ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΕΠΙ ΝΟΜΙΚΟΥ, ΚΑΙ ΕΠΙ ΗΘΙΚΟΥ
Ο "πεζόδρομος" μπροστά στο Μακεδονία Παλλάς, στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης,
τηνπροηγούμενη Κυριακή αργά το απόγευμα (περισσότερα αύριο)
τηνπροηγούμενη Κυριακή αργά το απόγευμα (περισσότερα αύριο)
.
Ένα πάρα πολύ δυσάρεστο συμβάν με κράτησε μακριά από το blog "ΟΙ ΚΑΦΕΛΛΟΙ" για μερικές μέρες. Πριν επανέλθω με τις νέες φωτογραφίες που μού στείλατε (και σάς ευχαριστώ), είναι απαραίτητο να κάνω ένα τριπλό σχόλιο, με αφορμή την ενδιαφέρουσα και έντονη συζήτηση που έγινε εδώ, σε σχέση με το αν αυτό εδώ το blog (οι Κάφελλοι) παραβιάζει προσωπικά δεδομένα, και αν εγώ προσωπικά διαπράττω κάποιο ειδεχθές ηθικό έγκλημα ενάντια στους κακόμοιρους συμπολίτες μου που δεν έχουν πού να παρκάρουν (ή, όπως είπε κάποιος, που "δεν έχουν λεφτά να πληρώσουν πάρκιγκ" - έχουν όμως για να κινούν αμαξάρα λαμπερή, ολοκαίνουργια, και χλιδάτη):
ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ:
Επειδή φωτογραφίζω τα ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ σταθμευμένα αυτοκίνητα, και μάλιστα ΜΟΝΟ αυτά που ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ ή που ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΡΑΜΠΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΗΡΩΝ, και μάλιστα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ "ΚΑΦΕΛΛΩΝ", με κατηγορείτε για Φακελωτή, για αυτόκλητο Εισαγγελέα, και για εθελοντή καταδότη της αστυνομίας (που σιγά και να μην καίγεται για το όλο θέμα, έχει με άλλα πιό "σοβαρά" ζητήματα ν' ασχοληθεί από το να τακτοποιήσει τη ζούγκλα των δρόμων... ειρωνικά το λέω, εννοείται)
Απαντώ: Επιτέλους, ρε παιδιά, απ΄ό,τι ξέρω η Χούντα έπεσε το 1974. Δεν είναι πιά καιρός ν' αποβάλετε τα αντιχουντικά σας αντανακλαστικά;;;;
Αντιπροτείνετε "να ζητήσεις από ένα περιπολικό να έρθει και να απομακρύνει ΟΛΑ τα παρανόμως σταθμεύοντα αυτοκίνητα"
Εδώ πιά, λυπάμαι, αλλά με κάνετε ν' αναρωτιέμαι σε ποιάν χώρα και σε ποιάν χωροχρονική πραγματικότητα ζείτε.
Ακόμα όμως κι αν κάτι τέτοιο ήταν αντικειμενικά εφικτό, αν υποθέσουμε ότι η Τροχαία ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ και ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ, αν την καλούσα, δεν θα μού έφτανε όχι μία, όχι εφτά, αλλά ούτε εφτά χιλιάδες ζωές για να "ασχοληθώ" με ένα ασήμαντο ποσοστό Καφέλλων. Ούτε μπορώ, αλλά ούτε και θέλω όμως κάτι τέτοιο, γιατί ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. Αυτό που θέλω είναι να ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΩ τους Κάφελλους, δεν μού λεει τίποτα να φάνε ένα πρόστιμο χωρίς να καταλάβουν το γιατί .
ΕΠΙ ΝΟΜΙΚΟΥ:
... στο αρθ.2 του ν.2472/97 (Περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα) σαν “Ευαίσθητα δεδομένα”, ορίζονται τα δεδομένα που αφορούν στη φυλετική ή εθνική προέλευση, στα πολιτικά φρονήματα, στις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις, στη συμμετοχή σε συνδικαλιστική οργάνωση, στην υγεία, στην κοινωνική πρόνοια και στην ερωτική ζωή, στα σχετικά με ποινικές διώξεις ή καταδίκες, καθώς και στη συμμετοχή σε συναφείς με τα ανωτέρω ενώσεις προσώπων.
