13 Οκτ 2009

ο ΒΛάΚΑΣ ΕΓώ (KuLA SHaKER,"The FooL ThaT I aM"

.

πατήστε play δίπλα, στο radio mavros gatos >>>



Είμαι η νύχτα στην αυλή σου φεγγάρι
είναι γνωστό τι βλάκας εγώ
σαν πουλί φεύγω απ’ το χειμώνα
θυμάσαι; ήμασταν φίλοι παλιά
Στοίχιση  στο  κέντρο
είμαι η μέρα είμαι στον κήπο σου ήλιος
να σε φωτίσω ως την καρδιά
μουσική που παίζει στο σκοτάδι
είναι γνωστό τι βλάκας εγώ


ο έρωτας ξαναπερνά, σπαταλήθηκες στη λύπη;
έχεις
φίλους, χρειάζεσαι;

όλοι αναζητούμε από κάτι
όλοι χρειαζόμαστε κάποιον

βλάκα




Χαμόγελο είμαι μυστικά σού προσφέρω
δίχως να το σκεφτώ τη χαρά
πριν φθαρεί η αγάπη και ματώσει
έρωτας με την πρώτη ματιά


ο έρωτας ξαναπερνά, σπαταλήθηκες στη λύπη;
έχεις
φίλους, χρειάζεσαι;

όλοι αναζητούμε από κάτι
όλοι χρειαζόμαστε κάποιον

βλάκα




ο βλάκας εγώ

κι εσύ να παραπαίεις και να γέρνεις
να μη μαθαίνεις
δεν το πιάνω


βλάκας, τι βλάκας


πάντα ο βλάκας θα σ’ αγαπώ
στη διάθεσή σου ο βλάκας εγώ



Kula Shaker, "The Fool That I Am"
από το album "Strangefolk" (2007)

μετάφραση Μιλτιάδης Θαλασσινός 2009
με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος για τη μετάφραση αυτή

Δεν υπάρχουν σχόλια: