8 Νοε 2007

Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΛΙΩΝ -ΙΣΜΩΝ: ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ, ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ, ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ. ΤΙ ΑΠΟΜΕΝΕΙ;;;

Χριστιανισμός: δεν γίνεται χωρίς χριστιανούς. Ήδη στη Δυτική Ευρώπη πολλές εκκλησίες κλείνουν, λόγω έλλειψης πιστών (και του οβολού τους, φυσικά). Στην Ελλάδα δεν είμαστε ακόμα εκεί, αλλά αν δει κανείς τον μέσο όρο της ηλικίας των εκκλησιαζόμενων γυναικών (οι άντρες είναι σπάνιο είδος)...

Κομμουνισμός: δεν γίνεται χωρίς προλετάριους, εργάτες, οικοδόμους, φοιτητές. Οι εργάτες είναι είδος προς εξαφάνιση, μαζί με την ελληνική βιομηχανία, που έχει ήδη αποδημήσει προς Βουλγαρία, FYROM, Κίνα, Μπαγλαντές και Ινδία. Οι οικοδόμοι είναι οι περισσότεροι μετανάστες χωρίς πολιτικά δικαιώματα, παναπεί δεν ψηφίζουν, δεν οργανώνονται σε κόμματα. Οι φοιτητές εδώ και πολυυυυυυυύ καιρό ψηφίζουν ΔΑΠ....

Σοσιαλισμός: δεν γίνεται χωρίς ιδεολογία. Όσο και να αγωνίζονται οι ευρωπαίοι "σοσιαλιστές" να αποδείξουν ότι διαφέρουν σε κάτι, λίγο έστω, από τους νεοφιλελεύθερους αντιπάλους τους, δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να πείσουν τους ψηφοφόρους. Αυτό μάλλον συμβαίνει επειδή ΔΕΝ διαφέρουν...

Σάς τρομάζουν αυτές οι διαπιστώσεις; Βλέπετε πίσω από την αλήθεια τους ένα τρομακτικό κενό; ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΤΙ ΜΆΣ ΑΠΟΜΕΝΕΙ;;;

μα, ο Ανθρωπισμός!
που σημαίνει, ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ και ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ.
Σ;))))

Jan Saudek, Slavic girl and her father


Η Ύπαρξή μου, μια απίθανη πιθανότητα

Πήρα ένα μικρούτσικο αυγό από την μητέρα μου
κι ένα θρασύ σκουληκάκι από τον πατέρα μου
πρόσθεσα κάμποσα κιλά νερό και χώμα

Στους Αιώνες των Αιώνων πριν Υπάρξω, δεν Υπήρχα
Στους Αιώνες των Αιώνων αφού Υπάρξω, δεν θα Υπάρχω
Μόνη μου σιγουριά, ότι είμαι εφήμερος

Όσο, λοιπόν, Υπάρχω

Θα έχω το θάρρος της Γνώμης και των Αποφάσεών μου

Όσο Υπάρχω

Θα σέβομαι, και θα απαιτώ να με σέβονται

Όσο Υπάρχω

Θα είμαι φίλος
με τις ιδιαιτερότητες, και τις αδυναμίες, του Κορμιού και της Ψυχής μου

Όσο Υπάρχω

Θα ζώ όπως ορίζω εγώ.


Αμήν.


Μαύρος Γάτος, Αύγουστος 2002


3 σχόλια:

Sissi Soko είπε...

Όπως ορίζω εγώ...
ΕΓΩ (?)
Μέσω εμένα για τους άλλους.
Χάρη στους άλλους για μένα.
Ίσως αυτή είναι η διαλεκτική του εγώϊσμου και του αλθρουϊσμού, ή όπως λες της αυτογνωσίας και του αλληλοσεβασμού...

Niemandsrose είπε...

ο μαυρογατισμός for ever and ever!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα μάυρε γάτε!....πολύ ωραίο το ποιηματάκι σας!.....έτσι είναι......κάποιοι άλλοι μας έφεραν σ αυτή τη ρημάδα τη ζωή...που πολλές φορές μας παιδέυει.....αλλά εμείς αποφασίζουμε και εμείς ορίζουμε του πως θα ζούμε,τον τρόπο σκέψης μας....είμαστε ιδιαίτερα όντα αυτόνομα,ανεξάρτητα,...μοναδικά το καθένα....και έτσι έχουμε και μοναδικό τρόπο σκέψης,δράσης,και εικόνας για το κόσμο και τη ζωή γενικότερα..........Με αγάπη,Ηλιαχτίδα.