17 Φεβ 2007

ΠΕΝΤΕ ΜΥΣΤΙΚΑ (ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ) ΚΡΥΜΜΕΝΑ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΑΤΕ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ) ΓΙΑ ΜΕΝΑ Σ;)



Εμείς οι μπλόγκερς (τί θα γίνει δεν θα βρούμε καμμιά όμορφη ελληνική λέξη;) είμαστε εξ ορισμού κάπως επιδειξίες. Μέχρι ένα σημείο όμως βρε παιδί μου!!! Όχι και να τα βγάζουμε όλα στη φόρα, και μάλιστα πέντε πέντε!!!!!

Κι όμως, μετά από χμμμ... τις προτροπές της Κατερίνας Άντε-Πόρτας (μα, επίθετο κι αυτό...;) της Γοργονίτσας Αν-Λού, του Καπετάνιου, της Όνειρα Γλυκά, της Marie-Helene, της Μέμας, και τού Στάθη, αποφάσισα να πάρω κι εγώ το μπαλάκι που μού πέταξαν, στο Παιχνίδι Των Πέντε. Ίσως έπαιξε κάποιο ρόλο στην απόφασή μου και η μια κάποια πίεση που δέχτηκα από την Ρωσική και την Κινέζικη Μαφία (που τις πλήρωσε η Κατερίνα), ενώ η Βουλγάρικη Μαφία και η Κόζα Νόστρα (στην υπηρεσία της Αν-Λού Γοργόνας) προσπάθησαν κι αυτές ευγενικά, με τον δικό τους τρόπο, να με πείσουν. Τουλάχιστον από τον Καπετάνιο τη γλύτωσα, μάλλον απευθύνθηκε στον Ποντιακό τομέα της Ελληνικής Μαφίας και πιάσανε λάθος γάτο...

Γράφω λοιπόν σήμερα με το στόμα, γιατί τα χέρια μου είναι δεμένα στην καρέκλα με τα ηλεκτρικά καλώδια, αλλά μού υποσχέθηκαν να με απελευθερώσουν μόλις πατήσω "Publish". Καιρός είναι, γιατί οι καρχαρίες στην πισίνα που βρίσκεται από κάτω μου μοιάζουν κάπως πεινασμένοι.... συγχωρέστε μου κάποια λαθάκια γιατί εδώ πάνω στον βατήρα κουνάει λίγο.

Να λοιπόν τα πέντε Αργύρια: Ευτυχώς που είναι τριήμερο κι ελπίζω να μην τα διαβάσουν πολλοί!!!

1. Μού αρέσουν τα ταξίδια: έχω γυρίσει σχεδόν όλη την Ευτρώπη, έχω κάνει καραβόγατος στην Ανατολική Μεσόγειο για ενάμισι φεγγάρι, συμμετείχα σε αποστολή της ΟΥΕΦΑ στο Αζερμπαϊτζάν, πήγα με τους Γιατρούς του Κόσμου στο Ιράκ και στο Κουβέιτ, λίγο μετά τον Β’ Πόλεμο του κόλπου, έχω ζήσει μερικά χρόνια στη Γαλλία και στο Βέλγιο. Όνειρό μου παραμένει να γυρίσω την Λατινική Αμερική, και ειδικά τους τόπους των Ίνκας.

2. «Έγραψα» το πρώτο μου «ποιήμα» σε ηλικία τριών ετών:

Να μην κάνω καμμιά τρέλλα
και στον ύπνο μια κορδέλα!

Τώρα είμαι κάπως μεγαλύτερος, αλλά μού λένε ότι μικροδείχνω Σ;)))))))

3. Έχω σπουδάσει 6+6+6+6+2 χρόνια, και από μιαν άποψη ακόμα σπουδάζω (πάντως πάσο έχω Σ;)))))))

4. Συνήθως μετακινούμαι με ποδήλατο, και κολυμπώ σαν τρελλός, από τον Μάιο ως τον Οκτώβρη, όποτε μπορώ να βρεθώ στη θάλασσα, πολλές ώρες, με μάσκα, βατραχοπέδιλα και paddles (πτερύγια) στα χέρια. Έχω κοντέψει να πνιγώ δυό φορές, μια φορά στη Σκιάθο, στη Γαλάζια σπηλιά, και μια φορά στον Ατλαντικό Ωκεανό.

5. Ερωτεύτηκα τρεις φορές στη ζωή μου: Την πρώτη χωρίς ανταπόκριση για εφτά χρόνια, το ξεπέρασα μόνο όταν εκείνη τα έφτιαξε με τον καλύτερό μου φίλο (για λίγο). Την δεύτερη κάτι έγινε από ανταπόκριση, αλλά εκείνη ήταν ήδη σοβαρά δεσμευμένη και δεν το ήξερα. Την τρίτη και φαρμακερή με ερωτεύτηκε κι Εκείνη, αλλά μετά από δύο χρόνια και κάτι φάνηκε ότι αγαπούσε την ανασφάλειά της πολύ περισσότερο από εμένα, κι έτσι με τεράστιο ψυχικό κόστος την απαρνήθηκα… όχι γιατί δεν την καταλάβαινα και γιατί δεν μπορούσα να την συγχωρήσω, αλλά για χάρη των παιδιών που δεν κάναμε ποτέ.