Χωρίς να θέλω να σας κουράσω επιτρέψτε μου και πάλι να αναφερθώ σε απόσπασμα απόφασης της Αρχής (αριθ.44/04) όπου απορρίπτεται σαν αβάσιμη σχετική καταγγελία (....λαμβανομένου υπ’ όψιν ότι η λήψη των φωτογραφιών έγινε σε δημόσιο χώρο και με αυτές δεν αποκαλύπτεται καμία πτυχή της φυσικής κατάστασης της προσφεύγουσας ούτε προσβάλλεται η προσωπικότητά της ....)
ΣΗΜ Η φωτο έδειχνε την καταγγέλουσα ,τραβήχτηκε χωρίς την συγκατάθεσή της και κατατέθηκε σε κάποιο Δημοτικό Συμβούλιο
Γι αυτά τα “ευαίσθητα” κάνω αγώνα και τσακώνομαι κάθε μέρα για την προάσπισή τους.
Ας μην φτάνουμε όμως σε ακρότητες...
(από σχόλιο της Aqua , που προφανώς είναι νομικός)
ΕΠΙ ΗΘΙΚΟΥ:
...τα παράνομα ζευγάρια και οι γιοταχίδες δεν είναι (είμαστε) οι μόνοι με δικαιώματα σε τούτο τον κόσμο. Και ο ανάπηρος έχει πολλά. Και η μαμά με το καροτσάκι επίσης. Και τουλάχιστον στην περίπτωση του ανάπηρου όταν του στερείς το δικαίωμα να κυκλοφορήσει (παύλα επικοινωνήσει παύλα αυτοεξυπηρετηθεί) του στερείς το δικαίωμα να ΖΕΙ.
(από σχόλιο του Nuntius)
.
Ένα πάρα πολύ δυσάρεστο συμβάν με κράτησε μακριά από το blog "ΟΙ ΚΑΦΕΛΛΟΙ" για μερικές μέρες. Πριν επανέλθω με τις νέες φωτογραφίες που μού στείλατε (και σάς ευχαριστώ), είναι απαραίτητο να κάνω ένα τριπλό σχόλιο, με αφορμή την ενδιαφέρουσα και έντονη συζήτηση που έγινε εδώ, σε σχέση με το αν αυτό εδώ το blog (οι Κάφελλοι) παραβιάζει προσωπικά δεδομένα, και αν εγώ προσωπικά διαπράττω κάποιο ειδεχθές ηθικό έγκλημα ενάντια στους κακόμοιρους συμπολίτες μου που δεν έχουν πού να παρκάρουν (ή, όπως είπε κάποιος, που "δεν έχουν λεφτά να πληρώσουν πάρκιγκ" - έχουν όμως για να κινούν αμαξάρα λαμπερή, ολοκαίνουργια, και χλιδάτη):
ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ:
Επειδή φωτογραφίζω τα ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ σταθμευμένα αυτοκίνητα, και μάλιστα ΜΟΝΟ αυτά που ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ ή που ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΡΑΜΠΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΠΗΡΩΝ, και μάλιστα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ "ΚΑΦΕΛΛΩΝ", με κατηγορείτε για Φακελωτή, για αυτόκλητο Εισαγγελέα, και για εθελοντή καταδότη της αστυνομίας (που σιγά και να μην καίγεται για το όλο θέμα, έχει με άλλα πιό "σοβαρά" ζητήματα ν' ασχοληθεί από το να τακτοποιήσει τη ζούγκλα των δρόμων... ειρωνικά το λέω, εννοείται)
Απαντώ: Επιτέλους, ρε παιδιά, απ΄ό,τι ξέρω η Χούντα έπεσε το 1974. Δεν είναι πιά καιρός ν' αποβάλετε τα αντιχουντικά σας αντανακλαστικά;;;;
Αντιπροτείνετε "να ζητήσεις από ένα περιπολικό να έρθει και να απομακρύνει ΟΛΑ τα παρανόμως σταθμεύοντα αυτοκίνητα"
Εδώ πιά, λυπάμαι, αλλά με κάνετε ν' αναρωτιέμαι σε ποιάν χώρα και σε ποιάν χωροχρονική πραγματικότητα ζείτε.
