2 Μαΐ 2006

ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ, ΠΟΥ ΣΜΙΓΟΥΝΕ ΟΙ ΩΡΕΣ, ΠΡΟΔΟΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ...


ΜΙΚΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΑΔΑ


Από το θεατρικό έργο του Μίκη Θεοδωράκη "Το τραγούδι του Νεκρού Αδελφού"
που ανέβηκε το 1962

σε σκηνοθεσία Πέλου Κατσέλη
κείμενα Μίκη Θεοδωράκη
χορογραφία Ζουζούς Νικολούδη

με τον Μάνο Κατράκη, τη Βέρα Ζαβιτσιάνου, την Μαρία Κωνσταντάρου,
το Νίκο Ξανθόπουλο, τη Δέσποινα Μπεμπεδέλη, την Μπέτυ Αρβανίτη,


και στον Χορό τον Γρηγόρη Μπιθικώτση, τον Κώστα Παπαδόπουλο, και τον Λάκη Καρνέζη



ΠΡΟΔΟΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗ (4,3ΜΒ mp3)
από την λατρεμένη Τάνια (Τσανακλίδου), στο πιάνο ο Τάκης Φαραζής
από το δίσκο "Μουσικό Κουτί", Mercury 1997

Τα μεσάνυχτα που σμίγουνε οι ώρες
προδομένη μου αγάπη
τα μεσάνυχτα που σμίγουν οι καρδιές μας
προδομένη μου αγάπη

Νταν, νταν, νταννταννταν σημαίνει
νταν το τέλος της αγάπης

Δυό πουλιά, δυο περιστέρια, ταξιδεύουνε μέσα στ'αστέρια
ταξιδεύουνε μέσα στ'αστέρια, δυό πουλιά, δυό περιστέρια

Τα μεσάνυχτα που 'ναι μακριά ο ήλιος
προδομένη μου αγάπη
τα μεσάνυχτα πού'ναι κοντά οι καρδιές μας
προδομένη μου αγάπη

Νταν, νταν, νταννταννταν σημαίνει
νταν το τέλος της αγάπης

Δυό πουλιά, δυο περιστέρια, ταξιδεύουνε μέσα στ'αστέρια
ταξιδεύουνε μέσα στ'αστέρια, δυό πουλιά, δυό περιστέρια

Τα μεσάνυχτα θα σε περιμένουν
προδομένη μου αγάπη
σα θα φύγει το φεγγάρι στο σκοτάδι
πρόδομένη μου αγάπη

Νταν, νταν, νταννταννταν σημαίνει
νταν το τέλος της ζωής μας

Δυό πουλιά, δυο περιστέρια, ταξιδεύουνε μέσα στ'αστέρια...


6 σχόλια:

Xνούδι είπε...

τότε γατούλη, ναι.
Για προδοσίες, φευγιά, όνειρα, πάνω, κάτω, πολύ, λίγο.
Ολες οι παρτίδες τότε παίζονται.

καλημέρες

Marialena είπε...

Καλημέρα Γατούλη. Η φωνή και η προσωπικότητα της Τσανακλίδου με συναρπάζει. Δεν είναι οι αγάπες προδομένες, είμαστε εμείς που τις προδίδουμε εν τέλει. Η ζωή η ίδια στην άλλη πλευρά της σελήνης...

Marialena είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Marialena είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
hardrain είπε...

Πριν από λίγα χρόνια, μια συμπαθέστατη δημοσιογράφος του Τρίτου Προγράμματος, είχε την ατυχή έμπνευση να μου πάρει μια συνέντευξη, με αφορμή την ποίησή μου. Η συζήτηση ήταν ευχάριστη , μέχρι που κυριολεκτικά στα καλά καθούμενα μου έκανε την παλαβή ερώτηση: Θεοδωράκης ή Χατζιδάκις κύριε Πήττα;

Η αλήθεια είναι πως έμεινα κάπως εμβρόντητος, γιατί θεωρώ το ερώτημα αυτό τελείως μα τελείως ανυπόστατο και ανιστόρητο.

Η εκπομπή όμως ήταν ζωντανή, έπρεπε να πω κάτι και επιπλέον δεν ήθελα να την προσβάλλω λέγοντας της την άποψή μου για την ποιότητα του ερωτήματος.

Και, τότε μου ήρθε μία "εξυπνάδα" που ωστόσο , τελικά, "μου κάνει" σαν απάντηση στο ψευτοδίλλημα:

Είπα: Ο Χατζηδάκις, είναι ίσως ο πιο σημαντικός έλληνας συνθέτης. Ο Θεοδωράκης ωστόσο, είναι η ίδια η Ελλάδα.
......

Και έτσι είναι νομίζω. Ο Μίκης μπορεί να περιέχει τα πάντα. Αλλά δε νομίζω πως υπήρξε ή υπάρχει κάποιος που να αντέχει να τον περιέχει έστω και λίγο....

Ανώνυμος είπε...

Blue topaz ring will certainly be thpmas sabo your best option if you are intended to thomas sabo jewellery include a ring into your gemstone jewelry collection. cheap thomas sabo charms Either if you wish to wear the ring on a special occasion or thomas bracelets wear this sort of ornaments on a daily basis, silver charm carriers it is up to your account. Blue thomas sabo necklaces topaz ring can ensure you that you will attract every person.