ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΕΝΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΝΤΕΤΑΡΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ; ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ - ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΙΩΝ "ΜΑΦΙΑ Α.Ε."
.
που κόστισε η μεταγραφή του Λάγιος Ντέταρι στον Ολυμπιακό το 1987;;;;
Κοσκωτάς, Τόμπρας, Πέτσος, Λούβαρης, Τσοβόλας, Κουτσόγιωργας, Ανδρέας Παπανδρέου, ποιός θυμάται τη σχέση αυτών των ονομάτων με τη σημερινή κρίση του ασφαλιστικού συστήματος;
Στη "δίκη του Αιώνα" (για το σκάνδαλο Κοσκωτά) καταδικάστηκαν ο Δημήτρης Τσοβόλας (δυόμισι χρόνια φυλάκιση και στέρηση των πολιτικών του δικαιωμάτων για δύο χρόνια) και ο Γιώργος Πέτσος (καταδικάστηκε σε δέκα μήνες φυλάκιση με αναστολή και στέρηση επίσης των πολιτικών του δικαιωμάτων), ενώ ο συγκατηγορούμενός τους Μένιος Κουτσόγιωργας υπέστη σοβαρό εγκεφαλικό και καρδιακό επεισόδιο και έπεσε λιπόθυμος μέσα στο Δικαστήριο. Πέθανε μια εβδομάδα αργότερα στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο. Ο Ανδρέας Παπανδρέου αθωώθηκε κατά πλειοψηφία.
Γιατί δίνουμε τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εισφορές στην Ευρώπη και έχουμε τις χαμηλότερες συντάξεις;;;;;;
Πόσα άλλα όργια γίνονται στα ασφαλιστικά ταμεία χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι;;;;;;
Δομημένα ομόλογα - γιατί δεν ακούγεται πιά τίποτα γι' αυτά;;;; Ποιός κυβερνούσε όταν αποκαλύφθηκε το τεράστιο αυτό σκάνδαλο;;;;
ΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ;;;;;;;;;
Ποιός έχει την ευθύνη για ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ευρώ (περίπου εκατό το χρόνο, δηλαδή ΤΡΙΑΝΤΑΤΕΣΣΕΡΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΡΑΧΜΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ) που χάνει η Ολυμπιακή Αεροπορία, και για τα εκατομμύρια ευρώ των ασφαλιστικών εισφορών που η ΟΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΣΤΟ ΙΚΑ -με την πλήρη ανοχή της Κυβέρνησης;;;;;
..."Από την έναρξη λειτουργίας των ΟΑ τον Δεκέμβριο του 2003 ως και το τέλος του 2005 οι ζημιές ανέρχονταν περίπου σε 220 εκατ. ευρώ. Επίσης δεν θα αργήσει η δημοσίευση του ισολογισμού της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες ΑΕ για τις χρήσεις των προηγουμένων ετών που θα αποκαλύπτει ότι οι σωρευμένες ζημιές της εταιρείας ανέρχονται σε 1,35-1,4 δισ. ευρώ...
Η Πάνθεον Airways
Ιδρύθηκε πριν από περίπου έναν χρόνο ύστερα από απόφαση της διυπουργικής επιτροπής στις 15.11.2005 προκειμένου να αποτελέσει το όχημα ιδιωτικοποίησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Η εταιρεία-φάντασμα, η οποία δεν πήρε ποτέ άδεια αεροπορικής εκμετάλλευσης, έχει μισθώσει εδώ και έναν χρόνο πανάκριβα γραφεία στο Κολωνάκι χωρίς αντικείμενο και σκοπό, διαθέτει ολόκληρο διοικητικό συμβούλιο και επτά υπαλλήλους, ενώ εκτιμάται ότι έχουν δαπανηθεί ως τώρα περίπου 400.000 ευρώ, ίσως και περισσότερα. Πριν από μήνες αποχώρησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Σπ. Μαρτσέκης, οικονομολόγος, ο οποίος διορίστηκε στη θέση αυτή στις αρχές Ιανουαρίου του 2006 με μισθό 10.000 ευρώ. Ωστόσο παραμένει το διοικητικό συμβούλιο και αμείβεται κανονικά, παρ' ότι η κυβέρνηση από τον Μάιο του 2006 έχει διαμηνύσει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι δεν θα προχωρήσει στη λειτουργία της Πάνθεον αλλά θα κρατήσει τις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Η εταιρεία για να δικαιολογήσει την ύπαρξή της έστω και στα χαρτιά εκπόνησε ένα πενταετές επιχειρησιακό σχέδιο και ετοίμασε για να υπάρχει μια αίτηση άδειας αερομεταφορέα..."
Γι αυτό σάς λέω. Δεν πρόκειται για Ασφαλιστικό Σύστημα. Δεν πρόκειται για Κράτος.
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ.
ΥΓ
Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2006
.
1 σχόλιο:
Ολυμπιακη
ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΒΙΖΙΤΟΥΔΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΩΝ-ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΠΝΙΞΙΜΟ ΣΤΗ ΦΑΛΚΟΝΕΡΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ..ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ;ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ,ΑΝΕΡΓΟΙ,ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΙ;
Η ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ-ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΧΟΛΕΡΑ
Δημοσίευση σχολίου