1 Ιουλ 2010

Τί έΚανες στοΝ Πόλεμο.... Γιωργάκη;;;;;


- Όταν ο Άκης παράγγελνε τα υποβρύχια των 3 ΔΙΣ ΕΥΡΩ (που δεν τα έχουμε πάρει ακόμα...) πληρώνοντας ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ το 75% , δλδ ΔΥΟ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ (πρωτοφανές στα διεθνή χρονικά...)

- Όταν ο Τσουκάτος έπαιρνε τα εκατομμύρια της SIEMENS "για το κόμμα"....

- Όταν ο Μαντέλης έπαιρνε τα εκατομμύρια της SIEMENS για την πάρτη του, αγοράζοντας -μεταξύ άλλων- για τον ΟΣΕ πανάκριβα ηλεκτρικά τραίνα που σκουριάζουν άχρηστα επί χρόνια.... (πώς να μη μπατιρήσει μετά ο ΟΣΕ...)

- Όταν - Όταν - Όταν....

ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ
ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ;;;;;;

5 σχόλια:

vinumbonum είπε...

Εχ μαυρε μου,ουτε τα δισεγγονα μας δεν προκειται να βιωσουν κατι τετοιο.

Ανώνυμος είπε...

Πισπς πς πς πς πς... Πισπς πς πς πς πς...
Τί έΚανες στΑ Μπλογκς.... Γιατρουδάκο;;;;;
Δε βαρέθηκες να κρίνεις και να κατακρίνεις;
Προτάσεις έχεις; Λέγε μας τι θα ψηφίσεις;
Έτσι για αλλαγή, βρε αδερφέ! Κακό είναι;
Δεν μπορεί να μην υπάρχει ούτε ένας άξιος!
Δεν μπορεί να μην έχεις αποφασίσει ακόμα!
Φταίνε μόνο οι άνθρωποι ή φταίει και το σύστημα;
Μίλησε ξεκάθαρα και πες μας τι πιστεύεις;
Δεν κατάλαβα, μήπως ντρέπεσαι να εκτεθείς;
Αν ενδιαφερόσουν θα ξεσήκωνες κόσμο.
Θα προσπαθούσες να μας πείσεις ήδη.
Την ώρα σου περνάς και εσύ όπως όλοι.
Κάπου υπήρχε κάποτε ένα πολύ ωραίο μπλογκ.
Αξιολόγηση βουλευτών λεγόταν, αλλά πάει κι αυτό.

Πώς είπες; Ποιός είμαι εγώ;
Ο ψυχασθενής της διπλανής πόρτας.
Μη δίνεις σημασία σε ό,τι γράφω.
Δε χρειάζεται να μου απαντήσεις.
Έτσι κι αλλιώς εγώ δεν ψηφίζω.
Μόνο τα φάρμακά μου παίρνω.
Καλύτερα να διαγράψεις και το σχόλιο.
Και αφού το σβήσεις ρίξε μου Και κανένα μπινελίκι.
Εσύ έχεις δίκιο, εγώ άδικο.
Εσύ ξέρεις, εγώ όχι.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ: «ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΟΥΣ;»

Ανώνυμος είπε...

Που πήγε αυτός που ξέρει να μιλά
που ξέρει πιο πολύ και να πιστεύει.
Ποιός τη ζωή μας, ποιός την κυνηγά..
Πάνε οι άξιοι.Φύγαν γι άλλη γη γι άλλα μέρη.
Εδώ μείναν οι χειρότεροι και κάτι μέτριοι(που μετριούνται κι αυτοί).
Χαλασμένοι κι εμείς, παροικούμε μια χαλασμένη γειτονιά . Κι αν διεκδικούμε ίσως μια διαφορά είναι μόνο στ ότι, εμείς -οι μοιραίοι, οι Τρώες οι συφοριασμένοι- το καταλαβαίνουμε.
(7:41:00 π.μ.το χάπι σου κιεγώ ένα ταξί να φύγω)
Ρεγγίνα

Ανώνυμος είπε...

@Ρεγγίνα
Στο καλό και να μη μας γράφεις.