22 Φεβ 2012

Το ΧΕΡΟΥΒΕίΜ



Στη γωνία του μονοπατιού, στο δασάκι, τον περίμενε ένα Χερουβείμ.

- Αφίππευσε, του είπε, με απαλή, αγγελική, αλλά κάπως μεταλλική φωνή- κι ήταν, χωρίς καμμιά αμφιβολία, διαταγή.
- Τί είσαι; Ρώτησε εκείνος έκπληκτος. Καρναβάλι;
- Ο έχων οφθαλμούς ειδέτω, και ο έχων νου, νοείτω, απάντησε το Χερουβείμ. Άγγελος Κυρίου ειμί, κατελθών εξ Ουρανού, και ήλθον μετά Πύρινης Ρομφαίας εξελέγξειν σε, αμαρτωλέ, δια τας πολλάς σου αμαρτίας.
Κρατούσε πράγματι ένα μεταλλικό πράγμα σαν σπαθί, που έβγαζε φλόγες, και το έστρεψε πάνω στον έκπληκτο ποδηλάτη.
- Άκου να σού πω φιλαράκο, αν είσαι μασκαράς είσαι πολύ πετυχημένος, κι αν δεν είσαι δεν ξέρω από ποιο τρελλοκομείο το έσκασες, αλλά πάρε την γκουμούτσα σου από μπροστά μου γιατί θα στην χώσω στα πούπουλα και θα γίνεις κοτόπουλο μπάρμπεκιου.
- Αμαρτωλέ, ουκ εισί ο Παπαδόπουλος Γεώργιος του Ιωάννου και της Μαρίας, Ορθόδοξος έτι Χριστιανός, βαπτισθείς προ αμνημονεύτων εις Ιερόν ναόν Αγίου Ονουφρίου Κάτω Σκυλιτσίου, υπό του Μακαριστού Πατρός Ακακίου, Θεός σχωρέστον;
- Α, τώρα μάλιστα. Ώστε ξέρεις και τ’ όνομά μου. Ρε Χρήστο εσύ είσαι; Κόψε την πλάκα, σε κατάλαβα. Ομολογώ πως με ξεγέλασες για λίγο, μπαμπέση άντρα.
- Σιωπή, Αμαρτωλέ! Αρνείσαι ότι αμέλησες τον εκκλησιασμόν σου και την εξομολόγησίν σου, ότι παρέβης τας Εντολάς του Κυρίου Ημών Σαβαώθ, ότι έλαβες το όνομα Του εν τω στόματί σου επί ματαίω, ότι καθύβρισας Αυτόν εν μέθη διατελών, ότι αμφισβήτησες την Ύπαρξίν Του, και, έσχατον μεν, ουκ έλασσον δε, ότι διήγαγες έκφυλον σεξουαλικόν βίον, εκτός του Μυστηρίου του Γάμου;
- Κοίτα να δεις ρε Χρηστάκο, αυτόν τον Σάββα που ανέφερες δεν τον ξέρω, αλλά αν τον έβρισα ποτέ καλά θα τού ‘κανα, δε μού ακούγεται και πολύ σόι. Κι η αλήθεια είναι πως δεν ήμουν και τόσο φρόνιμο παιδί σεξουαλικώς - αλλά στο κάτω κάτω, όλα έγιναν μεταξύ συναινούντων ενηλίκων, consenting adults, you know, και μη φανταστείς και τίποτα το τρομερό πια. Εκτός κι αν σού σφύριξε η τρελλάρα η τέως μου τις φαντασιώσεις της για απιστίες που ΔΕΝ της έκανα, σκύλιασε να μ’ εκδικηθεί που δεν την παντρεύτηκα, η σάικο. Πω πω Θε μου τί γλύτωσα. Τεσπά, δεν ξέρω τι λέει αυτός ο - πώς τον είπες- Σάββας-ωθ, αλλά, μα το Γιόγκ-Σοθώθ, η γιαγιά μου η Έλενα έλεγε «παιδάκι μου, όπως τη βρίσκει ο καθένας» και δεν του πέφτει κανένας λόγος του Κυρίου αυτού, όποιος κι αν είναι.
- Ουκ ειμί "Χρηστάκος" τις, ανόητε- Χερουβείμ του Κυρίου Ημών Σαβαώθ ειμί, και συ Αμαρτωλός ει και Ασεβής διπλή μερίς, και θα τιμωρηθείς Νύν και Αεί εις τας πικράς φλόγας της Κολάσεως. Πώς ελάλησας όμως; «Η γιαγιά μου η Έλενα»; Ουκ ελέγετο Περιστέρα Καρασουμελίδου η γιαγιά σου;
- Όχι βρε Καραγκιόζη, δεν ελάλησα ακόμα, Έλενα Ακρίτα ελέγετο, κι έγραφε στον Ταχυδρόμο, το περιοδικό, you know;
Το Χερουβείμ έμεινε για λίγο άφωνο και ακίνητο.
- Έλα, Παράδεισος εκεί; είπε τελικά. Ακούει το Κέντρο; Πάλι με στείλατε σε λάθος άτομο βρε άχρηστοι, απλή συνωνυμία ήταν. Απεμπλέκομαι άμεσα. Όβερ.

Γύρισε και κοίταξε τον άλλο με πύρινο βλέμμα.
- Θα τα ξαναπούμε εμείς οι δύο, εξυπνάκια.

Είπε, κι εξαφανίστηκε,
εν Χορδαίς και Νεφέλαις.


μ

*κοινοοιήστε ελεύθερα στο fb αλλά παρακαλώ μην αναδημοσιεύσετε χωρίς αναφορά της πηγής και χωρίς ενημέρωσή μου.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι πήγες να πάθεις!

ο Θεός σε γλύτωσε!

Ανώνυμος είπε...

και, χαίρομαι που πρόσεξες οτι κάποιοι σερβίρουν τα δικά σου posts ως δικά τους.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Άψογοοος...

Μαύρος Γάτος είπε...

Ανώνυμε/η ΔΕΝ το πρόσεξα! Πες μου σε παρακαλώ μ' ενδιαφέρει πάρα πολύ.

Δείμο Σ;-)

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν
υπάρχει ενα προφιλ που αναρτούσε τα δικά σου posts.
το περίεργο ειναι οτι σε κάποια φάση πριν δεκα περίπου μερες το ειχες κανει add ως επαφή.
μυστυρίως, είδα οτι το έκανες πάλι add πριν λίγες μέρες.
Δεν ξέρω τι γίνεται, εγω πάντως, που τον έκανα accept με διαφορά λίγων λεπτών από σένα,

τον έσβησα, γιατι το θεώρησα από απαράδεκτο μέχρι ύποπτο.
πως εσύ δεν το είδες,
που τόσο παρατηρείς
δεν ξέρω.

βασικά μου έφερε ή σε κάποιον που σε ζηλεύει ή σε γυναίκα, "ακουτούπωτη" να πω; "που δεν την προτίμησες" να πω; κάτι κάτι.

απλώς έχε το νου σου γιατί ωραίο δεν είναι.

άλλα δε λέω (και μη με πάρεις τηλέφωνο).

Μαύρος Γάτος είπε...

Πώς να πάρω τηλέφωνο; Δεν ξέρω ποιός είσαι (υποψιάζομαι, βέβαια)
Πες μου όμως ποιό είναι αυτό το προφίλ γιατί αλλιώς τί νόημα έχει, μη με βάλεις να σκάσω στο ψάξιμο; Σ:-)