3 Αυγ 2006

SAY "HURRAY" FOR THE "LAUGHING BLOODY MURDER" OF PEACE, LOGIC, AND HUMANITY IN LEBANON


Robert Fisk reporting from Lebanon:
http://news.independent.co.uk/world/fisk/article1211295.ece

"The obscene score-card for death in this latest war now stands as follows: 508 Lebanese civilians, 46 Hizbollah guerrillas, 26 Lebanese soldiers, 36 Israeli soldiers and 19 Israeli civilians.

In other words, Hizbollah is killing more Israeli soldiers than civilians and the Israelis are killing far more Lebanese civilians than they are guerrillas. The Lebanese Red Cross has found 40 more civilian dead in the south of the country in the past two days, many of them with wounds suggesting they might have survived had medical help been available."








5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γειά σου μαύρε γάτε
στο παρελθόν σε έχω διαβάσει, σου είχα αφήσει θετικό σχόλιο και υποσχέθηκα οτι θα σε ξαναδιαβάσω, κάτι όμως που δυστυχώς το αμέλησα.
ήρθε όμως αυτή η παρεξηγησούλα ως θείο δώρο για να εκπληρώσω την υπόσχεση που δε τήρησα.
το στιλ του γραψιματός σου είναι πολύ προχωρημένο , τα δικά μου comments είναι άκρως σατιρικά και αυτό ο συντάκτης το αντιλαμβάνεται.
τα comments σου (που σχολίαζαν τα δικά μου ) τα βρήκα άκρως ξεκαρδιστικά και προχωρημένα , γι' αυτό και δε χρειάζεται συγγνώμη
παρεπιμπτόντως κάποιος χρησιμοποίησε today το ονομά μου για να σε σχολιάσει , δεν ήμουν εγώ
αν δεις κάποιο περιέργο comment με το δικό μου όνομα , καλύτερα να το σβήσεις γιατί δεν θα ανήκει σε εμένα.
όταν θα αποκτήσω το δικό μου blog δε θα μπορεί να υπάρξει τέτοια θρασυδειλία με fake δικό μου όνομα
τα σέβη μου
ΥΓ.συνήθως δεν είμαι σοβαρός αλλά σήμερα έπρεπε

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα φίλε μου. Όλα ΟΚ.

Ανώνυμος είπε...

...και να σκεφτείς πως δεν είχα ποτέ καλές σχέσεις με τα γατιά!

Εσύ όμως γάτε, με κέρδισες.

"Και με τα μαύρα σ'αγαπώ και με τα λερωμένα", άντε και με τα άσπρα, ίσως ειδικά μ'αυτά!!

Σ'ευχαριστώ για όλα τα τελευταία post σου! Ειδικά σ'ευχαριστώ που μου γνώρισες τον Mazen Kerbaj.

Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, να διαβάσεις αυτό:
http://mhulotsnothingdays.blogspot.com/2006/07/blog-post_115409481117657569.html

Ανώνυμος είπε...

Εσύ Γατούλη μου μπορείς να είσαι ρε παιδί μου ένας τύπος. Εντάξει; Εντάξει. Και να εκπορνεύεις μεταλαμπαδεύοντας τη φωτογραφία της στο νετ, αυτής που γαμούσες. Εντάξει. Όμως να μην ξαναγράψεις στο metamorphosis211 γιατί θα σε γαμήσω να πούμε. Δηλαδή, θέλω να σου πω, αν δεν το κατάλαβες ήδη, ότι και καλά εντάξει γράφεις ποστς και τον αρμέγεις όπως οι περισσότεροι, αλλά να μην κολλάς ρε παιδί μου στο μέλι του εις εμέ βωμού αφιερωμένου, γιατί θα γίνεις φελινιακός κια θα τσουρουφλιστείς. Έγινα.

Μαύρος Γάτος είπε...

In Silence Σ;)))))


Σαλτάρω κάτσε φρόνιμα και μη με απειλείς εμένα, θα γράφω όπου θέλω και ό,τι θέλω, κατάλαβες; ΚαΙ μαζέψου και λίγο γιατί μπορέι να το παίζεις τρελλός αλλά οιΦύλακες έχουν γνώσιν και από τρελλούς.

Κρίμα και σε είχα συμπαθήσει παλιά.