11 Ιαν 2007

2007 *ΘΕΛΩ* : 1970+35+2...

.


Θέλω

να είμαι πέντε χρονών, και να γυρίζω μόνος μου από το σχολείο, με την σάκα μου στον ώμο...

Θέλω
να είμαι δεκαπέντε χρονών, να είναι άνοιξη, σ' ένα ανθισμένο πάρκο, και να περπατάω δίπλα στο κορίτσι που αγαπώ...

Θέλω
να είμαι εικοσιπέντε χρονών, και να αγοράζω το πρώτο μου κοστούμι, με τον πρώτο μου μισθό, σκληρά κερδισμένο ...

Θέλω
να είμαι τριανταπέντε χρονών, να είναι καλοκαίρι, και να κάνω συνέχεια έρωτα μαζί της, μέρα και νύχτα, ψυχή τε και σώματι, στο στρουμφόσπιτο στην Αντίπαρο, στη θάλασσα, στις ερημιές, πίσω στην πόλη...

Θέλω
να βρω έναν λόγο να Θέλω να γίνω κάποτε σαρανταπέντε χρονών...


11 Ιανουαρίου 2007
.

29 σχόλια:

Rodia είπε...

Δίπλα σου βρίσκομαι κι ας μη συμφωνούμε!:-)

Αααααα.... τώρα κατάλαβα τι εννοείς..!!!!
Ε, άσε το να συμβεί! Αυτό έχω να σου γράψω μονάχα. Το ζορίζεις, δεν το ζορίζεις... θα έρθει βρε Γατουλίνι:-))))))))))))))))))))

Rodia είπε...

..και.. τι να πω εγώ που σε 2 χρόνια θα γίνω 65 χωρίς να βρίσκω ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ..? Ε..? ;-)

Ανώνυμος είπε...

Γάτε μου, μήπως έχεις γενέθλια σήμερα;

srm1033 είπε...

άμα θέλεις μπορείς κιόλας. δεν υπάρχει ισχυρότερο όπλο απο την επιθυμία:)

Μαύρος Γάτος είπε...

Μαρίνα μου, εσύ έχεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δύο λόγους να ΘΕΛΕΙΣ, και βάλε κι εμένα τρίτο αν θέλεις, γιατί σε αγαπώ πολύ και σε νιώθω δίπλα μου, κι αν ΘΕΛΕΙΣ πίστεψέ το!!!!

Ιρένε μου, όχι ακόμα... 27 Μαρτίου είναι το "μ;ega γεγονός"... Σ:+D

Convinced καλή μου, είναι και η κούραση... άμα θέλεις πολύ καιρό, εκπληρωθεί το "θέλω" σου, και μετά φάει καναδυό γερά χαστούκια, μετά σού περνάει...

Ανώνυμος είπε...

27 ε? Εδώ 25. Γιατί νομίζεις οτι κάνουν παρέλαση? :P:P:P

Ανώνυμος είπε...

ο χρόνος θα σου δώσει το λόγο να θέλεις. να αγαπάς καθε στιγμή που περνάει και να λατρεύεις κάθε στιγμή που έρχεται.

Ανώνυμος είπε...

Για να με γνωρίσεις.....

ο δείμος του πολίτη είπε...

Εγώ είμαι μία τρίχα πριν τα 35, αλλά αναζητώ τρόπο να μην τα πιάσω γιατί ακόμα της κάνω έρωτα και μετά μου φαίνεται θα χάσω την ευκαιρία.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα
Χρόνια πολλά αν πλησιάζουν γενέθλια (αν και η υποψία μου είναι ότι είναι απλώς η χρονιά που αλλάζει για όλους μας..)
Λίγο τυχαία μπήκα στο Blog σου - αλλά καθόλου τυχαία επανέρχομαι -
να'σαι καλα!
Το απόσπασμα απαό τον Ηλίθιο - όπως και τα σχόλια σου για τις δεκαετιας χτυπάνε κέντρο!
(από ένα άλλο 35άρη - που ψάχνει τον λογο...)

Ανώνυμος είπε...

θέλω...

να κόψεις επιτέλους τη μαλακία, καμμένε Βουλγαρόσπορε..

Ανώνυμος είπε...

απίθανο! αυτή είναι γατόταυτιση :-)
αυτά σκεφτόμουν πριν λίγο...τα "θέλω" μου..
και μοιάζουν!
μήπως φταίει η Αντίπαρος?
ή η εικόνα του παιδιού που γυρνάει μόνο στο σπίτι (τι απερίγραπτη χαρά)
ή είναι μια ακόμα κρίση δεκαετίας (μου)
Γατούλη σου εύχομαι να βρείς πολλούς ευχάριστους λόγους!
και να τους μοιραστείς!
Να έχεις την χαρά του πεντάχρονου, την δροσιά του δεκαπεντάχρονου και τον έρωτα του τριανταπεντάρη ΜΑΖΙ...σε μια ωραιότατη συσκευασία ζωής ..δώρο για τα τεσσαρακοστάπέμπτα γενέθλιά σου :-)

Ανώνυμος είπε...

Ψάξε, ψάξε δεν θα τον βρεις LOL!

Σοβαρά τώρα, δεν θα τον βρεις τον λόγο, όπως δεν θα τον έβρισκες στα 5 για τα 15, στα 15 για τα 25 και πάει λέγοντας.

Για σκέψου, ό,τι κι αν σκέφτηκες για όποια ηλικία στο μέλλον, ό,τι σενάρια κι αν έφτιαξες, αυτό που τελικά έπαιξε η ζωή, δεν μπόρεσες ποτέ να το προβλέψεις.

