30 Σεπ 2006

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ Μ'ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ...

.

Σεπτέμβρη, μήνα μου
Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Μουσική: Γιάννης Γκούμας
Ερμηνεύτρια: Πόπη Αστεριάδη



Σεπτέμβρη μήνα μου, βροχή, φωνή μου
νησί που σώπασες, πικρό νερό
όλα τελειώνουνε κάτω απ'τον Ήλιο
όλα αρχίζουνε με τον Καιρό

Σεπτέμβρη, δρόμε μου, νησί, φωτιά μου
πόσα τελειώνουνε μες τον καιρό...
αίμα, που έδωσα πέρα στην άμμο
έρωτα, έσβησες μες το λυγμό

Εδώ γεννήθηκα, κάτω απ' την άμμο
κι εδώ είν' η ώρα μου που θα σε βρω
Αίμα που σ' έχασα στο κύμα πάνω
μέσα στη θάλασσα σ' αναζητώ

Θάλασσα, αίμα μου, πού να μιλήσω
και ήλιε πόνε μου, πού να το πω;
Εδώ γεννήθηκα, κάτω απ' την άμμο
μέσα στην πίκρα μου θ' αναστηθώ
.
.

4 σχόλια:

raffinata είπε...

πάλι τραγούδια κοψοφλεβίτικα της γενιάς μου ακούς; θα σε μαλώσω...
αλλά είναι υπέροχη η Πόπη :)

Ανώνυμος είπε...

Κάτω απ' την άμμο;
Καρέτα-Καρέτα είσαι;
Τα λέμε λοιπόν του χρόνου το Σεπτέμβριο;

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις, ο Σεπτέμβριος είναι και δικός μου μήνας.
Αλλά ο χρόνος; Αυτός δεν είναι δικός μου;
Ο εγωϊσμός και ο αλθρουϊσμός έχουν σχέση διαλεκτική.

Strangeliz είπε...

emena den maresei katholou o septembris..opote "wake me up when september ends"
hmm...pali kala pou irfe oct. k eida k to post lol
ante! KALO MINA