8 Ιουλ 2007

ΤΟ ΚΟΦΤΕΡΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΒΑΘΙΑ

για να το ακούσετε πατήστε play (το τριγωνάκι!)
επάνω δεξιά, εκεί που λέει "Radio Mavros Gatos"

Το

κοφτερό
να
πάει
βαθιά

στο
μου




O
πρώτος
να
φανεί



το
πρώτο


Στέκει
το
απείραχτο



μπρος
στ'
ουρανού
τη
χάρη



Πρώτη
ματιά,

πρώτο


στ'
αμάραντο





Μέσ'
από
κι


σε
βλέπω
δακρυσμένη


σαν
που
το
νότισε

λύπη
συννεφιασμένη



Πέλαγα
δάση
και
βουνά

περνώ
σαν

ποιός
χωρισμός
μας
χώρισε;


ποιά
μοίρα
μας
ενώνει;


"Tο πρώτο περιστέρι"
Σταύρος Κουγιουμτζής/Γιώργος Θέμελης/Γιώργος Νταλάρας

6 σχόλια:

το φτυαράτσι είπε...

Ωραία ιδέα για το τραγούδι!Πολύ ωραίο post!!!

Γουφ είπε...

Προστεσε στα υπερθεν υπεράσματα και το ΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ
και έλα με τιν πσιπσινα σου για εξερευνηση. Νιαρρρρρ.....

Niemandsrose είπε...

Καλό. Αλλά μου θύμισε και λίγο τεχνική από γελοιογραφίες του ΚΥΡ.
Σαν αυτό εδώ:
http://anekdota.dyndns.org/jotd18/att-0219/01-___-Bush.gif

[don't let me be misunderstood. τέχνη είναι το μεν, τέχνη και το δε...]

Μαύρος Γάτος είπε...

Φτυαράτσι μου thnx Σ;))))

Αγαπητέ Κάπα, η πρόσκλησις για το ξακουστό Καπανήσι κατεγράφη και μάλιστα με μεγάλη εκτίμηση. Δυστυχώς μάς πέφτετε λίγο μακριά, κι ακόμα πιό δυστυχώς ψιπσίνα δεν διαθέτομεν δια την ώραν... Είστε όμως στο πρόγραμμα!!!!

Σ;))))))

Niemand, η Τέχνη είναι μία! Δεν είχα σκεφτεί τον Κυρ, αλλά κάπου στο βάθος του υποσυνείδητου, σίγουρα έχεις δίκιο.

Σ:)))))

spirosvii είπε...

ωραίο τραγουδάκι, αλλά κουράστικα με τις εικόνες.

balabala bambaluna ( pink, of course ) είπε...

κανω τη νυχτερινη μου βολτα, σε αγαπημενους, γνωστους και αγνωστους bloggers. μου αρεσει παρα πολυ αυτη η βολτα. καιρο τωρα βλεπω να σε αναφερουν. σημερα σε επισκεπτομαι για πρωτη φορα.
μου αρεσε το ποιημα με τις εικονες.
τρυφερο. θα ξαναπερασω για εναν ακομη χαιρετισμο.
καλην ημερα,
balabala bamaluna