28 Οκτ 2006

28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 - ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΟΣΜΟΣΦΑΙΡΑΣ

.
"ALORS, C'EST LA GUERRE" (ΛΟΙΠΟΝ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ!)


ΟΙ Bloggers επί τω έργω: Το Έπος των Bloggers


ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ
Ο ΓΝΩΣΤΟΣ - ΑΓΝΩΣΤΟΣ
ΜΗΝΥΤΗΣ ΤΟΥ BLOGME.GR

Τις τελευταίες μέρες πολλοί υπονόησαν ότι ο μηνυτής του blogme.gr είμαι ΕΓΩ. Έφτασαν μάλιστα να διατυπώσουν ξεδιάντροπα την φωτογραφική λοιδωρία, "ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΝΙΑΟΥ ΝΙΑΟΥ ΣΤΑ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ". Το πολυπληθές και άκρως καταρτισμένο επιτελείο των δικηγόρων μου ασχολείται ήδη με τις σχετικές μηνύσεις και 29 Εισαγγελείς ετοιμάζονται ήδη για τις σχετικές προσαγωγές στην Ασφάλεια, που θα γίνουν όλες μαζί για εντυπωσιασμό, μια νύχτα, που το φεγγάρι δεν θα βγει, και η βρόχα θα πέφτει, right through. Μένουν ακόμα να ρυθμιστούν μόνο κάποιες λεπτομέρειες για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της επιχείρησης (ερίζουν ο Άλφα και το Star).

Κάποιοι βέβαια ευτυχώς δεν συμμερίστηκαν αυτό το κύμα συκοφαντίας εναντίον μου. Λαμπρό παράδειγμα ο γνωστός blogger Antonis Manaros, που με απαλάσσει από το βδέλυγμα, κατονομάζοντας επιτέλους και τον μηνυτή, ΤΟ ΓΝΩΣΤΌ - ΑΓΝΩΣΤΟ αυτό "ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ":


O ΜΗΝΥΤΗΣ ΛΟΙΠΌΝ, σύμφωνα με τον blogger Antonis Manaros πάντα, ΕΙΝΑΙ Ο ΑΞΙΟΤΙΜΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ (κλικ για περισσότερες λεπτομέρειες)

Στον κύριο Μαλακόπουλο λοιπόν, λέμε σήμερα, 28 Οκτωβρίου 1940,
ένα βροντερό

ΟΧΙ

ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΑΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΑΣ,
ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ,
ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΒΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ

ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ..........


10 σχόλια:

raffinata είπε...

καλέ ναι, VENCEREMOS!!!!
+ευλογησον+

Rodia είπε...

HASTA LA SIEMPRE HERMANOS

Καλά, θες να με πεθάνεις, το ΚΑΤΑΛΑΒΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sissi Soko είπε...

Μήπως αυτός ο Μαλακόπουλος χρησιμοποιεί την τηλεόραση για να αποβλακώνει τους ήδη αποβλακομένους; Αυτός είναι; Κάπου το διάβασα ότι είναι ο... αυτός που δεν μπορώ ούτε το όνομά του να βάλω στο στόμα μου.

Sissi Soko είπε...

Με πρόλαβες fun El! ο αρχιγός των EL!

Μαύρος Γάτος είπε...

ΔΕΝ είναι αυτός ο μηνυτής, Σύλβια. Ο μηνυτής, όπως εξήγησα και στο αρχικό μου σχόλιο, είναι αυτός που σαφέστατα κατονομάζει ο συνάδελφος Antonis Manaros, o αξιότιμος κύριος Μαλακόπουλος...

Ανώνυμος είπε...

Hasta la victoria hermanos :))

Εύα είπε...

κι επισης,στο κλιμα της ημερας...του Ελληνα ο τραχηλος ζυγο δεν σηκωνει,να το ξεκαθαρισουμε αυτο.
NO PASARAN DE NINGUNA MANERA λεεεεμε!

ellinida είπε...

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί ο Αντώνης Τσιπρόπουλος δεν λέει δημόσια ποιός είναι ο μηνυτής . Δεν είναι παράνομο να το ανακοινώσει .
Είδα στον Καφενέ ότι κατ'απαίτηση του Λιακό αφαιρέθηκε το όνομα του .
Είδα τα όσα λέει ο funel και μου φαίνονται απόλυτα λογικά . Δεν αμφισβητώ ότι τον απείλησαν ανεγκέφαλοι .
Αλλά ... δεν μπορούμε να βασιστούμε σε φήμες ή εικασίες .
Ελεος ... στο τέλος με αυτή τη μυστικοπάθεια θα ξεφτίσει η ιστορία .
Ο λαός απαιτεί ν'αποκαλυφθεί η ταυτότητα του Μαλακόπουλου εδώ και τώρα !

ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Με τρώει το χεράκι μου να γράψω για τον Μαλακόπουλο . Δώστε μου ένα όνομα !!!!

η ελληνίς πλέκει την κάλτσα του Ελληνα μπλόγκερ για το μέτωπο

Μαύρος Γάτος είπε...

Εμπρός γενναίες και γενναίοι μου και τους φάγαμε!

Σ:))))

Klearchos είπε...

Εγώ λέω να περιχαρακωθούμε... Να υψώσουμε τείχη... Να γίνουμε το Ανατολικό Blog!!!