12 Σεπ 2014

eaU de viE



1. Οι Αόρατες Πόλεις, Ίταλο Καλβίνo
"Ψάξε και μάθε να ξεχωρίζεις, ποιός και τί, στην μέση της κόλασης, δεν είναι κόλαση, και κάντο να διαρκέσει, δώσε του χώρο"

2. Γελοίοι Έρωτες, Μίλαν Κούντερα
"Εγώ, αναγκάζομαι να ψεύδομαι, για να μην παίρνω στα σοβαρά τους τρελλούς, και για να μην τρελλαθώ κι εγώ"

3. Ο Ηλίθιος, Ντοστογιέφσκι
"Η Ομορφιά θα σώσει τον κόσμο"

4. Το μακρύ ταξίδι της μέρας μέσα στη νύχτα", Σελίν
"H αλήθεια, είναι μια αγωνία χωρίς τέλος. Η αλήθεια αυτού του κόσμου είναι ο θάνατος. Πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα στο θάνατο και στο ψέμα."

5. Γυρίστε το γαλαξία με ωτοστόπ, Ντάγκλας Άνταμς

"O πλανήτης αυτός έχει, ή μάλλον, είχε, ένα πρόβλημα: Οι περισσότεροι άνθρωποι που ζούσαν σ' αυτόν ήταν δυστυχισμένοι τον περισσότερο καιρό"

6. Όλα, Φίλιπ Ντικ
"Πόσο αδιατάρακτος, ο ύπνος των ηλιθίων"

7 Ι Τζινγκ, Πρίγκηπας Γουέν και Κομφούκιος
"Η εγκαρτέρηση προάγει"

8. Η Καινή Διαθήκη
"Η αγάπη ποτέ δεν εκπίπτει"

9. Τα Τραγούδια του Άριελ, ΤΣ Έλιοτ
"Επειδή δεν ελπίζω να ξαναγυρίσω"

10. Ποίηση (άπαντα) Οδυσσέα Ελύτη
"Και θα λάβουνε τα όνειρα εκδίκηση"

11. Τρικυμία, Ουίλιαμ Σαίξπηρ
"Είμαστε από το υλικό που φτιάχνονται τα όνειρα"

12. Ποίηση (άπαντα),  Γεώργιου Σεφέρη
"Κι αλλάξαμε ζωή"


1 σχόλιο:

Άθη είπε...

Γειάσου καλό μου γατί...ε,εμ..πολύ ωραία τα βιβλία που μας προτίνεις εδώ..και πο-λύ δύσκολη η επιλογή ενός από α υτά καθότι ό-λα είναι ένα κι ένα...φιλάκια..ε,εμ..είμαι η Αθανασία..που κάποτε είχα το μπλόγκ 'Ψυθιρίσματα'...με θυμάσαι?αυτή που συνήθιζες να αποκαλείς ηλιαχτίδα..απλώς έχω αλλάξει το νίκ μου (λίγο)για πρωσοπικούς λόγους κι έχω στείλει το σχόλιό μου,με τη διέυθυνση του δεύτερου,μπλόγκ μου της Μικρής αχτίδας..οκ?γι'αυτό με βλέπεις (λίγο) κάπως διαφορετική..καλώς σε ξανά-βρίσκω...