18 Οκτ 2006

ΔΕΛΤΊΟ ΚΑΙΡΟΎ

"Dawn", tinted blue


Σήμερα, κύματα
αύριο, θύματα
τί μένει από κείνους που περάσαμε δίπλα τους ;
απόηχοι από φωνές, ξεθωριασμένες εντυπώσεις, ελπίδες, καταιγίδες
ίσως, η μνήμη της θέρμης ενός κορμιού

τί ξέρουμε για τους ανθρώπους που ζούμε γύρω τους;
φευγαλέες εικόνες, σκόρπιους ήχους,
σύντομα κι επιπόλαια αγγίγματα, κάποιες μυρωδιές -ίσως,
το πολύ πολύ
την τριβή μυστικών βλεννογόνων
τη θέρμη ενός κορμιού

ανεπαρκή στοιχεία
σκόρπιες πληροφορίες, απατηλές
και όλα τα υπόλοιπα
παρακινδυνευμένες υποθέσεις


για Αύριο, προβλέπω λιακάδα
και κρύο
πολύ κρύο
μη βασίζεστε όμως
συχνά, πέφτω έξω


18 Οκτώβρη 2006
.

6 σχόλια:

nonplayer είπε...

Πολύ ωραίο! Μου θυμίζει ένα ποίημα που διάβαζα τις προάλλες:
Do not be deluded, for I have a split tongue

An-Lu είπε...

Γαοτύλη....κι εγώ κρυώνω!!!!!

Μαύρος Γάτος είπε...

An-lu γοργονίτσα, αν δεν ήσουν εσύ εκεί κι εγώ εδώ...

Μαίανδρε υπαινίσσεσαι κάτι για την γλώσσα μου;

Σ:)))))))

Sissi Soko είπε...

Αυτός ο καιρός είναι ο καλύτερος για σπινθηρίσματα και φωτιές. Αλλά αυτά τα ξέρεις εσύ, Μ. Γ., καλύτερα. Ή κάνω λάθος;

Μαύρος Γάτος είπε...

Εξαιρετικό, και πολύ ποιητικό, Σύλβια, έχεις απόλύτο δίκιο! Τέλειος καιρός για σπινθηρίσματα (αλλά και καταιγίδες)....

Σ:)))

Πού βρίσκεσαι; Στην Τσεχία ή στην Αθήνα;

Sissi Soko είπε...

Μετά από πέντε βδομάδες ταξιδιού στη Σλοβακία και την Τσεχία (κι εμένα μ' αρέσουν τα ταξίδια, βλέπεις) βρίσκομαι στην Αθήνα.