2 Απρ 2006

ELLE FAIT DES REVES OU ELLE SE PERD, ENTRE DES GRANDS NUAGES BLANCS...

Claude Théberge, La Voile Rose, Το ρόδινο πέπλο
http://users.ez2.net/kona99/Theberge.htm





OH, MON AMOUR 



Βλέπει τη θάλασσα  θολή  
μέσ'  από την πυκνή βροχή
στα όνειρά της θα χαθεί 
σε άσπρα σύννεφα πυκνά
μέρα και ώρα δεν τη νοιάζουν
δάκρυα κρύβει στην καρδιά
που την τρομάζουν


 Άκου με αγάπη μου γλυκιά
όλη η ζωή είναι μπροστά
όμορφη τόσο, θα το δεις
στο παρελθόν πάψε να ζεις
όλα θα σού τα διηγηθώ
θα καταλάβεις, σιγά σιγά


Δεν με ακούει που της μιλώ
στο χέρι μου, το χέρι της
θά’θελα νά’μαι η χώρα αυτή
όπου θα πάει να ξαναβρεί
μες τον καθρέφτη του καιρού
τ' όνειρο, που έγινε καπνός
μια νύχτα του καλοκαιριού


Άκου με αγάπη μου γλυκιά
καινούργιος κόσμος είν' μπροστά
μαζί μου πιά μη φοβηθείς
 θά ναι γιορτή, αν θες να ρθεις
θα προχωρήσουμε μαζί
κι όλα θα είναι όπως παλιά


Αχ, άνοιξε μου την καρδιά σου
ξέχασε τα παράπονά σου
 συγχώρεσέ μου τα παλιά
δεν θα σε ξαναφήσω πιά
αύριο, μέσα στα μαλλιά σου
ήλιοι μέσ' στη θολή ματιά σου


Αγάπη μου, η ζωή είν' μπροστά
πίστεψε πόσο σ'αγαπώ
όμορφος κόσμος, κι είμαι εδώ…

5 σχόλια:

Λαμπρούκος είπε...

Μαύρε γάτε, αυτο είναι πρωταπριλιάτικο?

NinaC είπε...

Μμμμμμμμ.... Christophe.... Γύρω στα 12-13 πρέπει να ήμουν.. Το LP The girl from Salina είχε λιώσει... Υπάρχει ακόμα, έστω και λιωμένο. :)

northaura είπε...

αχ γάταρε...καλημέρες

Μαύρος Γάτος είπε...

Σίντι κουκλίτσα, Κύριε Νομάρχα, Νόρθυ,

"..φταίνε τα τραγούδια που με πήραν απ΄το χέρι
κάτι στιχάκια σαλεμένων εραστών..."


Καλημέρα ξανά, "Απρίλη Ψεύτη"... (;;;;;;;;;)

Ναταλία είπε...

Πάντα αγαπημένο, πάντα στην πιο κρυφή γωνιά του μυαλού μου, να μου θυμίζει ότι υπάρχει αρκεί να ξέρεις να το εξηγήσεις....

Κάποιος, μετά από πολλά χρόνια μου το εξήγησε μα ξέχασε να μου πει πως εκείνος που το αφιέρωνε, θα έπρεπε να το πιστεύει...