16 Φεβ 2007

Η ΚΙΝΕΖΑ ΜΑΦΙΑ ΤΗΝ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟΝ ΜΑΥΡΟ ΓΑΤΟ! (ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΞΑΝΘΙΑ...)

.
Μετά το χτεσινό μου σχόλιο για τα spam της Κινέζας Μαφίας, πήρα σήμερα (χωρίς πλάκα) ένα email με την ακόλουθη φωτογραφία και τα εξής κινέζικα:

Υποθέτω πως πρόκειται για ερωτική εξομολόγηση, αν κρίνω από τα άνθη κι από τις πεταλούδες. Πάντως ομολογώ ότι δεν την περίμενα τόσο όμορφη και τόσο ευγενική, την Φί-τσά (από το "Μά-φί-τσά"...)



Το δεύτερο gif είναι μια ευγενική χορωδία της Ραφινάτας
(τό 'πιασα το υπονοούμενο Μαράκι... Σ;)))))
.

11 σχόλια:

Sissi Soko είπε...

Και εγώ ξανθιά είμαι. Είδα το ποστ σου από τα Εξάρχεια αλλά δεν το σκέφτηκα αμέσως, είσαι δηλαδή στην Αθήνα; Να με ειδοποιήσεις, να βρεθούμε.

herinna/ είπε...

Πω πω την πέφτουν και στα μπλογκς τώρα. Έγώ δεν προλάβαινα να σβήνω σπαμ από το φόρουμ του ρεφενε μέχρι που μου το αχρήστεψαν και πια δεν δουλεύει. Κινέζικα σπαμ.

Απολλώνια είπε...

Μήπως το Φίτσα βγαίνει απο το νυφίτσα;


Καλημέρες!
:)

Μαύρος Γάτος είπε...

Σύλβια λάθος κατάλαβες, δεν είμαι Αθήνα, αλλά έχω ανταποκριτή στν Αθήνα...

Ερίννα μου άστα να πάνε

Απολλώνια κούκλα, μπορεί Σ:)))

Σ;))))))

nosyparker είπε...

Γάτε μου διαμαρτύρομαι! Δεν μπορείτε ν αποχωρήσετε έτσι εύκολα από το νυφοπάζαρο πριν καν δείτε τo κορίτσι. Οι άλλοι που θα μονομαχήσουν κάτι παραπάνω ξέρουν.
:-Ρ

Ανώνυμος είπε...

Γεια Γάτε πήρα το Θάρρος και έκανα Wrap το bpog ΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΚΑΦΕΛΛΟΙ στο www.katagelies.gr .Αν δεν συμφωνείς ή υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αυτό ειδοποίησε με να το αφαιρέσω άμεσα. Thanks πάντα δίπλα σου.
www.katagelies.gr

raffinata είπε...

ωχ, στα κινέζικα βγήκε η ερωτική΄εξομολόγηση που σου έστειλα;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Δεν ξέρω αν είναι ερωτική εξομολόγηση αλλά εκείνο το κόκκινο $ 1480 που αναβοσβήνει, μου λέει πως δεν είναι με το αζημίωτο! Πρόσεχε γάτε, μην σε κάνει σού-πα η Φί-Τσά.

Μαύρος Γάτος είπε...

Νosy μου δεν σφάζομαι πιά για ψιψίνες. Ας σφαχτούν αυτές για μένα...

Ανώνυμε μεγάλη μου τιμή Σ:)))

Raffy καλά το κατάλαβα ότι εσύ ήσουν Σ;))))

Κύριε σύνερ-γάτη Σκύλε το ποσόν που βλέπετεμάλλον θα είναι η αμοιβή μου ... Μα κάνουν σαν τρελλές πιά...
Σ:))))

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΟ ΣΠΑΜ.

α)Πηγαίνουμε στις σελίδες των διαφημιζομένων και αντιγράφουμε οτι
email έχουν (ή απο το contacts του
domain απο το whois ).

β)Πηγαίνουμε σε ενα netcafe κατα προτίμηση κάπου που δεν μας γνωρίζον
και στο Google κάνουμε αναζητηση στα εξης
+bestiality +newsletter +email
γ)Σε οσες φορμες βρουμε δινουμε
τα email που εχουμε μαζεψει.

δ)Την κοπαναμε γρηγορα.

Ανώνυμος είπε...

ΑΛΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΚΙΝΑ

The Chinese government recently ordered all ISPs in China to start monitoring email for subversive phrases. This anti-spammer replies to Chinese spam with a message that includes subversive phrases, such as "weapons and ammunition", "Falung Gong" and "Free Tibet". But I don't recommend you do this - the Chinese spammer could end up spending years in a forced labor camp. Even the worst spammer in the world doesn't deserve that. Good luck in your fight against spam!