24 Δεκ 2009

Τα (Μη) ΚάΛΑΝΤΑ ΤΟυ ΘΑΝΑΣάΚΗ

.



Καλημέρα και Χρόνια Πολλά! Με λένε Θανασάκη και είμαι εννιά χρονών.



Φέτος έστειλα τις ευχές μου σε όλους μου τους φίλους στο Facebook, και σε όσους δεν είναι στο Facebook τις έστειλα με email, όπως και πέρσι. Έχει πολλή πλάκα να στέλνεις ευχές με email, φτιάχνεις μια κάρτα όπως την θέλεις και βάζεις και τη φωτογραφία σου και χοροπηδάει και πaίζει και Τζίγλ μπελς. Όλοι οι φίλοι μου μού απάντησαν επίσης με email- αλλά ποιός κάθεται τώρα να τις δει, όλες αυτές τις κάρτες! Ίσα ίσα που θα προλάβουμε ανοιχτό το Τζάμπο....


Ευτυχώς φέτος είχαμε την ησυχία μας την παραμονή των Χριστουγέννων, όχι σαν πέρσι που δυο τρεις παρέες από γυφτάκια και αλβανάκια είχαν έρθει και μάς χτυπούσαν τα κουδούνια και ξύπνησαν τον μπαμπά μου και έβριζε. Όταν ρώτησα τη μαμά μου τί ήθελαν, μού απάντησε πως ήταν ζητιανάκια και ήθελαν λεφτά- ο μπαμπάς θύμωσε τότε με τη μαμά, και είπε πως δεν ήταν ζητιανάκια, τα κάλαντα ήθελαν να μάς πουν, και πως κι εκείνος όταν ήταν μικρός γυρνούσε στους δρόμους κι έλεγε τα κάλαντα- όταν όμως ζήτησα να πω κι εγώ τα κάλαντα στους δρόμους, μού είπαν πως αποκλείεται και πως μπορώ να τα πω μόνο σ' αυτούς, στη γιαγιά και στον παππού από το τηλέφωνο, και ίσως και στη θεία τη Δέσποινα, που μένει λίγο παρακάτω. 

Τέλος πάντων, ούτε σ' εμάς ήρθε κανείς φέτος για τα κάλαντα. Εκτός από πεντέξι κινέζικους Αη-Βασίληδες, που χορεύουν κάτω από το δέντρο, νιαουρίζοντας...

"Καλήν εσπέραν, Άρχοντες"... 



2 σχόλια:

katerina είπε...

Ε, να στα πω εγώ για ένα μελομακάρονο;
Κινέζα δεν με λες...
Καλά Χριστουγεννα...

Μαύρος Γάτος είπε...

Ευχαριστώ, ευχαριστώ, επίσης!

ΤΟ κέρασμα το χρωστάω (χωρίς πλάκα)

Σ;ο)))