Ακόμα όμως κι αν κάτι τέτοιο ήταν αντικειμενικά εφικτό, αν υποθέσουμε ότι η Τροχαία ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ και ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ, αν την καλούσα, δεν θα μού έφτανε όχι μία, όχι εφτά, αλλά ούτε εφτά χιλιάδες ζωές για να "ασχοληθώ" με ένα ασήμαντο ποσοστό Καφέλλων. Ούτε μπορώ, αλλά ούτε και θέλω όμως κάτι τέτοιο, γιατί ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. Αυτό που θέλω είναι να ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΩ τους Κάφελλους, δεν μού λεει τίποτα να φάνε ένα πρόστιμο χωρίς να καταλάβουν το γιατί .
ΕΠΙ ΝΟΜΙΚΟΥ:
... στο αρθ.2 του ν.2472/97 (Περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα) σαν “Ευαίσθητα δεδομένα”, ορίζονται τα δεδομένα που αφορούν στη φυλετική ή εθνική προέλευση, στα πολιτικά φρονήματα, στις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις, στη συμμετοχή σε συνδικαλιστική οργάνωση, στην υγεία, στην κοινωνική πρόνοια και στην ερωτική ζωή, στα σχετικά με ποινικές διώξεις ή καταδίκες, καθώς και στη συμμετοχή σε συναφείς με τα ανωτέρω ενώσεις προσώπων.
Χωρίς να θέλω να σας κουράσω επιτρέψτε μου και πάλι να αναφερθώ σε απόσπασμα απόφασης της Αρχής (αριθ.44/04) όπου απορρίπτεται σαν αβάσιμη σχετική καταγγελία (....λαμβανομένου υπ’ όψιν ότι η λήψη των φωτογραφιών έγινε σε δημόσιο χώρο και με αυτές δεν αποκαλύπτεται καμία πτυχή της φυσικής κατάστασης της προσφεύγουσας ούτε προσβάλλεται η προσωπικότητά της ....)
ΣΗΜ Η φωτο έδειχνε την καταγγέλουσα ,τραβήχτηκε χωρίς την συγκατάθεσή της και κατατέθηκε σε κάποιο Δημοτικό Συμβούλιο
Γι αυτά τα “ευαίσθητα” κάνω αγώνα και τσακώνομαι κάθε μέρα για την προάσπισή τους.
Ας μην φτάνουμε όμως σε ακρότητες...
(από σχόλιο της Aqua , που προφανώς είναι νομικός)
ΕΠΙ ΗΘΙΚΟΥ:
...τα παράνομα ζευγάρια και οι γιοταχίδες δεν είναι (είμαστε) οι μόνοι με δικαιώματα σε τούτο τον κόσμο. Και ο ανάπηρος έχει πολλά. Και η μαμά με το καροτσάκι επίσης. Και τουλάχιστον στην περίπτωση του ανάπηρου όταν του στερείς το δικαίωμα να κυκλοφορήσει (παύλα επικοινωνήσει παύλα αυτοεξυπηρετηθεί) του στερείς το δικαίωμα να ΖΕΙ.
(από σχόλιο του Nuntius)
.
14 σχόλια:
Σήμερα μου ήρθαν τα αυτοκολλητάκια ;-)
Καλή αρχή! Αλλά τί να τα κάνεις ψιψίνα, εκεί στας εξοχάς;;;;
Σ;)))
Θα τα έχω στην τσάντα μου κάθε που κατεβαίνω βόλτα στο κέντρο ;-)
Επειδή τα ένθεν και ένθεν επιχειρήματα έχουν εξαντληθεί, και έχει διαπιστωθεί η διαφωνία περί του πρακτέου, θα μου επιτρέψετε να κλείσω τον κύκλο της δικής μου παρουσίας σε όλα αυτά.
