2 Δεκ 2009

Τα ΜΕΣάΝΥΧΤΑ Θα Σε ΠΕΡΙΜέΝΩ, ΠΡΟΔΟΜέΝΗ ΜΟυ ΑΓάΠΗ (AUTOPLaY)

Τα μεσάνυχτα που σμίγουνε οι ώρες
προδομένη μου αγάπη
τα μεσάνυχτα που σμίγουν οι καρδιές μας
προδομένη μου αγάπη



Νταν νταν νταν νταν νταν σημαίνει
νταν το τέλος της αγάπης
δυό πουλιά δυό περιστέρια
ταξιδεύουνε μέσα στ' αστέρια




Τα μεσάνυχτα που 'ναι μακρυά ο ήλιος
προδομένη μου αγάπη
τα μεσάνυχτα που 'ναι κοντά οι ζωές μας 
προδομένη μου αγάπη









Τα μεσάνυχτα θα σε περιμένω
προδομένη μου αγάπη
σαν θα φύγει το φεγγάρι στο σκοτάδι
προδομένη μου αγάπη






Στίχοι - μουσική Μίκης Θεοδωράκης 
ερμηνεία Τάνια Τσανακλίδου
στο πιάνο ο Τάκης Φαραζής

από το δίσκο "Το Μαγικό Κουτί"



 

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

η μουσικη η φωνη και ο ηχος της θαλασσας;Μονιμη κατοικος δηλωνω εδω στους ηχους αυτους...Μ'αρεσει εδω..

ο δείμος του πολίτη είπε...

Καλά μιλάμε, η θεϊκή μουσική υπόκρουση σε συνδυασμό με την ανάγνωση των στίχων δημιουργούν μία μελωδία μοναδική.

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα μαράκι, καλησπέρα Δείμο μου!

Σ:ο))))