12 Ιουλ 2006

'ΠεΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ, ΝΑΥΤΗ" ...




ερμηνεύτρια: Marisol (1976)
μετάφραση: Μαύρος Γάτος




Αφιερωμένο στο Μαράκι, στο Χνούδι, στο ο-2-8, και στον Northy
το ταξίδι συνεχίζεται, φίλοι μου....
κι επιστροφή, δεν υπάρχει.




Πες μου για τη Θάλασσα, ναύτη...
πες μου για τη Θάλασσα, πες....

Γαλάζιοι ταύροι αρμενίζουν

στο θαλασσένιο ηλιοφώς
ο ήλιος 
είν'  αρχηγός
τα σύννεφα είναι μαντήλες
που ανεμίζει ο καιρός

Γαλάζιοι ταύροι αρμενίζουν

στην θαλασσένιο ηλιοφώς

Πες μου για τη θάλασσα, ναύτη
πες μου αν είναι αλήθεια όσα λένε γι'αυτή

στο παράθυρό μου εγώ δεν τη βλέπω
στο παράθυρό μου αχ, πού να φανεί



Alberto Moreno, Toros azules (κυανοί ταύροι)



Λέν, το καράβι αρμενίζει
ερωτευμένο με Αυτήν
αναζητώντας σειρήνες
ψάχνοντας νέες σειρήνες
να τραγουδάνε μαζί

Λέν το καράβι αρμενίζει
ερωτευμένο με Αυτήν

Πες μου για τη θάλασσα, ναύτη
πώς είναι να είσαι μ' Εκείνη μαζί 

στο παράθυρό μου, αχ, πού να το ξέρω
στο παράθυρό μου αχ, πού να φανεί


"...βοήθησέ με να περάσω τη νύχτα...."


10 σχόλια:

Ecumene είπε...

TΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Háblame del mar marinero
háblame del mar, háblame.

Dicen que hay toros azules
en la primavera del mar
que el sol es el caporal
y las mantillas las nubes
que las mueve el temporal.

Dicen que hay toros azules
en la primavera del mar.

Háblame del mar marinero
dime si es verdad lo que dicen de él
desde mi ventana no puedo yo verlo
desde mi ventana el mar no se ve.

Háblame del mar marinero
cuéntame qué sientes allí junto a él
desde mi ventana no puedo saberlo
desde mi ventana el mar no se ve.

Dicen que el barco navega
enamorado del mar
buscando sirenas va
buscando sirenas nuevas
que le canten al pasar.

Dicen que el barco navega
enamorado del mar.

Háblame del mar marinero
dime si es verdad lo que dicen de él
desde mi ventana no puedo yo verlo
desde mi ventana el mar no se ve.

Háblame del mar marinero
cuéntame qué sientes allí junto a él
desde mi ventana no puedo saberlo
desde mi ventana el mar no se ve.

Háblame del mar marinero
háblame del mar, háblame.


ESCUCHE LA MÚSICA MARINERA

Ecumene είπε...

Caporal=Τσιφλικάς;..καλό..

η Marisol
είχε πρόβλημα στον κατέβασμα..

Μαύρος Γάτος είπε...

Γειά σου θαλασσινή μου ψιψίνα! Ευχαριστώ και για την δεύτερη εκδοχή του τραγουδιού.

Με προβλημάτισε το "caporal", και δεν ήθελα να πω "αφεντικό", ούτε φυσικά "γελαδάρης"... Αν έχεις κάποια άλλη πρόταση είμαι ανοιχτός!



(τι εννοείς η Marisol? Κάποιο άλλο τραγούδι; στείλε μού το σε παρακαλώ στο email - miltiadis_s@yahoo.gr )

Χρρρρρ και νιάρρρρρρ.....
Σ;)))))))

Μαύρος Γάτος είπε...

Αν εννοείς το δικό μου link, ξαναδοκίμασε (μάλλον κατέβαζαν πολλοί μαζί ) ή πες μου να σού το στείλω
Σ:)

Ecumene είπε...

Απλως ειχε περισσότερη διαδικασία το κατεβασμα...

Γατα του Σιαμ...ηταν αυτη...αφησα το Lucifer Sam(Syd Barrett στου Γατο-Δήμου και επρεπε να εχω τα καταλληλα ρουχα...

..desde mi ventana no puedo yo verlo........εδω ο στίχος με πεθαίνει........

Mηπως ξερεις στοιχεια για συνθετη,στιχουργο κτλ(μηπως εχει διασκευαστει στα ελληνικα;..

σου θυμίζει κατι η μουσική;;

Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής είπε...

Ευχαριστώ πολύ Γλυκέ μου Γατούλη!!!

Μαύρος Γάτος είπε...

Σ;))))))))))))) ((((((((((((Κυκλάκι))))))))))))))

Μαύρος Γάτος είπε...

Εργοτελίνα μου, βοήθειά μας Σ;)))))))))

Λες να το έχουν πει στα ελληνικά;;;

Δεν μού θυμίζει κάτι, και έχω πολύ καλή μνήμη όσον αφορά τις μελωδίες, αριστερόχειρος γαρ....

Και όχι, δεν ξέρω στιχουργό και συνθέτη, αλλά ψάχνοντας τους στίχους τους είχα δει, μού ήταν άγνωστοι.

Σ;))))

Rodia είπε...

..και πώς να μιλήσει ο ναύτης για τη θάλασσα;..

..πώς μπορούμε να μιλήσουμε για όσα νιώθουμε;..

..πώς να περιγραφεί κάτι που βρισκόμαστε μέσα του;..

Γατούλη, είναι υπέροχο! σμουτς!:-)

Ανώνυμος είπε...

Blue topaz ring will certainly be thpmas sabo your best option if you are intended to thomas sabo jewellery include a ring into your gemstone jewelry collection. cheap thomas sabo charms Either if you wish to wear the ring on a special occasion or thomas bracelets wear this sort of ornaments on a daily basis, silver charm carriers it is up to your account. Blue thomas sabo necklaces topaz ring can ensure you that you will attract every person.