Πριν όμως αποσυρθώ θα ήθελα να καταθέσω μερικές σκέψεις και ο καθένας και η καθεμία ας τις επεξεργαστεί κατά το δοκούν.
1. Υπάρχουν κακομαθημένοι και εαυτούληδες που με την συμπεριφορά τους πνίγουν συνανθρώπους τους και τους στερούν ακόμα και το δικαίωμα να ζουν. Μια συνηθισμένη, όχι όμως η μοναδική εκδήλωση αυτής της άθλιας συμπεριφορά τους, είναι η αναίτια παράνομη στάθμευση.
2. Υπάρχει ένα σοβαρότατο πρόβλημα με τους χώρους στάθμευσης και την εξυπηρέτηση εν γένει των πολιτών στα μεγάλα αστικά κέντρα, αλλά και στις κωμοπόλεις με τους γοργούς ρυθμούς αστικοποίησης.Οι πόλεις αναπτύσσονται οριζόντια και κατακόρυφα (πολυόροφα κτήρια) χωρίς να προβλέπονται οι αναγκαίες υποδομές, ή χωρίς να υποχρεώνονται να διαθέτουν τις αναγκαίες υποδομές, για λόγους καθαρά αισχροκερδείς, οι κατασκευαστές αλλά και οι αγοραστές αυτών των χώρων, είτε πρόκειται για πολυκατοικίες είτε πρόκειται για επαγγελματικούς χώρους. Συναφές είναι το θέαμα της πεζοδρόμησης οδών, ή μονοδρόμησής τους, όπου δήμοι ή τοπικοί εξουσιαστές, αποφασίζουν και επιβάλλουν ρυθμίσεις, χωρίς να έχουν από πριν σχεδιάσει λύσεις για τα προβλήματα που αναφύονται ή που πρόκειται να αναφυούν.
3. Υπάρχουν άνθρωποι ευαίσθητοι, που θα ήθελαν να αλλάξουν τα πράγματα και να σταματήσει όλη αυτή η αθλιότητα και ψάχνουν να βρουν λύση, δρώντες «εδώ και τώρα». Μια τέτοια λύση που προτείνεται είναι να φωτογραφίζονται οι παρανομούντες και να δημοσιεύονται οι παραβάσεις τους στο διαδίκτυο.
4. Υπάρχουν άνθρωποι εξίσου ευαίσθητοι με τους προηγούμενους, που ισχυρίζονται ότι η πιο πάνω ενέργεια, αφενός ΜΕΝ δεν λύνει κανένα από τα προβλήματα και άρα είτε γίνει είτε δεν γίνει, μας αφήνει αδιάφορους,
αφετέρου ισχυρίζονται ότι:
α. Οι κακομαθημένοι εξυπνάκηδες και εαυτούληδες πιθανόν να μην μάθουν ποτέ ότι το αυτοκίνητό τους ποζάρει στο διαδίκτυο, ή και αν το μάθουν, το πιθανότερο θα αδιαφορήσουν, αφού μια ζωή αυτό κάνουν.
β. οι απρόσεκτοι, και ευαίσθητοι άνθρωποι θα ντραπούν, αλλά θα αναρωτηθούν πώς μπορούν να λύσουν το πραγματικό τους πρόβλημα που για παράδειγμα μπορεί ήταν ότι χρειάστηκε να μεταφέρουν έναν ασθενή στο γιατρό επειγόντως και δεν είχαν άλλη δυνατότητα.
γ. Οι υπεύθυνοι για όλο αυτό το χάλι μένουν στο απυρόβλητο. Η καθ’ ύψος και κατά πλάτος άναρχη ανάπτυξη των πόλεων, αποτέλεσμα της επίσης άναρχης ανάπτυξης και του ευκαιριακού πλουτισμού, ουδεμία επίπτωση έχουν ή θα έχουν και θα συνεχίζουν ακάθεκτοι το «θεάρεστον» έργο τους.
δ. Μέσα από αυτή τη διαδικασία της διαδικτυακής καταγγελίας των «παρανομούντων», ο πολύς κόσμος εκπαιδεύεται στο :
i. Να αυτοδικεί
ii. Να αγνοεί θεσμοθετημένους φορείς που έχουν την αρμοδιότητα να επέμβουν.
iii.Να καταδικάζει, σε ποινές ξεπερασμένες ως πλήττουσες την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, όπως είναι η διαπόμπευση και να αποδέχεται την ύπαρξη τέτοιων ποινών.
Γιατί βέβαια ας μη φανταστούμε ότι κάποιος ή κάποιοι που θα αποδεχτούν σαν αυτονόητες την αυτοδικία και την διαπόμπευση, θα σταματήσουν στο παράνομο παρκάρισμα και δεν θα τις «επιβάλλουν» και σε άλλα «αδικήματα».
Ας σημειωθεί ότι, μέσα στο χρόνο, αν αναπτυχθεί έντονα η αδιαφορία στο τι σημαίνουν ανθρώπινη αξιοπρέπεια και σεβασμός της προσωπικότητας του άλλου, είναι πολύ πιθανόν να την επεκτείνει και σε άλλες οικογενειακές και κοινωνικές δραστηριότητες. (πχ, απόρρητο αλληλογραφίας, απόρρητο επικοινωνιών, απόρριψη της ιδέας ότι το παιδί ΤΟΥ/ΤΗΣ και η γυναίκα ΤΟΥ/αντρας ΤΗΣ, έχουν δικαίωμα στην προσωπική ζωή κλπ κλπ).
iv. Να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για διαμόρφωση βάσεων δεδομένων, που θα είναι άγνωστο ποιος τις έχει στην κατοχή του, πώς τις διαχειρίζεται κα που διαθέτει τα αποτελέσματα των επεξεργασιών τους.
v. Να εκπαιδευτεί ώστε να αποδέχεται σαν επίσης αυτονόητο, αν όχι αναγκαίο τον ΜΕΓΑΛΟ ΑΔΕΛΦΟ.
Αν λοιπόν όλα αυτά έχουν έτσι, και βάζω το αν, γιατί μπορεί και να έχω κάνει κάποιο σφάλμα στην ανάλυσή μου, και αν το ΜΟΝΟ κέρδος από τη δημοσίευση των φωτογραφιών θα είναι η αγανάκτηση κάποιων ήδη ευαίσθητων ανθρώπων, που θα ήθελαν να μην παρανομούν, αλλά δεν έχουν άλλη επιλογή,
αξίζει τον κόπο να στραφεί η δυναμική μας, όλων των πολιτών που αισθάνονται «ενεργοί», προς αυτή την κατεύθυνση, ή θα άξιζε να τεθούν ΟΛΑ τα προβλήματα στο τραπέζι των συζητήσεων και με νηφαλιότητα να αναζητηθούν τα ΑΙΤΙΑ όλων αυτών των συμπεριφορών και αυτά να επιχειρήσουμε με τη δύναμη του ΔΗΜΟΥ των ενεργών Πολιτών, να διορθώσουμε;
Θέλω να πιστεύω ότι με τα παραπάνω δεν κούρασα πολύ, και ότι συμβάλω στο γενικότερο προβληματισμό.
Εξυπακούεται ότι ζητώ συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου, και ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Καλημέρα Μάρκο, απόλυτα σεβαστές οι απόψεις σου. Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε, αλλά τελικά νομίζω μόνο στο θέμα του πόσο επικίνδυνη είναι για τις ατομικές ελευθερίες η δημιουργία ενός τέτοιου αρχείου, σε σχέση με τα θετικά αποτελέσματα που θα μπορούσε να έχει.
Η διαφορά μας νομίζω είναι ότι ζυγίζοντας τα δεδομένα, και αντίθετα με σένα, εγώ θεωρώ ότι η πιθανότητα να βγει κάτι θετικό μέσα από αυτήν την διαδικασία (των αυτοκόλλητων που γράφουν "είμαι γάιδαρος' και της φωτογράφισης και της δημοσίευσης, πες την αν θέλεις 'διαπόμπευση"), βαραίνει πολύ περισσότερο από τις ανησυχίες σου (που, επαναλαμβάνω, τις συμμερίζομαι σε έναν βαθμό).
