26 Ιουν 2009

Το ΝΑΝΟύΡΙΣΜΑ ΤωΝ ΤΣΙΓΓάΝΩΝ (AuTOPLaY)

.

ένα πολύ σπάνιο νανούρισμα, τραγουδισμένο
από την Ισπανο-Τσιγγάνα ηθοποιό και τραγουδίστρια
Soledad Miranda





Αχ το μωρό μου είναι παιδί Τσιγγάνων
κλαίει με το νανούρισμα των Βασιλιάδων

ατίθασο αίμα, ρόδο, φλόγα
 φωτιά μου
μύρο της Αλεξάνδρειας, χρώμα ελιά μου



Τραγούδι, τραγουδάκι, αχ, του Τσιγγάνου, αχ του Τσιγγάνου
κοίμισε το μωρό μου, στην αγκαλιά μου, στην αγκαλιά μου

κοιμήσου τώρα
κοιμήσου τώρα
με το νανούρισμά μου
αχ, Παναγιά μου...





μετάφραση Μιλτιάδης Θαλασσινός 2009

παρακαλούνται οι ισπανόφωνοι να βοηθήσουν με τους στίχους
γιατί ορισμένους τους έβγαλα απ' το μυαλό μου Σ;ο))))



NaNA De LoS GITaNOS


Mi nina es ??? gitana de lo ?????
llore quando la nana por un rey ????

Ay sangre ????, ????? rosa ??????
nardo de Alejandria, piel de aceituna


Ay la nana nanita de lo gitano, de lo gitano
duermete en tu cunita, ??????????????

duerme y no llore
duerme y no llore
con tu cara en mis manos, Maria Dolore

.

.

3 σχόλια:

katerina είπε...

Τι όμορφο νανούρισμα!
τι ωραίες μουσικές!

Παρασκευή, 26 Ιούνιος 2009 12:21:00 πμ EEST

Margo είπε...

Υπέροχο!!!!!

Καλημέρα:)

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα, Μελένια μου!

Πανέμορφο δεν είναι το νανούρισμα των Τσιγγάνων;

Σ:Ο))))))