26 Φεβ 2007

ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ BLOG ΜΟΥ 'ΟΙ ΚΑΦΕΛΛΟΙ (ΚΑΦ.ΡΟΙ ΕΛΛ.ΗΝΑΡΑΔΕΣ Ο.ΔΗΓΟ.Ι)"!!!

.

Άραγε να είναι ΑΥΤΟΣ ο ευγενικός κύριος ο μηνυτής;;;;;


Ή μήπως αυτός ο διπλοπαρκαρισμένος πάνω στη διάβαση;


Ή μήπως κανένας από αυτούς;;;;;



Μπα, μάλλον αυτός εδώ θα είναι...

αλλά αυτήν την έστειλε ο Jim_Hellas,
αυτόν να πιάσετε, Κύριε Εισαγγελεύ...


Λεπτομέρειες για την ΔΗΘΕΝ μήνυση δείτε εδώ

(ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ υπάρχει καμμιά ΑΛΗΘΙΝΗ μήνυση (σκέψου πόσο θράσος θα απαιτούσε κάτι τέτοιο), παρά μόνο μια χιουμοριστική
διαβάστε την, ίσως να γελάσετε, ίσως να κλάψετε με τα χάλια μας,
αλλά σίγουρα θα μάθετε την ακριβή ετυμολογία της λέξης "Κάφελλος"...)

.

5 σχόλια:

αμμος είπε...

Συγχαρητήρια! Μόλις γίνατε ήρωας διηγήματος.

Lion είπε...

Τι μαρκα τσιγαρα καπνιζεις ειπαμε; :-)

Νομιζεις οτι θα γλυτωσεις τις (αληθινες) μυνησεις, αν τολμησεις και κανεις κατι παραπανω απο το να τους φωτογραφιζεις;

Ξερεις μαλλον καλυτερα απο μενα, οτι αυτου του ειδους οι τυποι δεν ανεχονται καν την υπονοια κριτικης.

Μαύρος Γάτος είπε...

Άμμο μου φοβερός! Θα το διαβάζω στη φυλακή Σ;))))

Καπετάνιε μου ένας φίλος μου το σαββατοκύριακο κόλλησε ένα αυτοκόλλητο στον πεζόδρομο τηςπαραλίας και ο Κάφελλος του΄όρμηξε! Ευτυχώς παρενέβησαν περαστικοί και πρόλαβαν τα χειρότερα. Εγώ προσωπικά είμαι κατά των χαραγμάτων, ξεφουσκωμάτων, ζημιών γενικώς. Ο Κάφελλος είναι σχετικα΄αθώος! Απλά μέσα στο μυαλό του δεν είναι καταγεγραμμένη η έννοια 'πεζόδρομος" "πεζοδρόμιο" 'ράμπα για καροτσάκια'. Αν τού το μάθεις, με ένα αυτοκόλλητο, με μια φωτογραφία, θα καταλάβει. Την επόμενη φορά θα το ξανασκεφτεί πρινπαρκάρει σαν Κάφελλος.

Για αυτόν τον λόγο δημιούργησα το blog των Κάφελλων. Παρόμοιες πρωτοβουλίες ξεφύτρωσαν αρκετές τελευταία (τα link τυς υπάρχουν στους Κάφελλους), κι αυτό σίγουρα δεν είναι τυχάιο: Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΑΚΡΑ.

YO!Reeka's είπε...

χαχαχαχαχαχα δεν σε πιστεύω
α παλαλούμαι μετ' εσέ!

sadosadist είπε...

Πόδια και μετρό. Που να μας κάτσει η καφρίλα στο λαιμό με τέτοιους κάφελλους!!!