10 Αυγ 2006

Θ'ΑΝΕΒΩ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ


Θ’ανεβώ στον Ουρανό ν’αρωτήξω το Θεό

πού’σαι τση μηλίτσας μήλο, α! που θάμπωσες τον Ήλιο

Α! που θάμπωσες τον Ήλιο… πού’σαι, τση μηλίτσας μήλο…

.

πού σαι πετροπέρδικά μου, πού σαι πετροπέρδικά μου

πού’σαι πετροπέρδικά μου, που πετάς στα όνειρά μου

που πετάς στα όνειρά μου, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ…

.

Μαυρομάτα και ξαθή μου, λεμονίτσα φουντωτή μου

χρόνους ψάχνω και ζαμάνια στ’ουρανού τα μεϊντάνια

στ’ουρανού τα μεϊντάνια, χρόνους ψάχνω και ζαμάνια

.

χρόνους ψάχνω, δε σε βρίσκω, χρόνους ψάχνω, δε σε βρίσκω

χρόνους ψάχνω, δε σε βρίσκω χρυσοσκάλιστέ μου ρίσκο

χρυσοσκάλιστε μου δίσκο, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ…

.

Κι είπεν ο Θεός στ’αυτί μου, κι έκαψέν την την ψυχή μου

πως στο θρόνο του σε θέλει να σε προσκυνούν οι αγγέλοι

να σε προσκυνούν οι αγγέλοι, μπρος στο θρόνο του σε θέλει

.

πού σαι πετροπέρδικά μου, πού σαι πετροπέρδικά μου

πού’σαι πετροπέρδικά μου, που πετάς στα όνειρά μου

που πετάς στα όνειρά μου, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ



8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

man man man! το χω ακουσει απο Λιδακη, αλλα απο Ψαραντωνη οχι ακομα!!! απιστευτο κομματι...

Καπετάνισσα είπε...

Μαυρογατούλη;
Τ' άγια χώματα του τόπου μου επάτησες;

Τα σέβη μου!

(Αν σε βρίσκω σε διάθεση καλή, χαρά μου)!

Μαύρος Γάτος είπε...

Τα πάτησα πέρσι, καλή μου Καπετάνισσα, φέτος δεν ξέρω αν θα μπορέσω....

Έχω κι έναν Σφακιανό προπάππο....

Σ;)

advocatus diaboli είπε...

Τι γίνεται μαυρογατάκι; Εχουμε ντέρτια; Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα, μαυρε γατε!
το σωστο σωστο! δε συγκρινονται οι ερμηνειες.
η φωνη του Ψαραντωνη ειναι σα να βγαινει απο τα σπλαχνα του, τα δικα του, της Κρητης...δεν ξερω...
να΄σαι καλα!

Π είπε...

Λέω την καλημέρα μου εδώ - δεν μου πήγαινε να τη βάλω στο άλλο σχόλιο που έκανα!

oistros είπε...

Φωνή, στίχος και λύρα που γεμίζουν την ψυχή! Καλώς ήρθες στους ήχους του τόπου μου Μαύρε Γάτε!!

Ανώνυμος είπε...

Blue topaz ring will certainly be thpmas sabo your best option if you are intended to thomas sabo jewellery include a ring into your gemstone jewelry collection. cheap thomas sabo charms Either if you wish to wear the ring on a special occasion or thomas bracelets wear this sort of ornaments on a daily basis, silver charm carriers it is up to your account. Blue thomas sabo necklaces topaz ring can ensure you that you will attract every person.