3 Σεπ 2006

ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!

Άρχισαν πάλι να χάνονται posts από τον blogger... ^%$#$...
Το αναδημοσιεύω (23:04)


ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΔΕΙΡΑΝ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣΙΟ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ....
...ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΓΏ!

Διαβάζω στο εξαιρετικό blog 'Θέσεις και Αντιθέσεις':

ΠΟΣΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ...

....αυτοί που εν μέσω των πανηγυρισμών για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο Mundobasket της Ιαπωνίας επιτέθησαν και γρονθοκόπησαν τον 22 χρονο Παλαιστίνιο και τον 50 από το Μπαγκλαντές, σήμερα στο κέντρο της Αθήνας;

Έχουμε επιστρέψει στην εποχή των σπηλαίων, οπού οι νεο-πρωτόγονοι επιτίθονται γρυλίζοντας, με το ένστικτο του σπηλαιοανθρώπου, σε όποιον διαφέρει από τους ίδιους;

Πόσοι τέτοιοι άνθρωποι των σπηλαίων κυκλοφορούν ανάμεσά μας;


Πολλοί, φίλε μου. Δυστυχώς. ΠΑΡΑ πολλοί.
Το ΕΛΛΗΝΙΣΤΑΝ είναι εδώ... και θα είναι για πολύ ακόμα.
.ΓΙΑ ΚΑΚΗ ΤΟΥΣ ΤΥΧΗ ΟΜΩΣ...
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙς ΕΔΩ...

.

8 σχόλια:

Stathis είπε...

Το εφτιαξες...

Ευχαριστώ για τη δημοσίευση και τα καλά λόγια.
Και συμφωνώ :
"ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ"

northaura είπε...

προσυπογράφω με χίλια.μακάρι να 'χαμε και κάτι να ανακουφίσει την ψυχή αυτών των ανθρώπων (και τη δική μας)

Εαρινή Συμφωνία είπε...

Εγώ θέλω να είμαι Ελληνίδα. Δεν θέλω να έχουν αυτοί σηκωμένο κεφάλι. Τι μπορώ να κάνω; Πώς μπορώ να απαντήσω στα άνομα έργα τους; Δεν μπορεί, κάτι θα γίνεται. Εστω, μικρό. Κάτι.

Lion είπε...

Καλημερα.
Να ξεκινησω με κατι απαισιοδοξο: γραφεις "ειμαστε κι εμεις εδω". Σκεφτομαι μεσα μου "ναι, αλλα για ποσο ακομα;" :-(

Για να μην τα βαφω ολα μαυρα, να γραψω και την αισιοδοξη αποψη: αν ολοι δημοσιευαν κειμενα σαν το δικο σου Μαυρε Γαταρε [*], τοτε μαλλον αυτοι οι υπανθρωποι θα λουφαζαν.
[*] και οχι μονο σε μπλογκ, αλλα και εφημεριδες, περιοδικα, ΜΜΕ.

Υποσχομαι να ετοιμασω κατι κι εγω.

Ανώνυμος είπε...

Είχαν δεν είχαν οι τύποι, πάλι κατάφεραν να σκορπίσουν την αηδία τους σε κάτι τόσο όμορφο :(
Ως πότε ΓΜΤ θα τους αφήνουν, γιατί τους αφήνουν!

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα παιδιά και καλή βδομάδα

Φυσικά και δεν θα τους κάνω τη χάρη να τους χαρίσω την Ελλάδα και το όνομα Έλληνας. Ούτε και το φαινόμενο των υπανθρώπων είναι φυσικά ελληνικό!

Εχω πολλά στο μυαλό μου, θέλουν πολύ χρόνο και πολλή ενέργεια...

Αλλά σίγουρα αξίζει τον κόπο. Εδώ κρίνονται τα πάντα...

Σ;)

ioannisk είπε...

@black cat
καλησπέρα,
αυτοί οι ναζιστίσκοι και οι παπάρ.. των ΜΜΕ που αναφέρεις σε άλλο post (αμάν ποια ο Σκουντής με το IQ των παικτών τηε εθνικής) με έχουν κάνει να μην μπορώ να υποστηρίξω Ελληνική εθνική ομάδα.

Ένας αγώνας basket (ή μπάλα) είναι χάσουμε - κερδίσουμε δεν θα αλλάξει τίποτα στην ζωή μας!

"Ούτε και το φαινόμενο των υπανθρώπων είναι φυσικά ελληνικό!" Πολύ φοβάμαι πως σε τέτοιο βαθμό και στην παλιά Ευρώπη ναι :(

Υ.Γ. καλή τύχη με το μαγαζί για το περιβάλλον: Για να καθαρίσουμε την Ελλάδα

Μαύρος Γάτος είπε...

Σ;)