24 Ιουν 2009

ΕΡΩΤΙΚόΣ ΛόΓΟΣ

.

...»Την ακοή μου ως ν' άγγιξε κοχύλι βουίζει ο αντίδικος
μακρινός κι αξεδιάλυτος του κόσμου ο θρήνος
μα είναι στιγμές και σβήνεται και βασιλεύει δίκλωνος
ο λογισμός του πόθου μου, μόνος εκείνος.


»
Λες κι είχα αναστηθεί γυμνή σε μια παρμένη θύμηση
σαν ήρθες γνώριμος και ξένος, ακριβέ μου
να μού χαρίσεις γέρνοντας την απέραντη λύτρωση
που γύρευα από τα γοργά σείστρα τού ανέμου...»




Ρόδο άλικο του ανέμου και της μοίρας




μόνο στη μνήμη απέμεινες, ένας βαρύς ρυθμός





ρόδο της νύχτας πέρασες, τρικύμισμα πορφύρας




τρικύμισμα της θάλασσας...



ο κόσμος είναι απλός.





ΓΙώΡΓΟΣ ΣΕΦέΡΗΣ
"Αθήνα, Οχτώβρης 29 - Δεκέμβρης '30"



.

11 σχόλια:

homo anisorropus είπε...

Seferiko ta3idi olo magia...
Eyxaristw

coolplatanos είπε...

κι ο ήχος της θάλασσας θεέ μου απίθανος! λειτουργεί και πάλι ο ήχος! Θαυμάσια!

maximus είπε...

Όμορφοι στίχοι και οι φωτογραφίες επίσης, αν και μια δυο είναι σκληρές για μένα.

Χαθήκαμε ξάδερφε! Καλό ξημέρωμα:-)

coolplatanos είπε...

ακούω τα κύματα και τους γλάρους παραπάνω από οχτάωρο. όσο δούλευα τα είχα να παίζουν. τι γαλήνη θεούλη μου! νόμιζα ότι είμα σε νησί. πού μπορώ να βρω αυτό τον ήχο αν τον αφαιρέσεις από τη σελίδα σου;

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα Homo, εξάδελφε Μάξιμε, Πλατανάκι! Σήμερα τα έχω πάρει πάλι με του δημοσιογράφους γιατί διάβασα την "συγνώμη" Ψυχάρη και βγήκα από τα ριύχα μου.

Πλατανάκι μου, ποτέ δεν σταμάτησε η μουσική! ¨οταν σβήνω το autoplay πρέπει να πατήσεις το τριγωνάκι για αν παίξει Σ;ο))))

¨οσο για τη θάλασσα, την έχω πάρει απο το Χνούδι, και θα σού την στείλω με μαιλ μόλις ευκαιρήσω λίγο.

καλημέρα σε όλους!!!

Σ:Ο)))))

κόκκινο μπαλόνι είπε...

Καλημέρα Γάτε!

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα μπαλονάκι μου! Βρήκα επιτέλους τη φωτό, είναι εδώ¨:

http://fc06.deviantart.com/fs37/f/2008/259/a/e/Window_by_kursat66.jpg

Σ;ο))))))))))

κόκκινο μπαλόνι είπε...

Θεός!!!!!!!
Φχαριστώ πολύ γλυκέ μου!

Μαύρος Γάτος είπε...

Παρακαλώ Σ:ο))))))))

δες επίσης kursat66.deviantart.com

Σ;ο))))))))

coolplatanos είπε...

thanks γάτε! Όμως όταν σου είχα γράψει ότι δεν έπαιζε μουσική δεν έπαιζε ούτε όταν πατούσα το τριγωνάκι. Δεν ξέρω, ίσως ήταν κάποιο πρόβλημα στο δικό μου H/Y

Noldiel είπε...

ο κόσμος είναι απλός... :)
Καλημέρα