15 Απρ 2008

ΦάΚΑΜΠΩΛ


-Τί λες ρε μαλάκα; Φάκαμπωλ αυτό το μπάζο;
-Ε όχι και μπάζο ρε μαλάκα
-Εντελώς μπάζο, ούτε ένα στα δέκα ρε μαλάκα
, μπαζογαμιά
-Μα καλά ρε μαλάκα, είσαι εντελώς μαλάκας ;
-Μαλάκας είσαι και φαίνεσαι ρε μαλάκα, άκου εκεί φάκαμπωλ, παλιοξεφτίλα
-Δεν παίρνεις τ' αρχίδια μου λέω εγώ ρε μαλάκα, που θα με πεις και ξεφτίλα;
-Και είσαι και αρχίδι, εκτός από ξεφτίλα, ρε μαλάκα
-Ρε συ Στέλλα έχεις ξεφύγει τελείως, δε γαμιέσαι επιτέλους να ηρεμήσεις λίγο;
-Χρύσα πρόσεξε καλά, γιατί στο τέλος θα σε γαμήσω εγώ



Σχόλιο: Σήμερα στο δρόμο άκουσα τρία εικοσάχρονα κορίτσια να αλληλοαποκαλούνται "μαλάκα", σε όλους τους συνδυασμούς, και και είπα να το μεγεθύνω λίγο ... παραπλανώντας σας στην αρχή πως πρόκειται για αγόρια. Σήμερα πολλές γυναίκες βρίζουν πιό πολύ από τους άντρες, είναι πιό επιθετικές, κι έχουν πιό πολλά νεύρα, αυτή είναι η αλήθεια- πείτε με μισογύνη αν θέλετε, αλλά να ξέρετε πως κρύβεστε πίσω από το δάχτυλό σας...



5 σχόλια:

elias είπε...

....εεε
....εγώ περαστικός είμουνα,
....δεν, δεν είπα τίποτα.....

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα Ηλία! Σήμερα στο δρόμο άκουσα τρία εικοσάχρονα κορίτσια να λένε η μία την άλλη μαλάκα, διαδοχικά και σε όλους τους συνδυασμούς, και είπα να το μεγεθύνω λίγο ... παραπλανώντας σας στην αρχή πως πρόκειται για αγόρια. Σήμερα οι γυναίκες βρίζουν πιό πολύ από τους άντρες, κι έχουν πιό πολά νεύρα, αυτή είναι η αλήθεια, κι όποιος με πει μισογύνη κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του...

Devilio είπε...

Χαχαχα...
είναι κ αυτό ενα σημάδι της διαφορετικότητας μέσα από την ομοιότητα..
κοιτάξτε με! διαφέρω! τολμάω κ βρίζω ενώ η μάνα μου μου λέει να μην το κάνω! είμαι ριζοσπαστικό άτομο εγω!
μεχρι να καταλάβουν ότι κάτι είναι λάθος σε αυτό..

δεν είναι θέμα μισογυνισμού, με την .εννοια ότι τέτοια σχόλια δεν είναι ωραία μεταξύ ατόμων του οποιουδήποτε φύλλου.. απλα αναμεσα σε αντρες το εχουμε συνηθισει λίγο κ δεν κάνει τοσο μπαμ!

roula karamitrou είπε...

Α, ρε Καμπούλ που μας πρέπει!
Καλημέρα, Μιλτιάδη:)

Dreamer & the full moon είπε...

... και καπνιζουν σαν "Αραπηδες". Αυτο κι'αν ειναι ενδειξη της "ελειψης επαρκους ορμονικης ρυθμισης"... Εχουν αγγιξει "κοκκινο", αλλα μυαλο δε βαζουν
Προσπαθω ρε γαμωτο αλλα δε φτανω... Ρε γατε τι κανεις εσυ κει πανω στα κεραμιδια..?

;-))

Μιλτο την καλησπερα μου φιλε