Καλό Σαββατοκύριακο
Σ;)
"Καπετάνιε" λυπάμαι αλλά μετά από τους βαρύτατους προσωπικούς χαρακτηρισμούς σου εναντίον μου και τον τρόπο που φέρθηκες απέναντί μου, και μάλιστα επανειλημμένα, δεν θα διαβάσω καν το σχόλιό σου. Δεν έχω καμμιά διάθεση ούτε κανέναν λόγο να χαλαστώ πρωί πρωί. Ό,τι είχαμε να πούμε το είπαμε διεξοδικά, και σε πολλά διαφορετικά μέρη, που όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να ψάξουν και να τα βρουν.
Δεν σβήνω λοιπόν το σχόλιο, ποτέ μου δεν έχω σβήσει σχόλιο, αλλά θέλω να ξέρουν και οι υπόλοιποι ότι δεν πρόκειται να το διαβάσω.
Παιδιά - να κάνω μια - απόπειρα - πυροσβεστικού σχολίου? Τα σχόλια του Μαρκου πολύ έυστοχα (σε θεωρητικό επίπεδο)- και για τον εθισμό σε αυτοδικία (τι έγινε στην ΜΒ με την δημοσίευση στην εφημερίδα των ονομάτων καταδικασμένων απο δικαστήρια παιδεραστών) και για την αγνόηση θεσμικών φορέων και για την πρακτική δυσκολία να παρακάρει κάποιος (κι αν αυτός που παρκάρει παράνομα ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΝΑΠΗΡΟΣ?).Θα τείνω ομως να συμφωνήσω με τον Μαυρο Γάτο, επι της ουσίας - με βάση την απλή σύγκριση μεταξύ της πραγματικής "ποινής" (που δεν είναι διαπόμπευση - είναι οι φωτογραφίες των αυτοκινήτων τους σε ένα μπλόγκ που διαβάζουν 100 - 200 ? άτομα την μέρα) και με το χιουμοριστικό αυτοκόλλητο..
Αγαπητέ Χρίστο από τη μεριά μου δεν υπάρχει καμμιά πυρκαγιά. Απλά δήλωσα ότι δεν μπορώ να αναλώνομαι σε αντιπαραθέσεις που δεν είναι πιά ιδεολογικές, αλλά προσωπικές... Ευχαριστώ πάντως για την παρέμβαση.
Και μιά και απ΄ό,τι ξέρω τελευτταία ζεις στο Amsterdam, θα σού ζητήσω κάτι: πάρκαρε αν θέλεις σ εένα σημείο που να εμποδίζεις τους πεζούς να περάσουν, και στάσου δίπλα στο αυτοκίνητο να δεις τί θα γίνει (αν προλάβεις να βγεις από το αυτοκίνητο). Στείλε μου το υλικό, φωτογραφίες και το τί άκουσες από τους περαστικούς. ¨Ετσι για να συγκρίνουμε το επίπεδο κοινωνικής εγρήγορσης των δύο χωρών, της Ολλανδίας και της Καφελλίας...
Σοβαρά το λέω! μπορείς να το κάνεις;;;
Καλό Σ-Κ
Μαύρε Γάτε
Συμφωνώ με την προσπάθεια σας και με τον τρόπο που γίνεται. Μακάρι όλοι οι πολίτες να είχαν τέτοιες ευαισθησίες. Μακάρι η προσπάθεια σας να αγγίξει, έστω και στο ελάχιστο, την κρατική μηχανή. Η κατάσταση στις μεγάλες πόλεις είναι ανυπόφωρη. Το τρελό είναι ότι ακόμα κι΄εδώ στο χωριό, ή και στην πόλη του Αγίου Νικολάου (πληθυσμό περίπου 12.000) γίνονται τα ίδια και χειρότερα. Εδώ, στην τοπική εφημερίδα "ανατολή", έχουν δημοσιευτεί φωτογραφίες με αυτοκίνητα που είχαν παρκάρει στο πεζοδρόμιο και είχαν κλείσει την πρόσβαση στους πεζούς. Ακόμη έχουν δημοσιευτεί στον ιστοχώρο τοπικού ραδιοφωνικού σταθμού.
