24 Νοε 2009

THe DREaM I HaD oF You

.

Ακόμα ένα 
από τα πιό αγαπημένα μου τραγούδια






Ήμουν πάντοτε εδώ
νόμιζα ήταν το σωστό
και περίμενα εσένα
να έρθεις να  με βρείς

@

μα ήρθε μόνο η μοναξιά
και με το χέρι στην καρδιά
αυτό ζητώ απ’ τη ζωή;
τέτοι’ όνειρο ήσουνα εσύ;




Τώρα στέκομαι εδώ
μόνος και ζητώ
κάτι που θα μού γεμίσει το κενό
εσένα λαχταρώ
@

μα βρίσκω μόνο μοναξιά
και με το χέρι στην ψυχή
αυτή ‘ναι όλη μου η ζωή;
τέτοι’ όνειρο ήσουνα εσύ;



www.schillermusic.com

μετάφραση Μαύρος Γάτος 2009 (c)


.

4 σχόλια:

Argi είπε...

Ως παθούσα και μαθούσα που λένε και στο χωριό μου γατούλη, αν δεν ξεσηκωθείς από τον τριχωτό σου πισινούλη... dream on

ιν ανυ κέις, καλημέρα

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα πσιπσίνα μου Σ;ο))))

fractal είπε...

Έχεις τόσο όμορφο όνομα και το κρύβεις πίσω από το "Μαύρος Γάτος"
Α..πα πα

Katerina είπε...

Παρα πολυ ωραιο τραγουδι και βιντεακι!
Καλημερα,καλημερα,καλημερα!