17 Σεπ 2010

ΥΠάΡΧΕΙ ΖΩή ΜΕΤά ΤΟ FACEBOOK?????


Επειδή χτες (στο facebook) δεν καταντήξαμε σε συμπέβρασμα σχετικά με το καίρινο ερώτημα "Υπάρχει ζωή μετά το facebook;;;;", εγκάλεσα από το Υπερπέραν του http τον Σεβασμιόγατο και Δικτυότατο, Επίσχολιο Facebook & Μητροποσυνδεσμίτη Youtube, k.k. Ηλεkτρόνιο, για να μάς ξεκαθαβρίσει Τοιχολογικώς το θέμα, πέρα από κάθε αμφιβολίδα.

Ο Γάτερ Ηλεκτρόνιος είναι, μην το ξεχνάμε, εκτός των άλλων Τίλτων του, Προσγάτης των απανταχού-αχού Blogger και Πνευμαντικός μου Γατέρας.

Μαύρος Γάτος (Μ.Γ.): Γάτερ, σας ευαριστώ που e-ρθατε σήμερα εδώ, να μάς φωρτίσετε πάνω σε ένα τόσο σημαντρικό ιζήτημα.

+Γ.Ηλεkτρόνιος+ : Καθήκι μου, τεκνό μου.

Μ.Γ.: Γάτερ, ΥπΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΜΕΤΑ ΤΟ FACEBOOK, όπως υπόσκεφται η e-κλησσία;

+Γ.Ηλεkτρόνιος+ : Όχι, παιδί μου. Λέμε και καμμιά μαλακία περί Μέλλουσας Ζωής πού και πού, για να περνάει e-ώρα... e-Μαύρη αλήθεια είναι πως αν μπεις μια φορά στο FB, δεν ξαναβγαίνεις. Ποτέ.

Μ.Γ.: Ό,τι like, ό,τι comment, κι ό,τι αρπάξει ο Τοίχος μας λοιπόν....

+Γ.Ηλεkτρόνιος+ : Ααααααακριβός, τεκνό μου. Κόψε κάντη.

Μ.Γ.: Μάς υπερχρεώσατε, Γάτερ.

+Γ.Ηλεkτρόνιος+ : Το ξέρνω, τεκνό.


ΥΓ: όσοι δεν είστε φίλοι μου στο fb.... προσέλθετε! Εκεί βρίσκομαι πια περισσότερο απ' ό,τι εδώ.... Θα με βρείτε σαν Mavros Gatos - με σήμα τα κεραμίδια!

4 σχόλια:

Sunny είπε...

e-θισμός! Όλα πλέον γίνονται e-λεκτρονικά! Τι να πεις... O tempora o mores!
Να έχεις μια όμορφη μέρα γατούλη!

xiozil είπε...

Με βάζεις σε υπαρξιακό αδιέξοδο...
Δεν έχω σελίδα στο facebook. Δεν έχω ξεκινήσει να ζω ή δεν έχω ζωή μετά;;;

Ανώνυμος είπε...

Γέλασα..:-)
Υπέροχα ευρηματικό..!!
Αναρωτιέμαι και εγώ όπως ο/η προλαλήσας/ήσασα xiozil:
Δεν έχω facebook, μήπως δεν έχω και face? Τραγικό..!
Χαίρε ! Ω, χαίρε Μαύρε Γάτε.
:)

Unknown είπε...

where can I find the original image and its creator?