Όπερ, χαρού τα 35 σου και keep walking. Εδώ είναι το ταξείδι!

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ..σε πέρασα...τα καβάτζωσα τα σαράντα :-)
πολύ μλκ είναι!

Ανώνυμος είπε...

σωστός hracker

Ανώνυμος είπε...

μόνο που στις προηγούμενες δεκαετίες έβρισκες μια χαρά λόγους να χαίρεσαι και ας μην το συνειδητοποιείς

Ανώνυμος είπε...

27 Μαρτίου! Κι εγώ εκεί κοντά είμαι! Καλημέρα, με πυκνή ομίχλη, αλλά ελπίζω να φύγει μέχρι το μεσημέρι.

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ θέλω να μη γίνουν τα συστριγγλα γενικώς μετά την έκρηξη στην πρεσβεία των ΗΠΑ.... :-(

Sissi Soko είπε...

Εγώ θέλω να είμαι πάνω από 45 να Ξέρω και συγχρόνως να είμαι 7 να θέλω όλα τα θέλω του κόσμου. Λίγο πολύ τα καταφέρνω...

basik-ly είπε...

Break up The Family (lyrics by Morrissey)


The strange logic in your clumsiest line
(it stayed, it stayed) it stayed emblazoned on my mind
You say, break up the family
And let’s begin to live our lives

I want to see all my friends tonight
It wasn’t youth, it wasn’t life
Born old, sadly wise
Resigned (well, we were)
To ending our lives
I’m so glad to grow older
To move away from those awful times
I want to see all my friends tonight

Yes, you found love, but you weren’t
At peace with your life
Home late, full of hate
Despise the ties that bind
I’m so glad to grow older
To move away from those younger years
I’m in love for the first time
And I don’t feel bad

Let me see all my old friends
Let me put my arms around them
Cause I really do love them
Now does that sound mad ?
Captain of games, solid framed
I stood on the touchline
Hailstones, driven home
In a car - no brakes ? I don’t mind
I’m so glad to grow older
To move away from those darker years
Oh, I’m in love for the first time
And I don’t feel bad
So wish me luck my friends
Goodbye
So wish me luck again
Goodbye
Wish me luck my friends
Goodbye
Mmm... wish me luck, my friends
Goodbye
Ahh...
Ahh...

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να γίνω 45 (οσονούπω) για να δω τις κόρες μου στα 7 τους.
55 για να τις δω στα 17
65 στα 27 κοκ.
Τόσο απλά.΄
Πριν δεν ήθελα τίποτα.

Μαύρος Γάτος είπε...

Φυσικά αυτό που έρχεται στο μυαλό όλων αυτόματα μόλις ακούς "σαράντα πέντε' είναι ένα (τουλάχιστον' παιδί. ΚΑι είναι ένας (τουλάχιστον) πολύ καλός λόγος..

Αλλά χωρίς το έτερον ήμισυ, είναι κάπως δύσκολο (ακόμα και ΜΕ είναι δύσκολο...)

Αν το παρακάμπταμε σαν απάντηση; (για εμάς που δεν βλέπουμε παιδιά στον ορίζοντα...) ¨Αλλη λύση δεν υπάρχει;

(ρητορικές οι ερωτήσεις... σάς ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας. Διαίρετη, εμένα όταν ήμουν τριών χρονών μού έλεγαν ότι γέννήθηκα στις 25, για να νομίζω ότι οι παρελάσεις κτλ είναι για μένα!!!!)

Μαύρος Γάτος είπε...

Σάς το αφιερώνω, για να μη μέινουμε με την αίσθηση της ματαιότητας:

Πίστευα πως το Ταξίδι μου άγγιζε το τέλος του, έχοντας φτάσει στο ύστατο όριο της δύναμής μου, πως το μονοπάτι εμπρός μου σταματούσε, πως οι προμήθειές μου είχανε στερέψει, και πως είχε φτάσει πιά ο καιρός να βρω καταφύγιο σ'ένα σιωπηλό σκοτάδι.

Ανακαλύπτω όμως ότι η βούλησή μέσα μου δεν γνωρίζει τέλος. Όταν τα γερασμένα λόγια σβήνουν στην γλώσσα, καινούργιες μελωδίες ξεπηδάνε από την καρδιά. Κι εκεί που χάνονται οι παλιές πατημασιές, μια καινούργια χώρα φανερώνεται, μαζί με όλα της τα θαύματα.


Ραμπιτρανάθ Ταγκόρ
μετάφραση: Άννα Κουντουριώτου

Μαύρος Γάτος είπε...

Ίνδικτε, διδυμάκια! Τί ωραία!

Ανώνυμος είπε...

Θέλεις να γίνεις 45 για να ξαναδείς αυτό το ποστ και να γελάς.

ΥΓ Ξέρω, δεν το πέτυχα, προσπάθησα πάντως :-p

Μαύρος Γάτος είπε...

Σ:)))))))))))

Πολύ μΕ άρεσε, Nosy

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα γατούλη και γατοεπισκέπτες :-)
γελάω με τις παρελάσεις που γράφεις είχαν χιούμορ και φαντασία οι δικοί σου :-) :-)

πολύ ωραία λόγια (τα αφιερωμένα)ευτυχώς που υπάρχουν αυτές οι υπέροχες (καινούργιες) μελωδίες..
ξεπηδάνε πάντα..(όταν τα λόγια φθείρονται απο την επανάληψη)

Ανώνυμος είπε...

And I want to find a reason not to toy with peoples' "innocence".
S.

babymary είπε...

Απλά ΤΕΛΕΙΟ!!!!
κ γω θελω πολλααααα!!!