23 Φεβ 2007

ΝΕΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΒΑΡΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ BLOGGERS: «ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ *ΔΕΝ* ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ»


ΠΕΝΤΕ ΕΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
(κάναμε τα πέντε έξη για λόγους μάρκετινγκ, βλέπε σχόλιο AFM)

1. ΑΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΧΑΣΩ ΤΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ
2. ΑΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΜΕ ΑΠΟΚΗΡΥΞΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΟΥ
3. ΠΟΎ ΠΑΤΩ ΚΑΙ ΠΟΎ ΠΗΓΑΙΝΩ
4. ΤΙ Θ’ ΑΠΟΓΙΝΩ ΣΤΗ ΖΩΗ ΓΕΝΙΚΩΣ
5. ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΗΡΘΑ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΓΕΝΙΚΩΣ
6. ΤΙ ΠΙΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΙΝΩ (ΑΠ' ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ!).



Και σαν εμπνευστής αυτής της νέας αλυσίδας, πετώ το μπαλάκι σε ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΔΕΚΑΕΞΗ bloggers, για να πάει όσο πιο μακριά γίνεται η ΝΕΑ βαλίτσα…

…τους πέντε που ΤΟΥς είχα πετάξει το μπαλάκι και πριν (ΈΧΩ ΈΤΟΙΜΑ ΤΑ LINKS)…


...όπως και σε πολλούς άλλους και άλλες που αγαπώ αλλά δεν προλαβαίνω να τους βάλω στη λίστα. Πώς; δεν είναι δεκαπέντε δεκαέξη; Ε, θα έχασα το μέτρημα, ο Μαύρος....
Σ;)))))

.

12 σχόλια:

greekgaylolita είπε...

Α,εχεις ορεξη Μιλτο μου,βλεπω:)

η ζωη δεν ειναι 5
και

(ας υποθεσουμε πως η ζωη ειναι)

η ζωη ειναι εκει.και εδω.

Μαύρος Γάτος είπε...

H ζωή είναι παντού, Πάνο μου...

Εγώ πού είμαι δεν ξέρω Σ;))))

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω το 4 και το 5 είναι απορίες όλων μας (για τους εαυτούς μας)...

A.F.Marx είπε...

Χαχαχαχαχα...
Θα έπρεπε τουλάχιστον να αλλάξεις τον αριθμό... Τώρα θα μπερδεύονται οι πεντάδες (Αν δηλαδή προχωρήσει η πυραμίδα αυτή). Θα έπρεπε να βάλεις 4 ή 6 πράγματα που δεν ξέρω για μένα.
:-)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πολύ ωραίος. Πάμε για αντιπερισπασμό.

An-Lu είπε...

Σμουάκ μαυρογατούλη!
1.Για δίαιτα δεν συμφωνώ...
2. Για τη διατριβή τι να σου πω...πάντως έχεις ακόμη 5 χρόνια στη χειρότερη περίπτωση
3. Κανείς μας δεν ξέρει!
4. Ούτε κι αυτό
5. Αυτό θα έρθει να σου το πει μόνο του κάποια στιγμή!
6. Ξέρω τι πίνεις!

Καπετάνισσα είπε...

Τουλάχιστον, βαδίζεις στο δρόμο της αυτογνωσίας Μαυρογατούλη!
Εντοπίζοντας τι δεν ξέρεις, γνωρίζεις καλύτερα την ουσία σου. Γνώριμη και μη.

Η άγνοια, κατοχύρωση της γνώσης, αμ πως...

Marie-Hélène S είπε...

-ποίος είμαι
-πού πάω
-Ca me rappelle une chanson du groupe "Pol" c"est comme àa que j"ai commencé à aimer la grèce
......Bon courage pour ta thèse ou mémoire (διατριβή= ?).

ΠΕΤΕΦΡΗΣ είπε...

Με τρέλανες και θα σου απαντήσω,καττή.Μόλις θυμηθώ πώς με λένε.

Ανώνυμος είπε...

:-)Αγαπητέ Μαύρε Γάτε, ευφυής ιδέα! Θα σας παρακαλέσω μάλιστα να με συμπεριλάβετε ώστε να μην μου μείνουν απωθημένα καθόσον ουδείς (ετόλμησε?) να μου πετάξει το μπαλάκι στην προηγούμενη.

northaura είπε...

οχι ρε γμτ!!
μα θετε να γινω τελειως ρομπα πια;;;;

αχχχ

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα σε όλους, με 'κάπως" βροχερή διάθεση...

Ξεμπροστιαστείτε γιατί χανόμαστε!!!!!

Σ;)))))