Εννοείται αγόρι μου ότι έχεις δίκιο. Καλά κάνεις και άσε να σε λένε χαφιέ. Δηλαδή αν δω εμπόριο ναρκωτικών να μην το καταγγείλω για να γίνω χαφιές; Αν δω να μη χωράει μια μαμά ή ένας γέροντας να περάσει να μην το καταγγείλω; Είμαστε καλά; Ας ξεχάσουμε το χαφιεδισμό και ας κοιτάξουμε λίγο την ηθική διάσταση. Ακόμα και ο φτωχός που δεν έχει να παρκάρει όχι μόνο δε με νοιάζει πού θα το χώσει το αυτοκίνητό του, αλλά αν θέλει να πάει στην παραλία ειδικά => για βόλτα, ας πάρει το λεωφορείο ή ας περιμένει να παρει το μετρό. Όσοι σε χτυπούν είναι όσοι έμαθαν μέσα στη γαϊδουριά να παρκάρουν όπου γουστάρουν. Ας χρησιμοποιήσουμε ή ταξί ή λεωφορείο ή αυτοκίνητο, αλλά να πάει σε μέρος που να μην ενοχλεί κανέναν.
Η δημοκρατία στηρίζεται στο σεβασμό και δεν προτίθεμαι να σεβαστώ όποιον καταπιέζει εμένα ή άλλο συνάνθρωπό μου.
Φίλε Δείμο, δεν αμφισβητώ τα κίνητρα των επικριτών μου. Αλλά εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι οι ανησυχίες τους, που έχουν να κάνουν με το θέμα των προσωπικών δεδομένων, είναι ΣΧΕΤΙΚΑ ασήμαντες μπροστά στην αθλιότητα της κατάστασης στους δρόμους και στα πεζοδρόμια των πόλεών μας... και στην ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΓΚΗ να κάνουμε κάτι, ό,τι μπορεί ο καθένας.
Καλησπέρα!
Λοιπόν - μου δίνεις την ευκαιρία να μιλήσω για την πόλη που ζω - το Αμστερνταμ. Λοιπόν, οι οδηγοί αυτοκινήτων είναι οι καλύτερα συμπεριφερόμενοι σε πεζούς - έχω δει τρακάρισμα από την προσπάθεια οδηγού να σταματήσει μπροστα σε πεζό που του κάπνισε ξαφνικά να περάσει από διάβαση. Το φοβερό ήταν μετά, ΟΥΤΕ που σκέφτηκε να κατηγορήσει τον πεζό - απλώς απλά και ταπεινά παραδέχθηκε το λάθος του. (Το πρόβλημα είναι τα ποδήλατα - τα οποία όντως είναι ανεξέλεκτα - δεν υπακούουν κανόνες οδικής κυκλοφορίας, τα οδηγούν στο πεζοδρομιο και σε κάνουν να κινδυνεύεις συνέχεια Εγω δεν έχω ουτε αυτοκίνητο ούτε ποδήλατο - όπως ουτως ή άλλως χάνω!) Πάντως το Αμστερνταμ ειναι καλό παράδειγμα με τη σχιζοφρενική συμπεριφορά των κατοίκων του ανάλογα με το αν οδηγούν ποδήλατο ή αυτοκίνητο, ότι ΔΕΝ ειναι θέμα νοοτροπίας, ούτε νόμων - αλλά καθαρά εφαρμογής τους. Οπως σωστά λέει ο Μαυρος Γατος, οι δοηγοί αυτοκινήτων οδηγούν σαν κότες, γιατί τρέμουν την αστυνομία συνέχεια - αν παρκάρεις παράνομα το αυτοκίνητο έχει σηκωθεί σε χρόνο dt - αν οδηγάς ποδήλατο παράνομα κανείς δεν σε ακουμπά ,και έχουν προσαρμόσει την οδική συμπεριφορά τους αντίστοιχα...Αυτοκίνητο δεν έχω όμως για να κάνω το πείραμα! Καλη μέρα!
Δημοσίευση σχολίου