9 Σεπ 2010

έΡωταΣ όΧι ΘάναΤος




Όχι δεν θέλω να με σκοτώσεις, Αγάπη μου

Θέλω ν’ αγκαλιαζόμαστε και να φιλιόμαστε στα παγκάκια σαν εφηβάκια πολεμώντας με τα κουμπιά να χαϊδευόμαστε παντού να κρύβομαι στο λαιμό σου όταν περνάει κόσμος να κρύβεσαι στο στήθος μου

Θέλω να στροβιλιζόμαστε αργά σ’ αυτοκόλλητα μπλουζ το γόνατό μου ανάμεσα στα πόδια σου τα κορμιά μας άλυτα μπλεγμένα τα στόματά μας πεινασμένα κι αχόρταγα τα χέρια μας αποθρασυμένα τα μυαλά μας παραζαλισμένα

Θέλω να κάνουμε ολικό Έρωτα ξανά και ξανά να εξερευνήσω και ν’ αφυπνίσω κάθε γωνιά σου κι εσύ κάθε δική μου να φτάνουμε μαζί σε ανεξήγητους παροξυσμούς κοινής ηδονής να ταξιδέψουμε στα μέρη που ποτέ δεν πήγε μόνος του κανείς

Θέλω να περπατάμε αγκαλιά χέρι με χέρι και να να περιστρέφεται γύρω μας η γη χωρίς εμείς να μετακινούμαστε σπιθαμή

Θέλω να φοβάμαι μόνο για τη ζωή σου όχι για τη ζωή μου

Θέλω να πονώ όταν είσαι μακριά μου όχι μαζί μου

Θέλεις;

5 σχόλια:

Αθανασία είπε...

Εμ,έλα ντέ βρέ γατί μου!!θέλει?... πάντως ωραίο το κείμενό σου...αλλά νομίζω με την απορία,θα μείνεις καλό μου μαυρόγατο...όπως έχω μείνει κ γώ..άραγε θέλει?.....καλημέρες γατί μου...

Sunny είπε...

Υπέροχα ερωτικό...
Καλημέρα!

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα Αθανασία, Σάννυ!
<3<3<3

Ποδονίφτης είπε...

1)
γιορτή
άνδρας κοιτάζει μια γυναίκα
και του αρέσει
την πλησιάζεικαι της βάζει στη χούφτα λίγα στραγάλια
της λέει:
- πόσο θα ήθελα να ήταν διαμάντια -
παντρεύτηκαν
περάσαν πολλά χρόνια....
γιρτή
την πλησιάζει ο συζυγός της
της βάζει διαμαντάκια στη χούφτα
- πόσο θα ήθελα να ήταν στραγάλια -
.....
το διάβασα πρίν χρόνια σε ένα βιβλίο ...

την ήθελε
τον ήθελε
δημιουργήσαν μαζί ομορφιά !
2)
...θυμήθηκα και μια ταινία του Γούντι Άλεν : η Τζούλια Ρόμπερτ κάνει ψυχανάλυση και εξομολογείται όλα αυτά που θα ήθελε να της κάνει ένας άνδρας για να την κατακτήσει....κάποιος ,που την ποθεί κρυφακούει τη συνεδρία και της εμφανίζεται ως ο τέλειος άνδρας των ονείρων της ( δε θυμάμαι αν ήταν ο ίδιος ο Γούντι στο ρόλο ) ...το αποτέλεσμα πάντως ήταν οτι η ηρωίδα παρέμεινε πάλι ανικανοποίητη .....
3)
θέλεις ?
καλύτερα μη ρωτήσεις
και μη μου υποσχεθείς
άσε τον ποταμό να δείξει
της ζωής...
με πράξεις
βλέμμα
άγγιγμα
η αλήθεια
δε χρειάζεται λόγια
ναι
ακόμη δε συγχώρεσα
την αγκαλιά που μου στέρησε
η φωνή σου

........10.9.10


ό,τι θυμάμαι χαίρομαι ,γνωστή πια η περιπτωσή μου ,όμορφο, όμως να βγαίνουν στην επιφάνεια -προβληματισμοί και σκέψεις με αφορμή τα ξεχωριστά ποιήματα και κείμενα που γράφεις γάτε ! :)

Sissi Soko είπε...

Γιατί να πονάς βρε Μ. Γ.???