23 Νοε 2010

Το ΡάγKο ΤάγKο ΓύφτιKο (The-Raggle-Taggle-Gypsy-O !!!)


Παραδοσιακό Κέλτικο
Εκτέλεση: The Waterboys
Μετάφραση: Μαύρος Γάτος (c)


Τρεις γύφτοι μπήκαν στην αυλή
περήφανοι κι αγέρωχοι
και τραγουδούσαν το σκοπό
τον ράγκο τάγκο γύφτικο!

Πάνω κάτω πήγαινε η Κυρά
Πέτσινη βάζει φορεσιά
Και ξάφνου ακούγεται ουρλιαχτό
«Το σκάει με το ράγκο τάγκο γύφτο, Ω!!!»

Γυρνάει ο Κύρης το βράδυ αργά
στην όμορφή του την Κυρά
του λέει η δούλα «αχ τί κακό!
τό σκάει με το ράγκο τάγκο γύφτο, Ω!»

«Σελώστε μου το άλογο
το Μαύρο το πιο γρήγορο
σαν άνεμος τρέχω να τη βρω
να την πάρω απ'το ράγκο τάγκο γύφτο, Ω!»

Καλπάζω σε Δύση κι Ανατολή
σε Βορρά και Νότο την αναζητώ
και σ’ ένα λιβάδι αχ ξέφωτο
τη βρίσκω την Κυρά μου, Ω...

«Πού αφήνεις τα ρούχα σου τ’ακριβά
το πουπουλένιο το πάπλωμα
πού πας και φεύγεις στο πουθενά
για έναν ράγκο τάγκο γύφτο, Ω!»

«Τί τα θέλω τα ρούχα μου τ' ακριβά
το πουπουλένιο το πάπλωμα
κοιμάμαι απόψε στον ουρανό
με έναν ράγκο τάγκο γύφτο, Ω!»

«Πού πάς κι αφήνεις το σπίτι σου
τα πλούτη σου και τα φλουριά
το κεντημένο σου το προικιό
για ένα ράγκο-τάγκο-γύφτο, Ω!»

«Και τί με νοιάζουνε τα φλουριά
τα κεντημένα μου τα προικιά
τα δίνω όλα για να φιλώ
το ράγκο τάγκο γύφτο μου, Ω!»


+


(c) Miltiadis Sarigiannidis Thalassinos
ελεύθερη αναδημοσίευση σε μη κερδοσκοπικούς ιστοτόπους
με ενημερωσή μου στο miltiadis_s @ yahoo.gr


.

Δεν υπάρχουν σχόλια: