25 Φεβ 2007

ΚΑΤΩ ΟΙ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΕΣ! ΖΗΤΩ Η ΑΡΝΗΣΗ! ΚΑΤΩ ΤΟ ΖΕΝ!!! ΖΗΤΩ ΤΟ *ΔΕΝ*!!!

"Εν Οίδα, ότι ουδέν Είδα..."

O Μάνος ανταποκρίθηκε (αν κατάλαβα καλά) στην πρόσκλησή μου και έγραψε έξι ΔΕΝ.

Οι περισσότεροι τον πήραν στο ψιλό.

Εμένα μού άρεσαν πάρα πολύ τα ΔΕΝ του.

ΔΕΝ είναι η βεβαιότητα που λείπει από αυτόν τον κόσμο.

ΔΕΝ είναι η κατάφαση.

Από κατάφαση χορτάσαμε, φτάνει πιά...

Η ΑΡΝΗΣΗ είναι που λείπει.


"ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ;;;' (ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ)

"ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ...." (ΝΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ)

"ΕΓΩ ΘΑ...." (ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΜΗ ΔΕΝ)

"ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ ΟΤΙ...." (ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ)

"ΕΓΩ ΑΞΙΖΩ..."
(ΑΝ ΑΞΙΖΕΙΣ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ, ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΛΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ)

"ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ...." (ΜΑΚΑΡΙ ΑΛΛΑ
ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ)

"ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ..." (ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΚΑΡΙ, ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΝ
ΔΕΝ...)

"ΘΑ ΠΕΤΥΧΩ...." (Ε, ΝΑ ΚΙ ΑΝ, ΝΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ)

"ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΩ..." (ΑΥΤΟ, ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΙΘΑΝΟ)

"ΘΑ ΦΤΑΣΩ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ..."

(ΟΣΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΙΑ... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ...)


"ΕΝ ΟΙΔΑ, ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ..."

.

3 σχόλια:

Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Ήταν ένας γάτος, γάτος...

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα Vita Mi Σ;))))

Ανώνυμος είπε...

γάτε, εσύ κρύβεσαι πίσω από κάτι αυτοκόλλητα σε αυτοκίνητα? (όχι όχι το δικό μου) :)