26 Σεπ 2010

Ο ΣΚοΤεινόΣ άΓΓεΛοΣ (VnV NaTioN, DaRKaNGEL)



Μ' ονειρεύτηκες ξανά
δε φοβάμαι όχι πιά
για καιρό ανήμπορος παρατηρούσα

Στόχος, πρόθεση σαφείς.
Χάδι ουρανού. Φιλί της γης.
Να δραπετεύσεις απ'τις πόλεις 
του θανάτου. 


Δώς μου χρόνο, θα σού πω.
 Δως μου χρόνο, θα το δεις.
Τι δαιμόνιο με κατέχει 
για το Δίκιο.

Έχω θυμό για το άδικο.
 Και όρεξη για πόλεμο.
Στους σκοτεινούς τους ουρανούς, και παραπέρα.

Πάει καιρός που συμπονώ
Σκέψεις δάκρυα των θνητών
Στους δικούς μου ανάμεσα 
και όμως Ξένος

Πάει καιρός, παρατηρώ
Ανήμπορος να παρεμβώ
Ω, πέφτουν πάλι. Πέφτουν πάλι.
πέφτουν πάλι...

Δώς μου χρόνο, θα σού πω. Δως μου χρόνο, θα το δεις.
Τι δαιμόνιο με κατέχει για το Δίκιο.

Έχω θυμό για το άδικο. Και όρεξη για πόλεμο.
Στους σκοτεινούς τους ουρανούς, και παραπέρα.

Δεν έχει πίστη να κρυφτείς.
στο ψέμμα χάνεται η αλήθεια.
αμφιβάλλουν, κάποιοι Άγγελοι, και πέφτουν,
και περπατούν με τους θνητούς .

Έχω θυμό για το άδικο. Και όρεξη για πόλεμο.
Μες τους μαύρους ουρανούς, και παραπέρα.

Ειρήνη ζητούΣα μόνο. Ειρήνη αναζητούΣα.
Ειρήνη μόνο ζητούσα.

Μάλλον ήρθα για να φύγω.



Darkangel, "Ο Σκοτεινός Άγγελος"
VNV Nation, 1999
VnV: VICTORY nOT VENGEANCE
Νίκη, Όχι Εκδίκηση

"One should strive to achieve; not sit in bitter regret"




μετάφραση Μαύρος Γάτος - Μιλτιάδης Θαλασσινός 2010
με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος 
για τη μετάφραση αυτή

Δεν υπάρχουν σχόλια: