλλά σεβαστές, είναι και οι σφήνες του τελευταίου -Χρίστου- που ασκεί κριτική επί της κριτικής με αναιδή ευγένεια... δροσερό (πολύ) χιούμορ και λάθος βάση.

Kapetanios είπε...

g.manoussakis said... Σύμφωνα με τα κριτήρια σας, οι ήρωες τωμ "Αθλίων" πρέπει να θεωρούνται κωλόπαιδα που δεν έχουν με τι να ασχοληθούν και τα σπάνε...

Το σίγουρο είναι ότι δεν μπορώ να σας ακολουθήσω στον παραλληλισμό που επιχειρείτε να κάμετε διαλέγοντας κάθε φορά κοινές κατά την γνώμη σας. συνιστώσες Η άποψη σας είναι σεβαστή έτσι και αλλιώς ανεξάρτητα εάν την υιοθετώ η όχι.
Μιλώντας για το σήμερα θα συμφωνήσω στο ότι εάν δεν έχουν να ασχοληθούν και τα σπάνε γενικά είναι μαλάκες!
Έχουν πιστεύετε??? Έ εγώ πιστεύω ότι δεν έχουν!!
Και να σας πω και κάτι άλλο . Μιλάτε για αγώνες με αποδεκτές τις παράπλευρες απώλειες θεωρώντας τις σχεδόν φυσικές και απόλυτα αποδεκτές. Να μου επιτρέψετε να έχω τις επιφυλάξεις μου για το ποιες είναι αποδεκτές και ποιες όχι. Τουλάχιστον για να έχω κάθε δικαίωμα μετά να επαναστατήσω σε περίπτωση που οι παράπλευρες απώλειες αφορούν την δική μας μεριά ( όπου "δική μας" βλέπε προοδευτικές δυνάμεις)

Μαύρος Γάτος είπε...

Κάπταιν Δρακολέων, ορθώς νομίζω ο Κάπταιν δεν έθεσε θέμα αυθεντίας του στο θέμα 'επανάσταση".

Όσο για τον Γιάννη Αγιάννη και για τα κοινά που θα μπορούσε να έχει με τους απεργούς πείνας, δεν θα μιλήσω, γιατί δεν έχω ακόμα διαμορφώσει άποψη. Μπορώ όμως να πω ότι η κοινωνία μας σίγουρα έχει πολλά στραβά, αλλά δεν συγκρίνεται με την Γαλλία του 1789, σε καμμιά περίπτωση. Και το πιό τραγικό είναι ότι οι περισσότεροι από αυτούς που καταγγέλουν, με σωστό ή με λάθος τρόπο,τα στραβά που βλέπουν στην κοινωνία, συμμετέχουν και οι ίδιοι στο στράβωμά της.

Γιωργος Μανουσακης είπε...

Πιστεύω ότι στα σχόλια των ιστολογίων βρισκόμαστε για να ανταλλάσουμε απόψεις και επιχειρήματα και όχι για να κάνουμε μαθήματα επαναστατικότητας ή μαθήματα ορθολογισμού.

Την κουβέντα για τον Ζουράρη και το Βραχάσι δεν την άνοιξα εγώ.

Δεν χαρακτήρισα κανένα με βάση την ηλικία του, δεν συμφωνώ με χαρακτηρισμούς όπως "νιάνιαρα" και δεν μπορώ να καταλάβω πώς προκύπτουν.

Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώ τον Μαύρο Γάτο για την φιλοξενία και ζητώ συγνώμη για την αναστάτωση!

Κωστής Γκορτζής είπε...

Μη στέκεσαι σε μια φραστική υπερβολή συναισθηματικής έξαρσης προς ένα φίλο.
Έτσι είναι οι θαλασσινοί, φουρτουνιάζουν και καλμάρουν γρήγορα. Ο Dralion είναι και πιό κοντά σας σε όλα. Και στο πάθος για έναν καλύτερο κόσμο.

Εγώ άνοιξα τη συζήτηση για το Βραχάσι. Γιατί ο αγώνας σας εκεί είναι πραγματικά κοινωνικός αγώνας σε αντιδιαστολή με τον αγώνα που σχολιάσαμε. Γνώμη μου, φυσικά, που εκτίμησα ότι θα σου έδινε και μια άλλη οπτική γωνία.

Εγώ δεν γεύγω πικραμένος, ούτε ζωχαδιασμένος απ' το φιλόξενο Γατόσπιτο. Φεύγω με πολύ υλικό για σκέψη, κι αυτό είναι καλό.

Μαύρος Γάτος είπε...

Παιδιά ας μην πικραινόμαστε μεταξύ μας. Αλλού είναι οι εχθροί....

Καλό βράδυ σε όλους
Venceremos (λέτε;)

...

παράλληλος είπε...

Αν δεν σπάσεις αυγά, ομελέτα δε φτιάχνεις. Σε κάθε κινητοποίηση θα συμβούν και υπερβολές. Το συγκεκριμένο γεγονός στην εκκλησία δεν βοηθά και δεν εξελίσσει κανέναν αγώνα. Και εγώ επίσης το θεωρώ πολύ ή λίγο "φασιστικό", ειδικά τη στιγμή που δεν συμβαίνει γενικευμένη εξέγερση. Τότε αλλάζουν τα κόζια!
Η εκτίμησή μου τούτη δεν έχει σχέση με τα μέτρα των ΜΜΕ. Αυτά πάντα θα χαϊδεύουν όλους αυτούς που είχε σιχαθεί ο Μπίρμαν (παρεμπιπτόντως, ο πρώην επαναστάτης τάσσεται υπέρ του Μπους για το Ιράκ!).
Το αισιόδοξο για μένα είναι όλη αυτή η αγωνία που προκύπτει από το ποστ και τους σχολιαστές.

Lion είπε...

Καλημερα προς ολους.

Η αληθεια ειναι, οτι εχθες μου καηκαν μερικες ασφαλειες. Τι ασφαλειες δηλαδη, ολοκληρο τον πινακα εκαψα, μαζι με τον υποσταθμο την ΔΕΗ, εδω διπλα.

Με εβαλε στην θεση μου τοσο ο οικοδεσποτης οσο και ο φιλος Ημιαιμος - αλλα περισσοτερο ο Χριστος με την ειρωνια του.

Οπως σωστα γραφει ο Χριστος, ο καθε ανθρωπος εχει και ορια, που τον χαρακτηριζουν. Εεεε, τα δικα μου ορια εχουν ξεπεραστει προ πολλου - οταν το καθε τι δικαιολογειται και συγκρινεται με την γαλλικη επανασταση.

Να επιτρεψουμε στους παντες να καψουν τα παντα τοτε. Επανασταση κανουν. Και οσοι διαφωνουν ειναι βολεψιες και επαναστατες του καναπε.

Ζηταω συγνωμη απο ολους τους συνομιλητες για την μορφη των λογων μου, την αδικαιολογητη εξαρση και την αγανακτηση μου. Αν ο οικοδεσποτης το κρινει χρησιμο, ευχαριστως σβηνω το σχολιο μου.

Επιμενω στην ουσια του θεματος. Δεν μπορουμε να δικαιολογουμε την καθε αλητεια με την γαλλικη επανασταση.

Μαύρος Γάτος είπε...

Καπετάνιε Δρακολέοντα, δεν σε παρεξήγησε νομίζω κανείς. Μέσα στην συζήτρηση υπάρχει και το ενδεχόμενο κάποιος να ξεφύγει. Εμείς που σε γνωρίζουμε ήμασταν σίγουροι ότι το θα έβλεπες και θα επανόρθωνες, δεν υπάρχει κανένας λόγος να σβήσεις οτιδήποτε.

Χαίρομαι πολύ που έγιαν αιτία για μια τόσο ουσιώδη συζήτηση. Θα επανέλθω στοθέμα. Προς το παρόν θέλω να συστήσω σε όσους δεν το έχουν διαβάσει το εξαιρετικό βιβλίο "Οι Αναρχικοί" του James Joll (τζέημς Τζολ). Περιέχει πολλές απαντήσεις σε ερωτήσεις που, για μένα τουλάχιστον , χρόνιζαν...

Κωστής Γκορτζής είπε...

Καπετάνιε λάσκα λίγο το 'κρυφό' να 'γεμίσει' η τζένοα να κλέψουμε μισό κόμβο... Είσαι αγνός ακόμα κι όταν καις ασφάλειες γι αυτό σε πάω. Κι είναι σίγουρο ότι και οι νεότεροι αν σε μελετήσουν καλύτερα το ίδιο θα καταλάβουν. ΄Πάμε τακ!

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει το πραγματικό του θέματος το οποίο είναι :

Τι ζητάει μία εκκλησία μέσα σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα;

Και αυτό δεν το πιάσατε καθόλου φίλοι μου. Δεν το ζυγιάσατε καθόλου στο μυαλό σας. Και μη μου πείτε ότι ο Χριστόδουλος σκέφτηκε ότι τα καημένα τα παιδιά οι φοιτητές να μην τρέχουν στη γειτονιά, που κάθε δέκα μέτρα έχει εκκλησία, οπότε ας χτίσουμε κάτι μέσα στο πανεπιστήμιο. Οι προθέσεις εξαιτίας των οποίων χτίζεται μια εκκλησία μέσα σε πανεπιστήμιο δεν είναι αθώες, ακόμη και αν γίνονται στο επίπεδο του συμβολικού.

Βιαστήκατε όμως να στηλιτεύσετε όχι την ύπαρξη της εκκλησίας αλλά την ενέργεια εναντίον της. Η οποία βέβαια λόγω του περίσιου τσαμπουκά και της βιαιότητάς της μοιάζει σα νχάνει το δίκιο της.

Ανώνυμος είπε...

Κατά τ' άλλα συμφωνώ στα περισσότερα με το μανουσάκη.

Για την εκκλησία τα κανάλια θίχτηκαν. Για τις δύο ζωές που χάνονται από στιγμή σε στιγμή στη φυλακή κανείς. Και τα δύο πουλάνε. Το δεύτερο όμως δε βολεύει. Κλονίζει λίγο την επίπλαστη πραγματικότητα.

Μαύρος Γάτος είπε...

Ό,τι και να ζητάει εκεί είναι, inlove. Πάλι καλά που λές "μοιάζει να" χάνει το.... δίκιο της; Ε όχι. Δεν έχει κανένα δίκιο μια τέτοια τραμπουκο-ενέργεια.