Ουφ!!!!!

Πάσα στους:

Χνούδι

Πασκάλ
Μάνο Αντώναρο
Πετεφρή
Maelstrom


Καλά να πάθετε!!!!!

Σ:))))))))))
Μαύρος Τραβάτε-με-κι-ας-κλαίω Γάτος

.

15 σχόλια:

Kapetanios είπε...

Το σκέφτηκες και το ξανασκέφτηκες και μετά έβαλες και μένα ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Για την Ελληνική μαφία σου έχουν μιλήσει τώρα τελευταία? Ε άμα δεν με έβαζες ....θα σου μιλούσα εγώ χαχαχαχα
Γάτε.:)

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ωραιος!!!
Εγω παλι δεν πεταξα το γαντι σε καναν γιατι δεν ηξερα τι χρηση θα του κανει!!!!

Μαύρος Γάτος είπε...

Νίκο, λέγε, λέγε... Στο τέλος δεν θα την γλυτώσεις, οπότε πες τα μιαν ώρα αρχύτερα. Σ:)))

Καπετάνιε μου, εσύ μάλλον απευθύνθηκες στον Ποντιακό τομέα της Ελληνικής Μαφίας και πιάσανε λάθος γάτο...

Σ;)

Katerina ante portas είπε...

Μαύρε γατούλι έγραψες!!
Μικροδείχνεις και σύ ο.."εφτάψυχος"; Είναι τα ταξίδια που ανανεώνουν, ρώτα και μένα που ταξιδεύω από την..πολυθρόνα μου!

Ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες! Όσο για την παρατήρησή σου, για ένα όνομα ζούμε βρέ, το επώνυμο μακράν από πόρτα-L-ς και παράθυρα!! :)

An-Lu είπε...

Σμουτς βρε μαυρογατούλη!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ειδικά στο πρώτο με τρέλανες τελείως. Πήγα στο Περού προ ετών, αλλά όχι σε τάφους και αν το κάνεις ποτέ μην μου το πεις. Θα σκάσω από τη ζήλεια.

Μαύρος Γάτος είπε...

Κατερίνα και Γοργονίτσα μου, σάς φιλώ Σ:))))

Δείμο, άν πάω, που θα πάω (λέμε τώρα), θα πάω παντού!!! Και στο Μάτσου Πίτσου, και στο Μάττο Γκρόσσο, και στο Γιουκατάν, και στην Τεοτιχουακάν...

αερικο είπε...

Βαλε μας και καμμια φωτο μολις πας στους "Ινκας" να φχαριστηθει και μας το ματι μας..και καμμια μουσικουλα απ' τα μερη τους αμα τυχει και παρεις..:-)

Juanita La Quejica είπε...

"Μαζί σου" στο ταξίδι Μαύρε Γάτε, με δική μου κρυφή προτίμηση τους Mayas, οπότε έτσι θα χαρούμε δύο από τους τρεις πιο γνωστούς πολιτισμούς της Αμερικής. (Στο ενδιάμεσο είναι και οι Αζτέκοι, οπότε κανείς δεν θα μείνει παραπονεμένος!)

Ανώνυμος είπε...

ποσο έτη φέρει η γατίσια πλάτη σου λοιπόν? αν επιτρεπεται βεβαια :))

Μαύρος Γάτος είπε...

Τους Αζτέκους Juanita μου δεν τους πολυχωνεύω, αλλά θέλω να πάω και στα δικά τους μέρη. Ίνκας και Μάγιας, δλδ Βολιβία Περού και Γιουκατάν είναι must...

Αερικό μου μακάρι να τα καταφέρω κα΄ποτε να πάω... γιατί από αναβολή σε αναβολή...

Ήρως μου, αν δεις δίπλα στο προφίλ μου, το λέει. Βάλε και δυό περιστροφές ακόμα απ ό,τι λέει... κα θα πέσεις διάνα, 36 στα 37 Σ:)))))) Τώρα που το λες πρέπει να το αλλάξω, μη μού πούνε ότι κρύβω και χρόνια...

ellinida είπε...

Μιά χαρά γάτος. :)))

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίος!
(σε περιμένω Βέλγιο)

Μαύρος Γάτος είπε...

Ελληνίδα μου ψιψίνα Καλημέρα!!!

Ροΐδη με εκπλήσσεις! Σε είχα για Αθηναίο. Χαιρετισμούς στο αγαπημένο μου Anderlecht Σ:))))))

Ανώνυμος είπε...

μα...είμαι Αθηναίος!
(μένω κοντά στη La Hulpe προς Waterloo...)